Διαβάσαμε βιβλία και είδαμε βίντεο σχετικά με τον Σεισμό

στη συνέχεια μάθαμε το παραμύθι για τον γίγαντα Εγκέλαδο,
το οποίο και ζωγραφίσαμε.


Μάθαμε τα μέτρα που πρέπει να κάνουμε για να προστατευθούμε
(πριν κατά τη διάρκεια και μετά τον σεισμό)
Φτιάξαμε το δικό μας βαλιτσάκι με τα πράγματα που πρέπει να
έχουμε μέσα για να αντιμετωπίσουμε έκτακτες καταστάσεις.

Τα ζωγραφίσαμε

Φτιάξαμε και το δικό μας κουτί έκτακτης ανάγκης
και του βάλαμε ότι είχαμε συμφωνήσει

Μάθαμε και σε περίπτωση που εγκλωβιστούμε του αριθμούς
της Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής και του Ασθενοφόρου.

και όλα αυτά που μάθαμε τα ζωγραφίσαμε, κάναμε την δική μας αφίσα και ενημερώσαμε τα παιδιά του Δημοτικού αλλά και τους γονείς μας.


Παίξαμε και παιχνίδια στον υπολογιστή και πολλά παζλ
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1b8f4ab4eccf
και
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=203ee4ef42fd
Τελειώνοντας θα θέλαμε να φτιάξετε και την τσάντα έκτακτης ανάγκης στο σπίτι σας και να μας στείλετε φωτογραφίες .