“Θαλάσσιο περιβάλλον – Παράκτιες απειλές και αλιεία”
Χωριστήκαμε σε ομάδες. Εμείς ήμασταν η μπλε ομάδα! Επιδοθήκαμε στις δημιουργίες με κέφι και διάθεση!

κάποιες από τις δημιουργίες μας

Προς το τέλος ο κος Επαμεινώνδας Σίσκος μας μίλησε για το επάγγελμα του ψαρά και απάντησε στις ερωτήσεις μας
Και ναι θέλουμε τις θάλασσές μας καθαρές και γεμάτες ζωή!
Τέλος ανοίξαμε τα αναμνηστικά δωράκια μας! Ευχαριστούμε πολύ!

