Ο Εαυτός μου.
Μετά από πολλά παιχνίδια γνωριμίας, αρχίσαμε να ασχολούμαστε και με το όνομα μας.
Ξεκινήσαμε με το να αναγνωρίζουμε το αρχικό του ονόματος μας, χρησιμοποιώντας
που χρησιμοποιούμε μας τα αστεράκια στο παρουσιολόγιο .
Στη συνέχεια βρήκαμε τα αρχικά μας, χρησιμοποιώντας τα αρχικά της τάξης μας.
και προσπαθήσαμε να συμπληρώσουμε το όλο όνομα μας .
Στολίσαμε και τα αρχικά μας.
Φτιάξαμε το τρένο των ονομάτων μας, μετρήσαμε από πόσα γράμματα αποτελείται το όνομα μας.
και την πόλη των ονομάτων μας και βρήκαμε ποιος έχει το πιο μεγάλο όνομα.
παίξαμε και κινητικά παιχνίδια με το όνομα μας και πολύ το ευχαριστηθήκαμε…
και φτιάξαμε και παιχνίδι ατομικό με το όνομα μας και το επίθετο μας, ( το κάστρο των ονομάτων) και το συμπληρώνουμε χρησιμοποιώντας τα καπάκια με τα γράμματα μας.
Φτιάξαμε και το όνομα μας και το επίθετο μας με καπάκια
Όμως συγχρόνως ασχοληθήκαμε και με τον εαυτό μας
τον παρουσιάσαμε σαν παρουσιαστές στην τηλεόραση
Θέλοντας όμως να γνωρίσουμε καλύτερα ο ένας τον άλλο γίναμε δημοσιογράφοι
και πήραμε και συνέντευξη ο ένας από τον άλλο, ρωτώντας τον διάφορα πράγματα,
όπως πόσο χρονών είναι , ποιο είναι το αγαπημένο του φαγητό,
το αγαπημένο του χρώμα κ.τ.λ.
και αφού γνωριστήκαμε καλά είπαμε να ζωγραφίσουμε κάτι για τους νέους μας φίλους.
Μέσω της ζωγραφικής τα παιδιά μας μίλησαν αυθόρμητα για τους φόβους τους .
και με αφορμή αυτό, συζητήσαμε για το τί μας φοβίζει και καταγράψαμε τους φόβους μας.
(το φ.ε είναι από τη συνάδελφο Κ. Παπουτσάκη)
Είδαμε και τον εαυτό μας στον καθρέφτη όταν είμαστε φοβισμένοι
Τους πατήσαμε τους τινάξαμε μακριά και τέλος φτιάξαμε την ασπίδα των φόβων μας,
προτείνοντας λύσεις αντιμετώπισης τους και όταν ήρθαν οι γονείς μας το μεσημέρι,
τους παρουσιάσαμε στους γονείς μας.
Φτιάξαμε και τις ταυτότητες μας, απαντώντας στις ερωτήσεις της κυρίας μας, που τις κατέγραψε
πίσω από τις ταυτότητες.
και φυσικά επειδή ο εαυτός μας είναι ένας και μοναδικός,
Τον ζωγραφίσαμε και φτιάξαμε το πορτρέτο μας. Το μεσημέρι ζητήσαμε από τους γονείς μας,
να βρούνε το πορτρέτο μας. Όλοι το αναγνώρισαν
μάθαμε και τον αριθμό 1






















































άναμε





















