Ελευθερώστε το λιοντάρι

4 Οκτωβρίου – Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων

Η ημέρα γίνεται αφορμή για μια συζήτηση για την ανάγκη προστασίας των ζώων και ουσιαστικά για την έναρξη ενός διαθεματικού προγράμματος για τα ζώα.

Το λιοντάρι της κατασκευής μας είναι πίσω από τα κάγκελα του κλουβιού. Όμως εμείς μπορούμε να σηκώσουμε αυτά τα κάγκελα και να το ελευθερώσουμε!

Στόχος είναι να καταλάβουν τα παιδιά πως τα ζώα είναι ζωντανά πλάσματα που έχουν ανάγκη να ζουν στο φυσικό τους περιβάλλον, χρειάζονται το σεβασμό και τη φροντίδα μας.

 

 

 

 

Έναρξη Σχολικής Χρονιάς 2021-2022

Όλα τα παιδάκια θα έρχονται στο Νηπιαγωγείο φορώντας τις μάσκες τους (οι γονείς επίσης φορούν μάσκα και δεν εισέρχονται στο κτήριο)

Κάθε Δευτέρα και Πέμπτη  θα κάνουν τα self test και θα φέρνουν στο σχολείο τη Σχολική Κάρτα  Covid 19 την επόμενη ημέρα δηλ Τρίτη και Παρασκευή

Σας ενημερώνουμε ότι από 8/9/2021 έως 17/9/2021 οι γονείς  όλων των Νηπίων και Προνηπίων  μπορούν να παραλαμβάνουν έξι (6) δωρεάν self test (για τις επόμενες 3 εβδομάδες λειτουργίας των σχολείων) από τα φαρμακεία με το ΑΜΚΑ των παιδιών (τα Σάββατα δεν χορηγούν self test τα φαρμακεία). 

 

Η διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) είναι υποχρεωτική για τους/τις μαθητές/τριες όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Εξαιρούνται του μέτρου, τα παιδιά που έχουν ιστορικό νόσησης εντός του τελευταίου 6μήνου.

Η είσοδος των μαθητών/μαθητριών στο σχολείο γίνεται με επίδειξη βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος (Σχολική Κάρτα  Covid 19 )

Ο υποχρεωτικός αυτοδιαγνωστικός έλεγχος διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα, προ Τρίτης και Παρασκευής και έως είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν από την προσέλευση στη σχολική μονάδα.

Κατ’ εξαίρεση, την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας ο πρώτος αυτοδιαγνωστικός έλεγχος (self test) διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις (24) ώρες πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα,  δηλαδή την Κυριακή πριν από τον Αγιασμό

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ

Γονείς, κηδεμόνες, παραλαμβάνουν δωρεάν το self test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ).

Οι μαθητές  κάνουν τα self tests στο σπίτι τους  με βοήθεια από ενήλικο. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ.

Οι γονείς  δηλώνουν το αποτέλεσμα του self test μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self test.

Αν το self test είναι αρνητικό:

Για τους μαθητές, εκδίδεται «σχολική κάρτα COVID 19″ μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, την οποία θα φέρουν μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς  όποτε τους ζητηθεί.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μετά τη δήλωση του αποτελέσματος, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη βεβαίωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα και θα αναγράφεται και ο κωδικός  που θα  δώσει η πλατφόρμα self-testing.gov.gr (βρείτε το Έντυπο πιο κάτω)

Αν το self test είναι θετικό:

Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid test σε δημόσια δομή.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές  λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

Τη Δευτέρα λοιπόν ξεκινούν τα δια ζώσης μαθήματα και τα μέτρα είναι αυξημένα όπως και την προηγούμενη χρονιά.

  1. Προσκόμιση σχολικής κάρτας αρνητικού self test δυο φορές την εβδομάδα ή βεβαίωση αρνητικού rapid test ή PCR test
  2. Όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί υποχρεωτικά θα φορούν μάσκα σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.
  3. Τα διαλείμματα θα γίνονται σε διαφορετικές ώρες για κάθε τμήμα.
  4. Οι ομάδες μαθητών στις διάφορες δραστηριότητες θα είναι σταθερές
  5. Όλοι πρέπει να κάνουν συχνή χρήση αντισηπτικών.
  6. Θα γίνονται σχολαστικοί καθαρισμοί αιθουσών, τουαλετών και λοιπών σχολικών χώρων
  7. Τακτικοί θα είναι οι αερισμοί των χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά, τα παράθυρα μπορούν να μένουν διαρκώς ανοικτά

Για την περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης της σχολικής κάρτας μπορεί να συμπληρωθεί χειρόγραφα το πιο κάτω έντυπο


Φόρτωση PDF…

Στο πεδίο «Προσωπικά στοιχεία» συμπληρώνονται τα στοιχεία του γονιού ο οποίος και υπογράφει τη «Σχολική κάρτα για COVID 19″

ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΑΡΧΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ!!!

Οι καλοκαιρινές γιορτές μας

Φέτος τα παιδιά κάθε τμήματος ετοίμασαν τη δική τους καλοκαιρινή γιορτούλα την οποία και παρουσίασαν στα παιδιά του άλλου τμήματος, τα οποία είχαν το ρόλο των θεατών.

ΔΙΠΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΔΙΠΛΗ ΧΑΡΑ λοιπόν!

Α μέρος

ΟΙ ΣΥΝΑΧΩΜΕΝΕΣ ΓΟΡΓΟΝΕΣ!

Μια ιστορία βασισμένη στο βιβλίο “η συναχωμένη γοργόνα” της Αθηνάς Δρακοπούλου, το οποίο απλά αφηγήθηκα στα παιδιά μιας και όσο και αν έψαξα δεν κατάφερα να το βρω.

Η φαντασία μας ενεργοποιήθηκε και έτσι, αρχικά ζωγραφίσαμε εμείς τις εικόνες με βάση την προφορική ιστορία και ύστερα τα παιδιά την άλλαξαν! Την είπαν με το δικό τους τρόπο… Όπως τα βόλευε για να τη θυμούνται, για να τους αρέσει περισσότερο κλπ

Στη συνέχεια συνθέσαμε την ιστορία σε γιορτή όλοι μαζί.

Μαζί αποφασίσαμε τους ρόλους και τους μοιραστήκαμε, σκεφτήκαμε τα κουστούμια, ψάξαμε τις μουσικές…

Τα παιδιά είχαν λόγο στα πάντα, η όλη διαδικασία ήταν μια γιορτή και όχι μόνο το τελικό αποτέλεσμα.

Μια φορά κι έναν καιρό λοιπόν, ένα καλοκαιρινό βράδυ, πέντε ψαράδες γνωστοί και φίλοι πήγαν για ψάρεμα στη θάλασσα.

(ΜΟΥΣΙΚΗ: Η βαρκούλα του ψαρά – Ζουζούνια)

Άπλωσαν τα δίχτυα τους και ενώ περιμέναν να γεμίσουν ψάρια αυτοί πήραν  έναν υπνάκο!

Τα ψάρια ήταν πολλά σε εκείνα τα νερά και οι ψαράδες  ήταν σίγουροι πως θα είχαν μια καλή ψαριά

Αυτό που δεν ήξεραν οι καλοί ψαράδες ήταν πως σ εκείνη τη θάλασσα εκτός από ψάρια ζούσαν και γοργόνες που εκείνη την ημέρα για κακή τους τύχη ήταν συναχωμένες!

Έτσι αψου και αψου φόβιζαν τα ψάρια και τα έδιωχναν μακριά!

(ΜΟΥΣΙΚΗ: Η γοργόνα – Γιάννης Καλατζής)

 

 

 

Στο τέλος όμως, λίγο που ήταν συναχωμένες λίγο που ήταν απρόσεκτες πιάστηκαν αυτές στα δίχτυα.

Όταν ξύπνησαν οι ψαράδες και τράβηξαν τα δίχτυα αυτά ήταν πολύ βαριά και καταχάρηκαν γιατί νόμιζαν πως είχαν πιάσει πολλά ψάρια

Μόλις όμως ανέβασαν τα δίχτυα έμειναν με το στόμα ανοιχτό… Είχαν πιάσει πέντε πανέμορφες γοργόνες!!!

Δε θέλουμε να ξαναγύρισετε στη θάλασσα τους είπαν! Θέλουμε να μείνετε μαζί μας και να μας παντρευτειτε!

Αυτό δε γίνεται είπαν οι γοργόνες! Δεν έχουμε πόδια αλλά ψαρισιες ουρές! Δε μπορούμε να ζήσουμε στη στεριά!

Η πιο μικρή όμως είπε πως είχε ακούσει για το θαλασσινό τριφύλλι το οποίο αν το έτριβαν στις ουρές τους τη νύχτα με την πανσέληνο του Αυγούστου θα αποκτούσαν πόδια και θα γίνονταν κοπέλες

Η πανσέληνος του Αυγούστου ήταν σε δύο μέρες και έτσι άρχισαν όλοι να ψάχνουν για το θαλασσινό τριφύλλι και οι γοργόνες και τα ψαράκια και οι ψαράδες.

(ΜΟΥΣΙΚΗ: Το θαλασσινό τριφύλλι – Ρένα Κουμιώτη)

 

 

Τελικά τα κατάφεραν! Τα ψαράκια βρήκαν το θαλασσινό τριφύλλι το έδωσαν στους ψαράδες και αυτοί το έβαλαν στις ουρές των γοργόνων τη νύχτα με την πανσέληνο του Αυγούστου και έτσι αυτές έγιναν κοπέλες! 

Έτσι οι ψαράδες παντρεύτηκαν τις  γοργόνες  και στο γάμο τους χόρεψαν και γλέντησαν  και τραγούδησαν και έζησαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!

(ΜΟΥΣΙΚΗ: Τα τζιτζίκια – Μιχάλης Βιολάρης)

 

 

 

 

Β μέρος 

Στη θάλασσα με τα φρούτα του καλοκαιριού 

Τα δροσερά, ζουμερά, καλοκαιρινά φρούτα είναι το θέμα της γιορτής του τμήματος της κας Μάρθας

Οι κυρίες με τα καπέλα τους, τις πετσέτες τους και τα αντηλιακά τους πάνε στη θάλασσα!

 

Μετά το μπάνιο τους θέλουν ένα υγιεινό σνακ, και τι καλύτερο από τα δροσερά καλοκαιρινά φρούτα! Καρπούζια, πεπόνια, κεράσια… Έχουν την τιμητική τους!

 

Φρούτα, φρούτα, φρούτα….

 

Καλοκαίρι και χαρά

“Πετούν τα πεταλούδια

κι ανθίζουν τα λουλούδια

κι ο κούκος βεβαιώνει

πως έλιωσε το χιόνι

τάριρι  τάριρα

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑ”

Ήρθε το καλοκαιράκι… Η πιο αγαπημένη εποχή των παιδιών!

Εποχή για ταξίδια και παιχνίδια!

 

Μια εποχή με πολύ ήλιο  (τον οποίο απολαμβάνουμε με τις απαραίτητες προφυλάξεις), με θάλασσα, με βόλτες…

Ακούμε το τραγούδι” ΕΝΑΣ ΗΛΙΟΣ ΜΕ ΓΥΑΛΙΆ” και το ζωγραφίζουμε

 

Ύστερα αποφασίζουμε πως για να έχουμε ένα ΜΑΓΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ πρέπει όταν είμαστε στον ήλιο  να μην ξεχνάμε ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΌ, ΚΑΠΈΛΟ, ΓΥΑΛΙΆ, ΜΠΛΟΎΖΑ, ΙΣΚΙΟ, ΟΜΠΡΕΛΑ… και συμπληρώνουμε ένα φύλλο εργασίας

Σκιά όμως δεν έχουν μόνο τα δέντρα… αλλά και πολλά άλλα πράγματα… ακόμη κι εμείς! Έτσι παίζουμε με τις σκιές μας! Τις κυνηγάμε τις πατάμε, τις ζωγραφίζουμε…

 

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ

 

 

Ο ΗΛΙΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙ

 

ΟΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ 

 

 

Η ΓΛΥΚΑ ΤΟΥ ΠΑΓΩΤΟΥ

 

Η ΔΡΟΣΙΆ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΏΝ ΦΡΟΎΤΩΝ 

Το καλοκαίρι είναι εδώ… 

Ας το χαρούμε… 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ασφαλώς κυκλοφορώ

Με στόχο την ανάπτυξη γνώσεων, στάσεων και δεξιοτήτων που θα βοηθήσουν τα παιδιά να ενταχθούν με ασφάλεια στο σύστημα κυκλοφορίας δουλεύουμε κάθε χρόνο με συνέπεια πάνω στηνκυκλοφοριακή αγωγή.

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ

1) ΠΑΡΑΜΎΘΙ “Το ατύχημα του κυρίου αρκούδου”

Ο κύριος αρκούδος κάθεται δίπλα στον φίλο του τον Πέτρο στο αυτοκίνητο. Ο Πέτρος είναι δεμένος με τη ζώνη ασφαλείας, όχι όμως και ο κύριος αρκούδος. Όταν λοιπόν ένας σκύλος πετάγεται στο δρόμο και ο μπαμπάς αναγκάζεται να φρενάρει απότομα τα πράγματα εξελίσσονται κάπως δυσάρεστα για τον κύριο αρκούδο…

 

 

Τελικά ποια είναι η σωστή συμπεριφορά στο αυτοκίνητο;

2) Βλέπουμε το βίντεο “Ζώνες ασφαλείας” από την Εκπαιδευτική τηλεόραση

3) Θεατρικό παιχνίδι “ταξιδεύω με το αυτοκίνητο”

4) Φύλλο εργασίας “Εγώ ο επιβάτης”

5) Φύλλο εργασίας “Το γράμμα Ζζ”

 

 

 

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ

Πρέπει να ξέρουμε τα σήματα και να οδηγούμε στη ΔΕΞΙΆ πλευρά του δρόμου

1) Δεξί-αριστερό

2) Σήματα κυκλοφορίας

  

 

3) Κάνουμε εξάσκηση στο Παιχνίδι Κυκλοφοριακής Αγωγής που έχουμε στην αυλή μας

4) Φύλλο Εργασίας: Ποιες είναι οι σωστές συμπεριφορές ενός ποδηλάτη;

  

5) Τα μέρη του ποδηλάτου ποια είναι;

    

ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΕΖΟΙ

1) Δεν ξεχνάμε ποτέ να εφαρμόζουμε το σπουδαιότερο απ όλους τους κανόνες όταν πρέπει να περάσουμε ένα δρόμο

2) Και φυσικά να περνάμε απέναντι από τις διαβάσεις εφόσον υπάρχουν

 

3) Επιτραπέζιο παιχνίδι κυκλοφοριακής αγωγής για να το παίζουν τα παιδιά στο σπίτι με τα αυτοκίνητάκια τους

4) Ελεύθερες ζωγραφιές σχετικές με το θέμα

5) Παιχνίδια στον υπολογιστή

 

 

 

Από το σπόρο στο φυτό

Άνοιξη και παντού γύρω μας υπάρχουν λουλούδια! Ναι αλλά πώς από ένα σποράκι γίνεται ένα λουλούδι;Ένα φυτό;

Ας δούμε τι μας λέει το βιβλίο του Έρικ Καρλ “Το σποράκι ταξιδεύει”

Ύστερα γινόμαστε σποράκια και “παίζουμε” την ιστορία

 

Και μετά φτιάχνουμε με στάμπες από κομμένες πατάτες τα δικά μας λουλούδια

Τι θα άξιζε όμως ένα τέτοιο μάθημα αν δε φυτεύαμε τους δικούς μας σπόρους και δεν παρατηρούσαμε την ανάπτυξή τους;

Επί το έργο λοιπόν…

   

 

Συμπληρώνουμε “Φύλλα Παρατήρησης”

 

Φύλλα εργασίας για τον κύκλο ζωής των φυτών…

 

Την ανάπτυξη του φυτού…

Τον αριθμό των σπόρων…

Τα γράμματα των φυτών και των σπόρων!

 

 

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση

Τώρα που τελείωσε πια για φέτος η Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και κάνουμε τον απολογισμό μας, βλέπουμε πως η δουλειά που έγινε κατά τη διάρκειά της, ούτε λίγη ήταν, ούτε αμελητέα.

Ασχοληθήκαμε με όλους τους Τομείς του Αναλυτικού Προγράμματος. Κάναμε ΓΛΩΣΣΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΆ, ΜΕΛΈΤΗ ΠΕΡΙΒΆΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΙΚΑΣΤΙΚΆ, ΜΟΥΣΙΚΗ, ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ, ΜΈΧΡΙ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΟΡΌ.

Ακόμη γιορτές τα Χριστούγεννα και την 25η Μαρτίου.

Το πρώτο θέμα που διαπραγματευτήκαμε όταν ξεκινήσαμε το Νοέμβριο ήταν

1. ΤΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΆ ΣΧΗΜΑΤΑ.

ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ

Ακολούθησαν με τη σειρά :

2.ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΤΟΥ

ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΤΟΥ

3. ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΝΈΑ ΕΠΟΧΉ: ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΧΕΙΜΩΝΑ

ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ – ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

4. Η ΕΛΙΆ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΔΙ

ΕΛΙΑ -ΛΑΔΙ

5. ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων λειτουργήσαμε για λίγο δια ζώσης και κατόπιν από την 1η Φεβρουαρίου μέχρι το Πάσχα επανήλθαμε σε τηλεκπαίδευση.

6. Ο ΧΕΙΜΏΝΑΣ Εξ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ Εξ Αποστάσεως

7. Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Ο κύκλος του νερού

8. ΤΟ ΝΕΡΟ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΟ

Το νερό είναι πολύτιμο

9. ΤΟ ΠΛΑΝΗΤΙΚΌ ΣΎΣΤΗΜΑ

Αστέρια και πλανήτες

10. ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΝΈΑ ΕΠΟΧΗ: ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΗΡΘΕΣ ΑΝΟΙΞΗ

«Μάρτη Μάρτη μου καλέ…»

11. ΉΡΘΑΝ ΟΙ ΑΠΟΚΡΙΕΣ

Καλή Αποκριά!!!

12. ΕΘΝΙΚΉ ΕΟΡΤΗ

25η Μαρτίου 1821

 

13. ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΗΜΈΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΎ ΒΙΒΛΙΟΥ

Έχω φίλο ένα βιβλίο

 

14. ΜΙΑ ΚΑΜΠΙΑ ΠΟΛΎ ΠΕΙΝΑΣΜΈΝΗ (Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΉ)

Μια κάμπια πολύ πεινασμένη!

 

15. ΠΑΣΧΑ

Μια Πασχαλιά και μια Λαμπρή

 

Ευχαριστούμε πολύ τη μικρή Σταυρούλα που έφερε με την επιστροφή μας στο Νηπιαγωγείο το φάκελο με τις εργασίες της από την τηλεκπαίδευση. Τι ωραίο αρχείο μας χάρησε…

 

 

 

 

Επιστροφή στα σχολεία με self tests τη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

Με όλα τα απαραίτητα μέτρα την ερχόμενη Δευτέρα 10 Μαΐου 2021 θα επαναλειτουργήσουν τα Δημοτικά Σχολεία και τα Νηπιαγωγεία όλης της χώρας

Στο «οπλοστάσιο» για την ασφαλή επιστροφή των μαθητών και των εκπαιδευτικών στα σχολεία, το ΥΠΑΙΘ  έριξε και την διενέργεια των self tests, τα οποία είναι διαθέσιμα στα φαρμακεία. Τα συγκεκριμένα τεστ είναι υποχρεωτικά και οι σχετικές  “σχολικές κάρτες για COVID 19”  προσκομίζονται στα σχολεία κάθε Δευτέρα και Πέμπτη.

 

Πώς γίνεται όμως το self test; Φυλλάδιο με οδηγίες δίνεται μαζί με το τεστ στο φαρμακείο. Κατατοπιστικο είναι και το πιο κάτω βίντεο

 

Αναλυτικά η διαδικασία έχει ως εξής:

Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων παραλαμβάνουν δωρεάν το self test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). 

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα self tests στο σπίτι τους. Οι μαθητές με βοήθεια από ενήλικο. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ.

Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό δηλώνουν το αποτέλεσμα του self test μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self test.

Αν το self test είναι αρνητικό:

Για τους μαθητές, εκδίδεται “σχολική κάρτα COVID 19″ μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, την οποία θα φέρουν μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς  όποτε τους ζητηθεί.

Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό εκδίδεται η βεβαίωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη βεβαίωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος

Αν το self test είναι θετικό:

Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid test σε δημόσια δομή.

Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα

self-testing.gov.gr.

Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ. Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.

Τη Δευτέρα λοιπόν ξεκινούν τα δια ζώσης μαθήματα και τα μέτρα, που θα ληφθούν είναι τα εξής:

  1. Προσκόμιση σχολικής κάρτας αρνητικού self test δυο φορές την εβδομάδα ή βεβαίωση αρνητικού rapid test ή PCR test
  2. Όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί υποχρεωτικά θα φορούν μάσκα σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους.
  3. Τα διαλείμματα θα γίνονται σε διαφορετικές ώρες για κάθε τμήμα.
  4. Οι ομάδες μαθητών στις διάφορες δραστηριότητες θα είναι σταθερές
  5. Όλοι πρέπει να κάνουν συχνή χρήση αντισηπτικών.
  6. Θα γίνονται σχολαστικοί καθαρισμοί αιθουσών, τουαλετών και λοιπών σχολικών χώρων
  7. Τακτικοί θα είναι οι αερισμοί των χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά, τα παράθυρα μπορούν να μένουν διαρκώς ανοικτά

Για την περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης της σχολικής κάρτας μπορεί να συμπληρωθεί χειρόγραφα το πιο κάτω έντυπο

 

Στο πεδίο “Προσωπικά στοιχεία” συμπληρώνονται τα στοιχεία του γονιού ο οποίος και υπογράφει τη “Σχολική κάρτα για COVID 19”

Για καλύτερη ενημέρωσή σας ακολουθούν η σχετική εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ και το ΦΕΚ 1825/5-5-2021


Φόρτωση PDF…

 


Φόρτωση PDF…

 

Μια Πασχαλιά και μια Λαμπρή

Μια Πασχαλιά και μια Λαμπρή

μια γιορτινή ημέρα…

Μετάβαση στο padlet.com

Έφθασε λοιπόν πάλι το Πάσχα!

Διακοπές, βόλτες, παιχνίδια και… μέτρα ασφαλείας… και ένα padlet να το γεμίσουμε με ότι θέλουμε!

Στη διαδικτυακή μας τάξη ξεκινήσαμε να μιλάμε για το Πάσχα από το τι μας φέρνει στο νου αυτή η λέξη.

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Εννοείται πως είναι υπέροχα φυσικά, τα δώρα και η λαμπάδα της νονάς και του νονού, τα κόκκινα αυγά και τα τσουρέκια  αλλά επιβάλλεται να γνωρίζουμε  και τα έθιμα του τόπου μας και πάνω απ’ όλα τα γεγονότα των ημερών.

Η Ζωή -Τα Θαύματα – Τα πάθη – Η  Σταύρωση και η Ανάσταση  του Χριστού κυριαρχούν στις συζητήσεις μας.

Ταινίες για παιδιά με τη ζωή του Χριστού και βίντεο βοηθούν τα παιδιά να κατανοήσουν τα γεγονότα.

Οι αγιογραφίες και οι εικόνες της εκκλησίας μας, πίνακες ζωγραφικής γνωστών ζωγράφων και ύμνοι της Μεγάλης Εβδομάδας γίνονται πολύτιμοι βοηθοί μας

 

Ζωγραφίζουμε ότι θέλουμε ή μας έκανε εντύπωση από τη ζωή του Χριστού.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Φτιάχνουμε Λαζαράκια

     

 

Φτιάχνουμε το Σταυρό και τον Επιτάφιο του Χριστού

 

  

 

 

Μετά τη θλίψη της Μεγάλης Εβδομάδας έρχεται η χαρά της Ανάστασης. Κόκκινα αυγά, ευχές, τραγούδι και χορός

 

Φτιάχνουμε και εμείς αυγά με την τεχνική ντεκουπάζ στα πλαίσια της Σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

   

 

Παίζουμε παιχνίδια μαθηματικών…

 

Φτιάχνουμε κάρτες για να ευχηθούμε στους αγαπημένους μας

 

 

 

 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

 

 

Μια κάμπια πολύ πεινασμένη!

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Ο κύκλος ζωής της πεταλούδας – Διατροφή

 Ξεκινάμε από το βιβλίο του Έρικ Καρλ “μια πολύ πεινασμένη κάμπια…” Έτσι γνωρίζουμε την ιστορία της κάμπιας που πεινούσε πολύ και έτρωγε, έτρωγε, έτρωγε…. μέχρι που έφτασε η ώρα να κλειστεί στο κουκούλι της και να γίνει πεταλούδα…

https://youtu.be/Z7hTGCs9QJY

 

Κατασκευή: Η κάμπια που μεταμορφώνεται σε πεταλούδα.

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Βάζουμε τις εικόνες στη σειρά για να σχηματίσουμε τον κύκλο ζωής της πεταλούδας

Θυμόμαστε τις ημέρες της εβδομάδας  και τους αριθμούς μέχρι το δέκα ταξινομόντας όσα τρώει η κάμπια την κάθε μέρα. Κάναμε την άσκηση (αρχείο power point) βάζοντας τις εικόνες στη σωστή θέση

Η ΚΑΜΠΙΑ.pptx


Φόρτωση PDF…

Πόσα πράγματα έφαγε η κάμπια; ΕΝΏΝΟΥΜΕ  με annotate

  Πόσες συλλαβές έχει το καθετί από αυτά που έφαγε η κάμπια; Συμπληρώνουμε με annotate

 Μιλάμε για την υγιεινή διατροφή με αφορμή το στομαχόπονο της κάμπιας εκείνη την ημέρα που αντί για τα φρούτα που της κάνουν καλό τρώει γλυκά, αλλαντικά και ένα σωρό άλλα ανθυγιεινά πράγματα.

Συμπεραίνουμε λοιπόν πως η υγιεινή διατροφή μας κάνει καλό, ενώ η ανθυγιεινή κακό και φτιάχνουμε την πυραμίδα της διατροφής.

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ασχολούμαστε με το γράμμα Δδ της Διατροφής

 

 

Και παίζουμε το παιχνίδι “μάντεψε ποιο…” με τα φρούτα από αλουμινόχαρτο… Ποιο να είναι άραγε;

 

Έχω φίλο ένα βιβλίο

Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση 

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Απρίλιος και Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού βιβλίου στις 2 Απριλίου, ημέρα γενεθλίων του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν.

Μιλάμε για το Δανό παραμυθά, βλέπουμε βίντεο για να τον γνωρίσουμε καλύτερα, και διαβάζουμε το Ασχημόπαπο!

 

 

Τα βιβλία για παιδιά βέβαια δεν περιορίζονται στα παραμύθια γι αυτό κι εμείς φτιάχνουμε ένα βιβλίο για τους αριθμούς.

 

Ακούμε το τραγούδι “Τι να είναι τα βιβλία;”

 

Και αποφασίζουμε όλο τον Απρίλιο  κάθε  μέρα, ένα  παιδί να διαβάζει στους φίλους του το αγαπημένο του βιβλίο

Βρίσκουμε, αναγνωρίζουμε και γράφουμε το γράμμα Ββ. Βρίσκουμε και άλλα πράγματα που αρχίζουν από Ββ

Μετράμε πόσα είναι τα βιβλία και ενώνουμε με annotate τον κάθε αριθμό με την αντίστοιχη ομάδα βιβλίων


Φόρτωση PDF…

 

Ασχολούμαστε με το δικό μας παραμυθά : τον Αίσωπο!

Βλέπουμε γι αυτόν ένα βίντεο με πληροφορίες και διαβάζουμε “Το λιοντάρι και το ποντίκι”

 

Αναρωτιόμαστε τι θα γινόταν αν βάζαμε σε ένα παραμύθι ήρωες από διάφορα παραμύθια και βλέπουμε τον παραμυθά και “Το βιβλίο με τα παλιά παραμύθια”.

 

Δοκιμάζουμε να φτιάξουμε κι εμείς ένα παραμύθι χρησιμοποιώντας ήρωες γνωστών παραμυθιών.

Συνθέτουμε λοιπόν τη “Χιονάτη και τα τρία γουρουνάκια”

Στις 2 Απριλίου επικεντρωνόμαστε πάλι στον Άντερσεν, διαβάζουμε “Το αηδόνι του αυτοκράτορα” και φτιάχνουμε σελιδοδείκτες για τα βιβλία μας.