Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Δ’ τάξης ασχολήθηκαν με την ανακύκλωση.
Σχετικό άρθρο: Ανακυκλώνουμε
Για αυτό το θέμα αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε τα συνθήματά μας με έναν πράγματι πολύπλοκο για μας τρόπο όσο και πρωτότυπο: Προγραμματίζοντας. Συνδυάσαμε κατ’ αυτόν τον τρόπο το θέμα μας με μια παρουσίαση που απαιτεί στοιχειώδεις γνώσεις προγραμματισμού, δηλαδή χρησιμοποιώντας εντολές. Το Προγραμματιστικό περιβάλλον που χρησιμοποιήθηκε ήταν αυτό του Scratch, που δίνει τη δυνατότητα να δώσουμε εντολές σε φιγούρες να κινηθούν, να εμφανίσουν μηνύματα, να εξαφανισθούν, να παίξουν μουσική.
Στόχοι: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες να εξοικειωθούν με την ακολουθιακή δομή σε προγραμματιστικό περιβάλλον. Να χρησιμοποιήσουν την εντολή “μετάδωσε…” σε συνδυασμό με την εντολή “όταν λάβω…”. Να ασκηθούν στην εισαγωγή ήχων στο πρόγραμμα. Να διαχειριστούν φακέλους και αρχεία που υπάρχουν στον server του εργαστηρίου. Να εκφραστούν αισθητικά και να συνεργαστούν. |
|
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε ένα έργο δύο μαθητών μας κι ακολουθεί κατάλογος με τα Scratch έργα όλων των παιδιών που σας καλούμε λοιπόν να τα παρακολουθήσετε.
[scratch 100913977]
Κι άλλα έργα: