Επεξεργασία κειμένου…με περιεχόμενο

Α' - Β' τάξη Δημιουργώ με τον κειμενογράφο (Α'-Β') στο Δημοτικό

Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Β’ Δημοτικού ασχολήθηκαν με την επεξεργασία κειμένου μέσα σε ένα νοηματοδοτούμενο πλαίσιο. Υλοποιώντας με τις δασκάλες τους κ.Λουίζα Ρούσσου και κ.Γλυκερία Τσιρονίκου ένα Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα “Για σώμα δυνατό, τρώω το σωστό το φαγητό” πραγματοποίησαν πολλές δραστηριότητες και παράλληλα ακολουθήσαμε αυτό το θέμα και στο μάθημα των ΤΠΕ.

Σχετικά άρθρα:

Στόχοι: Οι μαθητές κι οι μαθήτριες της Β’ τάξης να δημιουργήσουν ένα ψηφιακό κείμενο το οποίο θα εμπλουτίσουν ώστε να γίνει όμορφο αισθητικά, όπως τα παιδιά μπορούν να εκφραστούν. Να ασκηθούν στην πληκτρολόγηση. Να διαχειριστούν εικόνες και έτοιμα σχήματα (εισαγωγή, αλλαγή μεγέθους, μετακίνηση, σχέση με το κείμενο). Να αποθηκεύουν με σωστό όνομα και σε συγκεκριμένο χώρο ώστε να μπορούν να ανακτούν το αρχείο.
  1. Συζήτηση (στην ολομέλεια της τάξης): Σύμφωνα με το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας που υλοποιείται, συζητούμε για τα φρούτα.
  2. Επεξεργασία κειμένου (σε ομάδες): Πληκτρολόγηση κειμένου. Τα παιδιά στην ομάδα συνεργάζονται κι αποφασίζουν ποια φρούτα τους αρέσουν για να τα καταγράψουν.
  3. Εισαγωγή WordArt για τίτλο και μορφοποίηση  του κειμένου (μέγεθος, χρώμα) .
  4. Εισαγωγή και διαχείριση εικόνων και έτοιμων σχημάτων.
  5. Πληκτρολόγηση των ονομάτων των παιδιών της ομάδας στα έτοιμα σχήματα.
  6. Οι εργασίες κάθε φορά αποθηκεύονται και ανακτώνται.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *