Δημιουργούμε υπερσυνδέσμους

Τα παιδιά γνωρίζουν τους υπερσυνδέσμους (hyperlinks) από την εμπειρία τους καθώς κάνουν κλικ πάνω στους υπερσυνδέσμους και παρουσιάζεται στην οθόνη του υπολογιστή μια καινούργια πληροφορία. Θέλοντας να εδραιώσουμε αυτήν τη γνώση καθοδηγούμε τους μαθητές και τις μαθήτριές μας να δημιουργήσουν ένα έγγραφο που να περιέχει υπερσυνδέσμους.

Σύμφωνα με το θέμα που διαπραγματευόμαστε ως τάξη:

handΣτόχοι:Οι μαθητές κι οι μαθήτριες να αναγνωρίσουν τον μηχανισμό που υπάρχει πίσω από τα κλικ που κάνουν όταν πλοηγούνται στο Διαδίκτυο. Να μάθουν να δημιουργούν αυτόν τον μηχανισμό (υπερσύνδεσμο). Να εξοικειωθούν με τον όρο: υπερσύνδεσμος και hyperlink. Να έχουν υπόψη τους την αξία της δυνατότητας, που δίνεται από τον δημιουργό ιστοσελίδων, μιας σωστής πλόγησης.
  1. PowerPoint: σε ημιδιαμορφωμένο PowerPoint δημιουργούμε υπερσυνδέσμους ως επίδειξη της διαδικασίας.
  2. Καλούμε τα παιδιά να επιλέξουν το θέμα τους.
  3. PowerPoint: δημιουργούν τα ίδια μία παρουσίαση σύμφωνα με το θέμα τους, η οποία έχει τα χαρακτηριστικά: στην 1η διαφάνεια έχουμε τον τίτλο της εργασίας, στη 2η διαφάνεια υπάρχει κατάλογος περιεχομένων, στις άλλες διαφάνειες υπάρχουν αντίστοιχες πληροφορίες και στην τελευταία τα ονόματα των μαθητών.
  4. Δημιουργούν υπερσυνδέσμους που λειτουργούν ως εξής:
    1. από τον κατάλογο περιεχομένων οδηγούμαστε στα αντίστοιχα περιεχόμενα.
    2. από την 1η διαφάνεια οδηγούμαστε με βελάκι στη 2η διαφάνεια.
    3. από την τελευταία διαφάνεια οδηγούμαστε με βελάκι στην προηγούμενη διαφάνεια.
    4. σε κάθε άλλη διαφάνεια οδηγούμαστε στην επόμενη και στην προηγούμενη με βελάκια.
    5. Εκτός από την 1η διαφάνεια, σε κάθε άλλη διαφάνεια υπάρχει κι ένα εικονίδιο ΗΟΜΕ με το οποίο οδηγούμαστε στην 1η διαφάνεια.
 

Αφήστε μια απάντηση