Υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή προβλήματα συμπεριφοράς (μελέτη ΟΕΠΕΚ)

Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη και πρωταρχική προϋπόθεση της υποστήριξης μαθητών και μαθητριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή προβλήματα συμπεριφοράς στο γενικό Α/θμιο και Β/θμιο σχολείο

Περιεχόμενα

1.  Θεωρητικό πλαίσιο – Βιβλιογραφική επισκόπηση

2.  Η μεθοδολογία της έρευνας

3.  Αποτελέσματα της έρευνας

4.  Συζήτηση – Συμπεράσματα – Εκπαιδευτικές επιπτώσεις

5.  Πρόταση επιμορφωτικού προγράμματος εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας στον εντοπισμό και στην εξατομικευμένη διδασκαλία μαθητών και μαθητριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή προβλήματα συμπεριφοράς

6.  Βιβλιογραφία

Περισσότερα εδώ

Πηγή: oepek.gr