Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη και πρωταρχική προϋπόθεση της υποστήριξης μαθητών και μαθητριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή προβλήματα συμπεριφοράς στο γενικό Α/θμιο και Β/θμιο σχολείο
Περιεχόμενα
1. Θεωρητικό πλαίσιο – Βιβλιογραφική επισκόπηση
2. Η μεθοδολογία της έρευνας
3. Αποτελέσματα της έρευνας
4. Συζήτηση – Συμπεράσματα – Εκπαιδευτικές επιπτώσεις
5. Πρόταση επιμορφωτικού προγράμματος εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας στον εντοπισμό και στην εξατομικευμένη διδασκαλία μαθητών και μαθητριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή προβλήματα συμπεριφοράς
6. Βιβλιογραφία
Περισσότερα εδώ
Πηγή: oepek.gr