Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Οι μαθητές του σχολείου μας παρουσίασαν το θεατρικό που είχαν ετοιμάσει, τραγούδησαν, χόρεψαν και χάρηκαν πολύ. Αποχαιρετώντας τους μαθητές της Στ’ Δημοτικού υποδεχτηκαμε τους νέους του νηπιαγωγείου. Ευχόμαστε σε όλους σας καλό καλοκαίρι!


