Καλό καλοκαίρι

Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της. Οι μαθητές του σχολείου μας παρουσίασαν το θεατρικό που είχαν ετοιμάσει, τραγούδησαν, χόρεψαν και χάρηκαν πολύ. Αποχαιρετώντας τους μαθητές της Στ’ Δημοτικού υποδεχτηκαμε τους νέους του νηπιαγωγείου. Ευχόμαστε σε όλους σας καλό καλοκαίρι!

εικόνα Viber 2024 06 21 14 45 24 357 εικόνα Viber 2024 06 21 14 45 34 202IMG 9983IMG 9991