| 14/6/2022
Δράση
|
| 9/6/2022
Η καλοκαιρινή γιορτή μας: Ένα ταξίδι μαγικό.. Μετά από δύο χρόνια απουσίας λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών επιστρέψαμε με πολλή όρεξη και κέφι!! Την Πέμπτη 9/6/2022 είχαμε τη χαρά να πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας η καλοκαιρινή μιας γιορτούλα! Μετά από πολλές μέρες προετοιμασίας, χαράς και ενθουσιασμού παρουσιάσαμε το θεατρικό μας, τα χορευτικά και τα τραγούδια μας! Τα παιδία διασκέδασαν και οι γονείς τους καμάρωσαν με υπερηφάνεια και συγκίνηση. Θα θέλαμε να ευχαριστούμε τους χορηγούς της γιορτής που ήταν οι εταιρίες Bikos, μπισκότα Παπαδοπούλου, Bozar, Elbisko και Nanou καθώς και όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους. Οι μαθητές και το Προσωπικό του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Κωφών και Βαρηκόων Λυκόβρυσης- Πεύκης σας εύχονται καλό καλοκαίρι!
|
| 31/5/2022
Επίσκεψη 7ου Δημοτικού Αγίας Παρασκευής
|
| 24/5/2022
Εκδρομή στη παιδική χαρά στην Φιλοθέη Την Τρίτη 24/5/22 επισκεφθήκαμε την παιδική χαρά, οδού Μακεδονίας στη Φιλοθέη. Τόσο τα παιδιά όσο και οι εκπαιδευτικοί απόλαυσαν την εκδρομή, έπαιξαν, διασκέδασαν, χόρεψαν και μοιράστηκαν ξέγνοιαστες στιγμές! Ευχαριστούμε θερμά το Δήμο Φιλοθέης- Ψυχικού για την άμεση ανταπόκρισή του και την παροχή του χώρου για αποκλειστική χρήση του σχολείου μας.
|
|
17/5/2022 Επίσκεψη 4ου Δημοτικού Μελισσίων Την Τρίτη 17/5/22 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο σχολείο μας το δεύτερο τμήμα της Δ’ Δημοτικού του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μελισσίων. Η εν λόγω επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σε συνέχεια του προγράμματος της διασύνδεσης με την Κοινότητα και της ευαισθητοποίησης σε θέματα κώφωσης. |
10/5/2022
Επίσκεψη 4ου Δημοτικού ΜελισσίωνΤην Τρίτη 10/5/22, μετά από δύο χρόνια αυστηρών μέτρων, λόγω της πανδημίας, το σχολείο μας με μεγάλη χαρά υποδέχθηκε το Δ1’ τμήμα του 4ου Δημοτικού Μελισσίων. Μαθητές και εκπαιδευτικοί παίξαμε, αλληλεπιδράσαμε και με βιωματικό τρόπο επεξεργαστήκαμε θέματα ευαισθητοποίησης στη διαφορετικότητα.
|
| 6/5/2022
Δράση Αφρικανικού Χορού και Κρουστών στο σχολείο Την παρασκευή 06/05/2022 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας δράση με αφρικάνικα κρουστά και αφρικάνικο χορό! Η ομάδα Seli Kanu με την Άννα Καραμήτσου και τον Αντώνη Παπαδόπουλο μας βοήθησαν εθελοντικά να βιώσουμε το ρυθμό, την ομαδικότητα και τη σύνδεση της μουσικής με το σώμα μας για πρώτη φορά! Μαθητές και εκπαιδευτικοί το απολαύσαμε ιδιαίτερα! Τους ευχαριστούμε πολύ!
|
|
Το τμήμα ΣΤ΄ της Χριστίνας ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ |
| 13/5/2022
Ε΄ Τάξη: Αυτό που αγαπάς…… Αυτό που αγαπάς…… Το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών-Βαρηκόων Λυκόβρυσης-Πεύκης και συγκεκριμένα τα μεγάλα μας παιδιά, η Ε΄ Τάξη, σας παρουσιάζει το τραγούδι των Σαμπάνη και Κατσιμίχα “Αυτό που αγαπάς” στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Δείτε μας εδώ:
Αφορμή για την παρουσίαση και τη δημιουργία του παραπάνω βίντεο αποτέλεσε η πρόσκληση που έλαβε το σχολείο μας για να συμμετάσχει στην
Ευχαριστούμε θερμά κ. Κολοκοτρώνη, υπεύθυνη του Κοιν. Σ. Επ. Σύλλογος Παιδιών και Εφήβων “Μ.Α.Ν.Α.” για την πρόσκληση. Ευχαριστούμε τους εκπαιδευτικούς που μας βοήθησαν τους κ. Λάμπρο Ψυχογιό, κ. Μαγδαληνή Κώτσια, κ. Καλλιόπη Καμπίτη, κ. Αντωνία Κατρανίδου, κ. Χρύσα Δαμάλα και κ. Μανουέλλα Κάια-Καγιοπούλου αλλά και τους γονείς μας για την αγάπη που μας δίνουν! Χωρίς αγάπη δεν θα γινόταν τίποτα. Με υπερμετρη αγάπη, Οι μαθητές της Ε’Τάξης, |
|
4/2022 Φτιάχνοντας τσουρέκια Με αφορμή την εορτή του Πάσχα, οι μαθητές της Β’ και της ΣΤ’ τάξης μαζί με τους εκπαιδευτικούς των τμημάτων, έφτιαξαν νηστίσιμα τσουρέκια συνδυάζοντας φυσικά και το μάθημα της νοηματικής. Διδάχτηκαν το λεξιλόγιο που αφορά το Πάσχα, όπως επίσης και των υλικών που περιείχαν τα τσουρέκια στην νοηματική γλώσσα.
|
|
Ε΄ τάξη της Μάγδας & του Λαμπρού 3 Γνωρίζω καλύτερα τα βιβλία! Ένα μεγάλο ζήτημα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με προβλήματα ακοής συχνά είναι η κατανόηση γραπτού κειμένου. (Τι εύκολα που θα ήταν αν ήταν όλα στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα ε;) Αυτή η δυσκολία έχει ως αποτέλεσμα τα παιδιά να έχουν επαφή με βιβλία αλλά να μην ξέρουν πως να τα διαχειριστούν, πως να βρουν πληροφορίες, και απλά έχοντας πρόσβαση στην οπτική πληροφορία κυρίως δηλαδή τις εικόνες, να κατανοούν το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας (πχ σε ένα παραμύθι). Για αυτό αρχίσαμε να συζητάμε τις πληροφορίες που μας δίνει το εξώφυλλο του βιβλίου, τα περιεχόμενα, τις ενότητες και τη δομή που έχουν τα διάφορα βιβλία, για διάφορες ηλικίες, με διαφορετικό περιεχόμενο, ακόμα και σε διαφορετικές γλώσσες. Χωρίστηκαν λοιπόν σε 2αδες και συνεργατικά, έψαχναν πληροφορίες όπως τίτλο, εκδόσεις, συγγραφέα, είδος βιβλίου, γλώσσα. Κατέγραψαν αυτά που βρήκαν, διαφώνησαν και παρουσίασαν μεταξύ τους τις νέες πληροφορίες. Τελικά μας αρέσει λίγο περισσότερο η επαφή με τα βιβλία….. τουλάχιστον έτσι λέμε στην τάξη!
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
Η Ε’Τάξη Κώστας, Τζούλια, Φίλιππος, Νταρίνα, Ηλίας, Λένα κ. Μάγδα και κ. Λάμπρος
|
|
Ε΄ τάξη της Μάγδας & του Λαμπρού 2 Είναι λύση η Βία; Στην Ε’ Τάξη αγαπάμε το διάβασμα, αγαπάμε τα βιβλία, αγαπάμε τους συμμαθητές μας αλλά……. αποφεύγουμε τη βία. Πως λύνουμε λοιπόν προβλήματα; Ποιον τρόπο επιλέγουμε κάθε φορά και γιατί;
Τσακωνόμαστε; Συζητάμε; Ζητάμε βοήθεια;
Αυτά και άλλα πολλά συζητήσαμε στην τάξη με αφορμή το βιβλίο της Girardet Sylvie με τίτλο Ηρεμία, έξω η Βία! (Εκδόσεις Φλούδας), στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης των παιδιών στην κατανόηση γραπτών κειμένων στο μάθημα της Γλώσσας. Κυρίως εστιάσαμε στην πρώτη ιστορία του βιβλίου “Τα πουλιά και το σκουλήκι” που αναφέρεται στην ιστορία δύο πουλιών που θέλουν να φάνε το ίδιο σκουλήκι και πως τελικά έλυσαν το πρόβλημα και από ποια στάδια πέρασαν για να διαλέξουν μία λύση.
Δείτε την ίδια ιστορία πως την φαντάστηκε κάθε μαθητής, αφού την διαβάσαμε. Η ιστορία του Φίλιππου: Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο Ένα πρωί ένα σκουλήκι βγήκε από την τρυπα του, άνετο και χαλαρό κάτω από τον ήλιο. Περνούσαν τότε δυο πουλια από διαφορετικές κατευθύνσεις με διαφορετικά χρωματα. Είδαν το σκουλήκι και πετάξανε γρηγορα να το πιάσουν να το φάνε. Άρχισαν να το τραβολογούν με δύναμη το ένα από το κεφάλι και το άλλο από την ουρά. Τι έκαναν λοιπόν στην αρχη; Άρχισαν να μαλώνουν, να τσακώνονται και το σκουλήκι βρήκε ευκαιρία και σιγά σιγά έφυγε και σώθηκε. Μετά αποφάσισαν να συζητήσουν και έλεγε το ένα «είναι δικό μου εγώ το είδα πρώτος» «όχι εγώ το είδα» απαντούσε το άλλο. Αποφάσισαν να φωνάξουν την κουκουβάγια για βοήθεια, να βρεθεί λύση. Ήρθε και άκουγε τις γνώμες τους. «Σταματήστε!» Τους φώναξε. Δεν γίνεται να ψάχνετε τροφή στην ίδια περιοχή. Πρέπει να πάει ο καθένας σε διαφορετική. Και έτσι το σκουλήκι σώθηκε. Τέλος ιστορίας…. Η ιστορία που είδατε μόλις τελείωσε. Τώρα σας ρωτώ ποια λύση θα διαλέγατε αν είχατε να λύσετε ένα προβλημα; 1.Τον τσακωμό; 2.Την συζήτηση; 3.Να φωνάξετε κάποιον άλλο για βοήθεια; Περιμένω τις απαντήσεις σας! Η ιστορία της Λένας: Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο Μια μερα δυο πουλια είδαν ένα σκουλήκι που σερνόταν στο έδαφος. Πέταξαν γρηγορα να το πιάσουν. Το ένα πουλί ήταν πορτοκαλι και το άλλο μπλε. Το σκουλήκι είχε βγάλει από την τρυπα την ουρά του και το κεφάλι του. Άρχισαν λοιπόν τα πουλια να το τραβολογάνε. Πως θα δοθεί λύση σε αυτό το πρόβλημα; Υπάρχουν 3 τρόποι. Ο πρώτος ήταν να μαλώσουν, ο δεύτερος να συζητήσουν και ο τρίτος να καλέσουν για βοήθεια την κουκουβάγια. Στην πρώτη λύση δεν κατάφεραν να φτάσουν σε κάποιο αποτελεσμα. Μάλωσαν μεταξύ τους και το σκουλήκι έφυγε. Στην δεύτερη λύση, κάνανε πολλές συζητήσεις αλλά δεν κατέληξαν κάπου. Έλεγε για παράδειγμα το ένα « Εγώ το είδα πρώτος!» «Όχι κανείς λάθος εγώ το είδα!» Είπε το άλλο. Και συνέχισαν να διαφωνούν. Πάλι το σκουλήκι έφυγε και σώθηκε. Σαν Τρίτη λύση αποφάσισαν να φωνάξουν την κουκουβάγια. Είπε λοιπόν στο μπλε πουλί «εσυ θα ψάξεις σε άλλη περιοχή που έχει καλύτερα σκουλήκια» και στο πορτοκαλι πουλί «και εσυ θα ψάξεις σε αλλή περιοχή να βρεις καλύτερα σκουλήκια». Τέλος συμβούλεψε και το σκουλήκι «εσυ σκουληκάκι θα φροντίσεις να κρύβεσαι καλύτερα στο χορτάρια να μην σε βλεπουν και θέλουν να σε φάνε». Τέλος ιστορίας…. Η ιστορία που είδατε μόλις τελείωσε. Τώρα σας ρωτώ ποια λύση θα διαλέγατε αν είχατε να λύσετε ένα προβλημα; 1.Τον τσακωμό; 2.Την συζήτηση; 3.Να φωνάξετε κάποιον άλλο για βοήθεια; Περιμένω τις απαντήσεις σας Η ιστορία της Ηλίας: Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο Ένα πρωί ένα σκουλήκι βγήκε από την τρυπα του. Δυο πουλια που πετούσαν το είδανε και πετάξανε γρηγορα να το πιάσουν. Το ένα τραβούσε με το Ράμφος του το κεφάλι του σκουληκιού και το άλλο την ουρά. Άρχισαν να μαλώνουν μεταξύ τους για το ποιος θα το φάει. Το σκουλήκι όσο μάλωναν έφυγε σιγά σιγά και σώθηκε. Όταν είπαν να συζητήσουν άρχισαν να διαφωνούν και δεν είχε κανένα αποτελεσμα. Αποφάσισαν να φωνάξουν την κουκουβάγια. Τους άκουσε και τους συμβούλεψε «πρέπει να ψάξετε σε άλλες περιοχές για το φαγητό σας». Με αυτό τον τροπο το σκουλήκι κρύφτηκε και σώθηκε. Τέλος ιστορίας…. Η ιστορία που είδατε μόλις τελείωσε. Τώρα σας ρωτώ ποια λύση θα διαλέγατε αν είχατε να λύσετε ένα προβλημα; 1.Τον τσακωμό; 2.Την συζήτηση; 3.Να φωνάξετε κάποιον άλλο για βοήθεια; Περιμένω τις απαντήσεις σας! Η ιστορία του Τζούλιας: Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο Ένα πουλί ένα πρωί, έβγαλε το κεφάλι του από την τρυπα του. Στο πουλια που περνούσαν εκείνη τη στιγμή το είδαν και πέταξαν γρηγορα να το πιάσουν. Το ένα το τραβούσε με το Ράμφος του από το κεφάλι και το άλλο από την ουρά. Μάλωσαν λοιπόν μεταξύ τους τα πουλια, για το ποιο θα το φάει, με το ένα να έχει και μαυρισμένο μάτι από τον τσακωμό. Αυτή ήταν η πρώτη λύση που βρήκαν. Όμως το σκουλήκι τη γλύτωσε όποτε έπρεπε να βρουν καλύτερη λύση. Μια επόμενη λύση ήταν να συζητήσουν με το ένα να επιμένει «εγώ το είδα πρώτος, είναι δικό μου» και το άλλο να απαντά «δεν κατάλαβες καλά εγώ το είδα!» Και συνέχισαν τη διαφωνία με αποτελεσμα πάλι να γλυτωσει το σκουλήκι. Ίσως έπρεπε να διαλέξουν την Τρίτη λύση και να φωνάξουν την κουκουβάγια να τους βοηθήσει. «Γιατι μαλώνετε;» Τους ρώτησε. « εγώ το είδα πρώτος!» Λέει το ένα πουλί. « Χμμμ» απαντάει η κουκουβάγια «νομίζω πρέπει να πας προς τα ανατολικά να δεις ποσό καλύτερα σκουλήκια έχει» και εκείνο άκουσε αμέσως τη συμβουλή της και έφυγε. Το ίδιο έγινε και με το δευτερο. Σώθηκε λοιπόν το σκουλήκι! Τέλος ιστορίας…. Η ιστορία που είδατε μόλις τελείωσε. Τώρα σας ρωτώ ποια λύση θα διαλέγατε αν είχατε να λύσετε ένα προβλημα; 1.Τον τσακωμό; 2.Την συζήτηση; 3.Να φωνάξετε κάποιον άλλο για βοήθεια; Περιμένω τις απαντήσεις σας! Η ιστορία του Κώστα: Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο Ένα σκουλήκι, ένα πρωί, βγήκε από την τρυπα του να πάρει λίγο αέρα. Το είδε ο ήλιος και η τα πολύ ωραία η μερα. Δυο πουλια πετούσαν εκείνη τη στιγμή και το είδανε. Τα πουλια ήταν αδέρφια και ήταν και πολύ πονηρά. Είδανε λοιπόν το σκουλήκι και τρέξανε να το τραβήξουν να το φάνε μια από το κεφάλι μια από την ουρά. Ποια είναι η λύση; Μάλωναν, φώναζαν, το ένα χτύπησε και είχε και μαυρισμένο μάτι, δεν σταματούσαν τον τσακωμό. Το σκουλήκι έτσι κατάφερε να φύγει. Συνέχισαν μετά με συζήτηση η οποία δεν οδήγησε σε κάποιο αποτελεσμα. Φωνάξανε την κουκουβάγια να βοηθήσει. Αφού τα άκουσε και τα δυο τα πουλια τους είπε: «σταματήστε!» «Εσυ πουλί πρέπει να πας μακριά σε άλλη περιοχή που έχει ωραία και νόστιμα σκουλήκια πιο χοντρά και εσυ..» είπε στο άλλο πουλί «πρέπει να πας σε άλλη περιοχή να βρεις αλλά σκουλήκια.» Τέλος μίλησε στο σκουλήκι και το συμβούλεψε « Εσυ, μικρό σκουληκάκι πρέπει να κρύβεσαι καλά, αν δεν θες να πεθάνεις σύντομα!» Τέλος ιστορίας…. Η ιστορία που είδατε μόλις τελείωσε. Τώρα σας ρωτώ ποια λύση θα διαλέγατε αν είχατε να λύσετε ένα προβλημα; 1.Τον τσακωμό; 2.Την συζήτηση; 3.Να φωνάξετε κάποιον άλλο για βοήθεια; Περιμένω τις απαντήσεις σας!
Αναρωτιέστε και εσείς λοιπόν μαζί μας ποια είναι η καλύτερη λύση σε αυτό το πρόβλημα; Εμείς ακόμα το ψάχνουμε… χωρίς τσακωμούς!
Η Ε’ Τάξη Κώστας, Φίλιππος, Τζούλια, Λένα, Νταρίνα, Ηλίας κ. Μάγδα και κ. Λάμπρος —– Αγόρια εναντίον Κοριτσιών Στο πλαίσιο του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων με θέμα τα Δικαιώματα των Παιδιών, μια δραστηριότητα ήταν να συζητήσουμε προκαταλήψεις και ίδεες που επικρατούν ως προς τις επιλογές που “πρέπει” ή περιμένουμε να κάνουν τα αγόρια και αντίστοιχα τα κορίτσια. Οι μαθητές συζήτησαν, διαφώνησαν, συμφώνησαν, κάποιοι άλλαξαν και γνώμη. Στη συγκεκριμένη δραστηριότητα έπρεπε μόλις δουν την δήλωση να ψηφίσουν αν συμφωνούν ή διαφωνούν.
Καταλήξαμε ότι ο καθένας έχει δικαίωμα είτε είναι αγόρι είτε κορίτσι να κάνει αυτό που του αρέσει και να μην κοροϊδεύουμε κανέναν για τις επιλογές του. Συμφωνείτε; Η Ε’Τάξη Κώστας, Τζούλια, Φίλιππος, Νταρίνα, Ηλίας, Λένα κ. Μάγδα και κ. Λάμπρος |
|
Ε΄ τάξη της Μάγδας & του Λαμπρού 1 Η Ορθογραφία Αλλιώς….! Μία από τις καθημερινές συνήθειες στην τάξη μας είναι η Ορθογραφία. Ορθογραφία γραπτή σε νέο και παλιό λεξιλόγιο, αλλά και “Ορθογραφία” εννοιών στην ΕΝΓ (Ελληνική Νοηματική Γλώσσα) με στόχο την ενίσχυση και των δύο γλωσσών που χρησιμοποιούν οι μαθητές μας στην καθημερινότητά τους. Μία ιδέα των παιδιών για να φτιάξουμε λίγο τη διάθεση την ώρα της ορθογραφίας ήταν να λένε εκείνοι προτάσεις στη ΕΝΓ και η υπόλοιπη τάξη να προσπαθήσει με αφορμή τη λέξη που είχαμε να αποτυπώσει γραπτά την πρόταση που νοηματίζει ο συμμαθητής τους. Ακολουθούν βίντεο των μαθητών με αφορμή συγκεκριμένες λέξεις σχετικές με ένα κείμενο που δουλεύαμε εκείνη την περίοδο. Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
Λέξη: Δουλεύω Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν, δυσκολεύτηκαν και εξασκήθηκαν. Το να γραφτεί γραπτά αυτό που τόσο εύκολα λένε στη ΕΝΓ ήταν πραγματικά δύσκολο και … ανατρεπτικό πολλές φορές. Έρχονται νέες λέξεις και νέες περιπέτειες. Μείνετε συντονισμένοι μαζί μας! Η Ε’Τάξη Κώστας, Τζούλια, Φίλιππος, Νταρίνα, Ηλίας, Λένα κ. Μάγδα και κ. Λάμπρος |
|
Ενόψει της σημερινής επετείου της 25ης Μαρτίου, το σχολείο μας γιόρτασε την ελληνική Επανάσταση του 1821 με διάφορες κατασκευές και ζωγραφιές. Τσολιάδες, ελληνικές σημαίες, τσαρούχια, φουστανέλες και τραγούδια της Επανάστασης γέμισαν σήμερα το σχολείο μας. Ελπίζουμε να σας αρέσει το παραπάνω κολάζ. Τα παιδιά όλων των τάξεων του σχολείου έβαλαν φαντασία και όλοι μαζί τιμήσαμε τους ήρωες της ελληνικής Επανάστασης. Χρόνια πολλά Ελλάδα! Πρόγραμμα Αναπαραγωγής Βίντεο Η σημερινή μέρα, 25η Μαρτίου, αποτελεί διπλή γιορτή. Η Ελλάδα απελευθερώθηκε από τους Οθωμανούς Τούρκος με την ελληνική Επανάσταση του 1821, καθώς και την ίδια μέρα συνέβη και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου. Η Ε’ Τάξη του Σχολείου μας αποφάσισε να μας πει τα γεγονότα στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούριοι. Οι μαθήτριες Μανζάνο Τζούλια και Κοστένκο Νταρίνα αναλύουν θέματα της τότε περιόδου όπως το παιδομάζωμα των Τούρκων, τα χαράτσια που πλήρωναν οι Έλληνες, το “Κρυφό Σχολείο”, την ίδρυση της Φιλικής Εταιρείας, το όνειρο για την απελευθέρωση και το ξέσπασμα της Επανάστασης που οδήγησε τους Έλληνες στην πολυπόθητη Ελευθερία. Απολαύστε τες! Χρόνια πολλά Ελλάδα! |
Επέτειο, οι μαθητές της Δ΄ τάξης |
|
Αποκριάτικες Κατασκευές 2022, Δ΄ τάξη
|
|
Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας της Δ’ Δημοτικού , μελετήσαμε με τους μαθητές της τάξης απόσπασμα από το ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη «Ο ήλιος, ο Ηλιάτορας » με τίτλο «Το κορίτσι». Τα παιδιά ζωγράφισαν εικόνες που τους έρχονται στο μυαλό διαβάζοντας το κείμενο ενώ παράλληλα άκουγαν το ίδιο ποίημα μελοποιημένο από το Δημήτρη Λάγιο και τραγουδισμένο από την Ελένη Βιτάλη.
|
|
Παγκόσμια ημέρα κατά του παιδικού Καρκίνου 2 Η πρόεδρος του Συλλόγου «η Πίστη» κυρία Αναστασία Σταματέα, επικοινώνησε με την ΕΒΠ Καμπίτη Καλλιόπη, η οποία είχε την αρχική ιδέα και την επιμέλεια της εικαστικής δράσης, για να συγχαρεί τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.
Παγκόσμια ημέρα κατά του παιδικού Καρκίνου 15-2-2022 Σχεδιαστής τα παιδιά του ειδικού δημοτικού σχολείου Κωφών Βαρήκοων Λυκόβρυσης Πεύκης! Τιμώντας την 15η Φλεβάρη. Σας ευχαριστούμε από καρδιάς!
Ο σύλλογος «η Πίστη» / Syllogos Pisti : Αναστασία Σταματέα, και Βαγγέλης Γιαννακουδάκης |
|
Παγκόσμια ημέρα κατά του παιδικού Καρκίνου 1 «Παγκόσμια ημέρα κατά του παιδικού Καρκίνου» και οι μαθητές της 1ης τάξης του σχολείου μα, έκαναν μία ομαδική εργασία, με το θέμα αυτό, για να μας θυμίσουν, ότι υπάρχουν κι άλλα παιδιά… «πραγματικοί ήρωες ανάμεσα μας», που είναι μαχητές της ζωής!! Αφιερώνουμε αυτή την ζωγραφιά στο Σύλλογο » η Πίστη» / Syllogos Pisti. Συνεχίστε τον αγώνα σας με: ΑΓΑΠΗ – ΠΙΣΤΗ – ΕΛΠΙΔΑ Την εικαστική επιμέλεια είχε η ΕΒΠ, Καμπίτη Καλλιόπη και η παράδοση του μαθήματος έγινε από τις εκπαιδευτικούς Κική Γεωργακοπούλου και Αλεξάνδρα Κατσίμπερη. |
|
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ 2o ΚΕΔΑΣΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Σε συνέχεια της δράσης του σχολείου με θέμα την επιμόρφωση των επαγγελματιών εκπαίδευσης σε ζητήματα που αφορούν στη διδασκαλία και υποστήριξη των παιδιών με προβλήματα ακοής, πραγματοποιήθηκε η επιμορφωτική ημερίδα στα 2o ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Αττικής. Την Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022, ομάδα του σχολείου μας παρευρέθηκε στον χώρο του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης για την εκπλήρωση του σκοπού της ενημέρωσης, της ανταλλαγής εμπειριών και της δημιουργίας ενός πλαισίου συνεργασίας. “1/2/2022 2o ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Αττικής – Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ειδικών θεραπευτών στο χώρο του ΚΕΔΑΣΥ” |
|
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ 1o ΚΕΔΑΣΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση του σχολείου μας με τα ΚΕΔΑΣΥ της 1o Ανατολικής Αττικής. Στόχος της συνάντησης ήταν, μικρή ομάδα εκπαιδευτικών και ειδικών θεραπευτών των ΚΕΔΑΣΥ, να παραβρεθούν στον χώρο μας, προκειμένου να ενημερωθούν για τον τρόπο που προσεγγίζουμε την εκπαίδευση και πλαισιώνουμε ψυχοκοινωνικά τους κωφούς/ βαρήκοους μαθητές μας και τις οικογένειές τους. Στην επιμορφωτική ημερίδα, συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην σημαντικότητα της πρώιμης παρέμβασης στα κωφά και βαρήκοα παιδιά, στην δίγλωσση εκπαίδευση τους, στην εξατομικευμένη παρέμβαση, στην διαφοροποίηση των εκπαιδευτικών εργαλείων και υλικών και στην κάλυψη κοινωνικοσυναισθηματικών ελλειμμάτων μέσα από την διεπιστημονική προσέγγιση. Η ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών ανάμεσα στους παρεβρισκόμενους επαγγελματίες εκπαίδευσης, ήταν ιδιαίτερα παραγωγική, θέτοντας ανοιχτή την μεταξύ μας συνεργασία στο πλαίσιο των κοινών μας στόχων για την υποστήριξη των κωφών και βαρήκοων μαθητών. Σκοπός του εγχειρήματος είναι όλα τα ΚΕΔΑΣΥ της Αττικής να έχουν πλήρη ενημέρωση από την ομάδα του σχολείου μας για θέματα που αφορούν στην εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα ακοής. “7/12/2021 1o ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Αττικής – Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ειδικών θεραπευτών στο χώρο του σχολείου μας” |
|
Τάξη Δ΄ Εργαστήρια Δεξιοτήτων ο Κύκλος 2ου ψωμιού ΤΑΞΗ Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Γεωργία Χαλαζωνίτου , Μήτρου Μαρία
|
|
Παγκόσμια μέρα ΑΜΕΑ 3/12/2021 Με αφορμή των παγκόσμια μέρα ΑΜΕΑ. Οργανώθηκε δράση από τις ΕΒΠ στο Ειδικό Δημοτικό σχολείο Κωφών – Βαρήκοων Λυκόβρυσης- Πεύκης, η Καμπίτη και η Κατωπόδη για τον Στολισμό του εξωτερικού Δέντρου του σχολείου ανά τμήμα με μέτρα COVID19. Όλοι οι μαθητές με τους εκπαιδευτικούς έφτιαξαν στολίδια με ανακυκλώσιμα υλικά και όλα μαζί γιορτάζουμε τα δικαιώματα των μαθητών ΑΜΕΑ για ισότητα, ελευθερία, κοινωνικοποίηση και εκπαίδευση προσβασιμότητα.
|
|
ΔΙΚΑΙΩΜΑ – κάτι που δικαιούμαι, δηλαδή κάτι που μπορώ να έχω ή να κάνω και δεν μπορεί κάποιος άλλος να το απαγορεύσει. Όλα τα παιδιά έχουν δικαιώματα , ανεξάρτητα από το ποια είναι, πού ζουν, τι κάνουν οι γονείς τους, τι γλώσσα μιλάνε, ποια είναι η θρησκεία τους , αν είναι αγόρια ή κορίτσια , ποιες είναι οι παραδόσεις τους, αν έχουν κάποια αναπηρία, αν είναι πλούσια ή φτωχά. Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα δικαιωμάτων των παιδιών( 20/11/21) και μέσα στο πλαίσιο του μαθήματος της μουσικής , δημιουργήσαμε αυτό το βίντεο στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα . Μέσα από την κοινωνική ιστορία που διαδραματίζεται , τα παιδιά δείχνουν ότι έχουν δικαίωμα στην φιλία ,την αποδοχή, την αγάπη , το παιχνίδι κ.α. |
|
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΑΞΗ Δ΄
|
|
Επίσκεψη στην Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλίνων Με αφορμή την Ευρωπαϊκή ημέρα γλωσσών, την Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2021 ο διευθυντής μας Ρίκκου Θεόδωρος και η Ψυχολόγος μας Κάια-Καγιοπούλου Μανουέλλα επισκέφθηκαν την Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλίνων, έπειτα από πρόσκληση προς το σχολείο μας, για την ενημέρωση του μαθητικού πληθυσμού για θέματα που αφορούν στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα. Με μεγάλη χαρά δεχθήκαμε την πρόταση να παρουσιάσαμε ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των μαθητών και μαθητριών της Στ’ Δημοτικού. Αφού έγινε μία σύντομη ιστορική αναδρομή, ακολούθησε πλούσιο εισαγωγικό υλικό σχετικό με τη δομή και τη σύνταξη της ΕΝΓ, διδάχθηκαν μερικές χειρομορφές και παρουσιάστηκαν θέματα της καθημερινής ζωής των Κωφών και Βαρηκόων. Στη συνέχεια, ακολούθησε γόνιμος διάλογος, λύθηκαν πολλές απορίες των παιδιών, τα οποία εξέφρασαν μεγάλο ενδιαφέρον για το σχολείο μας, τον τρόπο διδασκαλίας των μαθημάτων, τον τρόπο επικοινωνίας των μαθητών με τους γονείς τους καθώς και το επάγγελμα του διερμηνέα ΕΝΓ. Στο τέλος, δόθηκε η υπόσχεση ότι με την πρώτη ευκαιρία θα συνεργαστούμε ξανά!
|
|
Πανελλήνια Ήμερα Σχολικού Αθλητισμού Την Παρασκευή 24/9/202, ώρα 10:00 – 12:00, έγιναν δράσεις, για την Πανελλήνια Μέρα Σχολικού Αθλητισμού, στο προαύλιο του σχολείου. Συμμετείχαν όλα τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου. Όλες οι τάξεις έγιναν ομάδες και περνούσαν κυκλικά από χώρους δράσεων. Μια ξεχωριστή ημέρα για όλους, που συνδύασε την άσκηση με την διασκέδαση. Οργανώθηκε από τους καθηγητές φυσικής αγωγής και τον Διευθυντή. Τηρήθηκαν όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. |
|
Την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε στον προαύλειο χώρο του σχολείου μας ο καθιερωμένος Αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά 2021-2022, ακολουθώντας όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Στην τελετή παρευρέθηκαν ο κος. Τσόλας Γιώργος, Πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Λυκόβρυσης- Πεύκης, η κα. Μεντεσίδου Δέσποινα, Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Λυκόβρυσης-Πεύκης, ο κος. Σίμψης Κωνσταντίνος, Πρόεδρος της Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος, η κα. Δαβλιάκου Σοφία, εκπρόσωπος της Αθλητικής Ομοσπονδίας Κωφών Ελλάδος και ο κος. Κοσκόρης Βασίλης, Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας. Όλοι οι προαναφερθέντες δεν παραστάθηκαν τυχαία στο χώρο μας. Κλήθηκαν από το νέο μας διευθυντή κος. Ρίκκου Θεόδωρο, καθότι επί σειρά ετών στέκονται αρωγοί, ενισχύοντας το έργο του σχολείου και στηρίζοντας το παρόν και το μέλλον των παιδιών μας! Με την υπόσχεση ότι οι ενέργειες όλων μας θα συνεχίσουν να συντονίζονται προς το μέγιστο όφελος των μαθητών μας, ολοκληρώθηκε η τελετή σε ένα κλίμα χαράς και συγκίνησης. Ο διευθυντής κος. Ρίκκου Θεόδωρος καθώς και όλο το προσωπικό του σχολείου μας ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές μας, καθώς και τους γονείς και κηδεμόνες καλή σχολική χρονιά με υγεία, πρόοδο και δημιουργικότητα!
|







































































































































































































































































