Αρνητικά σχόλια για το Twitter:
- To Twitter παίρνει χρόνο.
- Μπορεί να σε κρατήσει μακριά από παραγωγικές εργασίες.
- Χωρίς στρατηγική, είναι απλώς πληκτρολόγηση.
- Υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να κάνεις αυτό το πράγμα.
- Δεν μπορεί να αντικαταστήσει την εξυπηρέτηση των πελατών.
- Είναι για “κολλημένους” με την τεχνολογία.
- Είναι “μόνο” για μερικά εκατομμύρια ανθρώπους.
- Δεν αντικαθιστά την άμεση προώθηση με email.
- Ανοίγει τον πόρτα άσκησης κριτικής σε μια επιχείρηση.
Ο αντίλογος στα παραπάνω:

- Το Twitter βοηθάει κάποιον να οργανώσει άμεσες συναντήσεις (tweetups).
- Μπορεί να λειτουργήσει άποψα ως εργαλείο μέτρησης της κοινής γνώμης.
- Κατευθύνει την προσοχή των ανθρώπων σε καλά πράγματα.
- Δημιουργεί ένα “υποστηρικτικό κανάλι” (backchannel) για εκδηλώσεις.
- Μεταφέρει ειδήσεις γρηγορότερα από άλλες πηγές, ειδικά αυτές που αφορούν άμεσα τη ζωή των ανθρώπων.
- Δίνει στις επιχειρήσεις μια ιδέα σε τι επίπεδο μπορούν να φτάσει η ανταλλαγή μηνυμάτων σε έναν οργανισμό.
- Φέρνει σπουδαία μυαλά κοντά και παρέχει καθημερινές ευκαιρίες μάθησης.
- Δίνει στην κριτική σου ένα βήμα.
- Βοηθάει στην ανάπτυξη και επέκταση μιας επιχείρησης, εφόσον δραστηριοποιείται διαδικτυακά.
- Μπορεί να ενισχύσει την εξυπηρέτηση των πελατών.