Πώς λειτουργεί το Twitter
Οι χρήστες του Twitter (αναφέρονται και ως Tweeple) έχουν τη δυνατότητα να απαντήσουν σε μια ερώτηση “Τι κάνεις τώρα” μόνο με 140 χαρακτήρες. Εφόσον κάποιος κάνει εγγραφή και αποκτήσει λογαριασμό στο Twitter, μπορεί να “ακολουθήσει” (follow) άλλους “tweeple”, πράγμα που σημαίνει ότι αυτά που γράφουν θα εμφανίζονται στην αρχική του σελίδα. Και αυτοί με τη σειρά τους μπορούν να σε “ακολουθήσουν”, μια μορφή προώθησης που στηρίζεται στην άδεια. Μπορεί κάποιος επίσης να στείλει σε άλλους άμεσο μήνυμα (direct message), αλλά πάλι μόνο με 140 χαρακτήρες ή λιγότερους.
Οι επικοινωνίες με το Twitter μπορούν να φαίνονται και να ενημερώνονται στο διαδίκτυο, μέσω εφαρμογών υπολογιστή και κινητών συσκευών. Υπάρχουν εφαρμογές που υποστηρίζουν πρόσθετα χαρακτηριστικά και βοηθούν τη διαχείριση του Twitter. Οι δημοσιεύσεις (που αποκαλούνται: “tweets”) περιλαμβάνουν καθημερινά θέματα, όπως τι τρώει για πρωινό κάποιος, πώς νιώθει για τις εργασίες που κάνει, τι τον ενοχλεί κλπ.
To Twitter εργαλείο για επιχειρήσεις
Το Twitter θεωρείται πολύτιμο εργαλείο για τους επιχειρηματίες, στην προσπάθειά τους να διατηρήσουν επικοινωνία με τους πελάτες τους. Μπορούν να ερευνήσουν και να δουν τι λένε οι πελάτες τους για τα προϊόντα τους, και αν αναφέρουν κάποιο πρόβλημα, όπως καθυστερήσεις κ.α. Επιπλέον, αν υπάρχει στο προφίλ τους πληροφορία επικοινωνίας, μπορούν να στείλουν απευθείας ένα email ζητώντας επιπρόσθετη πληροφορία για να τους βοηθήσουν να επιλύσουν το πρόβλημα. Έτσι μπορούν να λυθούν τα προβλήματα πιο άμεσα και οι πελάτες να μένουν ικανοποιημένοι.
Το Twitter μπορεί άριστα να συμπληρώνει ένα blog της επιχείρησης στην προώθηση νέων προϊόντων, εφαρμογών, βίντεο και άλλων με τους Followers (αυτούς που παρακολουθούν τις εγγραφές εν προκειμένω της επιχείρησης).