Ποια χρώματα βλέπω στην εικόνα;;;

Ποια χρώματα βλέπω στην εικόνα;;;
-Γνωρίσαμε τα σχήματα μέσα από τα βιβλία “Ένα κουμπί που το έλεγαν Όσκαρ” και “Οικογένεια Τριγώνου”.
-Οι Σχηματούληδες ήρθαν στο νηπιαγωγείο μας ,τους γνωρίσαμε μέσα από το κουκλοθέατρο και τους αναγνωρίσαμε σε αντικείμενα μέσα στην τάξη.
-Τους δημιουργήσαμε με πλαστελίνη
-Τα σχεδιάσαμε σε αλάτι.
-Με φαντασία,μεταμορφώσαμε τα σχήματα.
Η λεπτή κινητικότητα είναι η ικανότητα ενός παιδιού να χειρίζεται σωστά τους μικρούς μυς. Επιτυγχάνεται όταν το παιδί μαθαίνει να χρησιμοποιεί τους μυς στα χέρια, τα δάχτυλα και τους καρπούς σε οποιαδήποτε ενέργεια ή κίνηση.
Τα παιδιά πρέπει να χρησιμοποιούν τη λεπτή κινητικότητα για να κάνουν πολλές εργασίες που σχετίζονται με το νηπιαγωγείο, όπως:
Μέσα σε κλίμα χαράς και συγκίνησης έκλεισε το αφιέρωμά μας στην 28η Οκτωβρίου 1940 και στον ηρωϊκό αγώνα των Ελλήνων.Ιδιαίτερη έμφασή δόθηκε στα αγαθά της ειρηνικής συνύπαρξης των λαών.
Για τον λόγο αυτό,στη γιορτή μας παρουσιάστηκε από τις νηπιαγωγούς η παράσταση κουκλοθεάτρου με τίτλο:”Το κανόνι της Ειρήνης“,που μιλά για την αδελφοσύνη και την αγάπη.
Στη συνέχεια τα παιδιά τραγούδησαν και χόρεψαν στην αυλή όλα μαζί,τραγούδια σχετικά με την επέτειο του ΟΧΙ, αλλά και με την ειρήνη,ένα από τα πιο πολύτιμα αγαθά!
Τ΄όνειρο του παιδιού είναι ειρήνη.
Τ΄όνειρο της μάνας είναι ειρήνη.
Τα λόγια της αγάπης
κάτω από τα δέντρα
είναι ειρήνη…
Με έμπνευση το τραγούδι Ειρήνη σε ποίηση Γ.Ρίτσου και μουσική Γ.Μυγδάνη, ζωγραφίσαμε έξω στην αυλή του νηπιαγωγείου μας,όλοι μαζί,και δημιουργήσαμε μια αφίσα για την ειρήνη!
“ΔΩΣΤΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ
ΜΟΝΑΧΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΙΡΗΝΗ!!!”
Ακούστε το τραγούδι εδώ
Η Ελλάδα μας γιορτάζει,και φυσικά δεν θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε με την θεματική της 28ης Οκτωβρίου 1940!Οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή με την επέτειο του ΟΧΙ(αυτήν την τόσο σημαντική ημερομηνία για την πατρίδα μας,αλλά και για ολόκληρο τον κόσμο,εκείνα τα δύσκολα χρόνια του Β΄Παγκοσμίου πολέμου),μέσα από εποπτικό υλικό,βίντεο,παραμύθια,μουσικές και τραγούδια .
Ξεχωριστή σημασία δώσαμε φέτος στην επικοινωνία των φαντάρων μας που πολεμούσαν μακριά από τα σπίτια και τις οικογένειές τους. Μιλήσαμε για τις συνθήκες διαβίωσής τους,στα ψηλά βουνά της Πίνδου,και την μεγάλη ανάγκη που είχαν για επαφή με τους δικούς τους.
Η αφορμή για αυτή την επεξεργασία,δόθηκε από την έκθεση με τίτλο:”Ατελώς από το μέτωπο“,που λειτούργησε στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Λάρισας. Η έκθεση περιλάμβανε αυθεντικά δελτάρια και επιστολές στρατιωτών από το μέτωπο προς τους οικείους τους και αντίστροφα,καθώς και Ταχυδρομικά υλικά της εποχής.Έτσι λοιπόν:
ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ: μέσα από το θεατρικό παχνίδι βιώσαμε το πώς ζούσαν και με ποιο τρόπο επικοινωνούσαν τότε,που δεν υπήρχαν κινητά και τηλεοράσεις,ήρθαμε σε επαφή μέσα από βίντεο,φωτογραφίες με την εποχή εκείνη,και με τον μοναδικό τρόπο επικοινωνίας που είχαν οι άνθρωποι,που ήταν τα γράμματα(επιστολές) με το ταχυδρομείο.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ: ενημερωθήκαμε στο πεδίο από τους αξιωματικούς του Στρατού που μας περίμεναν και μας υποδέχθηκαν ζεστά, για τα αντικείμενα της έκθεσης,τον τρόπο λειτουργίας αλλά και χρήσης τους,και φυσικά για την δωρεάν διακίνηση(ατελώς)της αλληλογραφίας.
Στη συνέχεια επιλέξαμε από συλλεκτικά επιστολικά δελτάρια της εποχής τα οποία θα σταλούν στις διευθύνσεις μας”ατελώς“από το Στρατό,όπως συνέβαινε εκείνη την εποχή.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ: στο νηπιαγωγείο συζητήσαμε για αυτά που βιώσαμε και μέσα από την μουσική και το θεατρικό παιχνίδι,ταξιδέψαμε στον χρόνο,γίναμε παιδιά του ΄40 που στέλνουν γράμματα στο Μέτωπο,με λόγια αγάπης,ελπίδας,με ζωγραφιές χαράς και συμπαράστασης!
Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Λάρισας,για αυτήν την καταπληκτική εμπειρία!
Μα πού πήγαν τα αρχικά γράμματα από τα ονόματά μας;
Οι κούκλες των δύο τμημάτων μας,η Ροζούλα και ο Παπάκης,φωνάζουν όλα τα ονόματα των παιδιών της κάθε τάξης, κάπως παράξενα..τον Δημήτρη τον λένε “ημήτρη”,την Ιωάννα την φωνάζουν “ωάννα”…
Ας ψάξουμε να τα βρούμε λοιπόν!Όλα τα είχανε κρυμμένα μέσα στο καροτσάκι για να μας μπερδέψουν!
Εμείς όμως ξέρουμε το αρχικό γράμμα που έχει ο καθένας!
Πήρε λοιπόν ο καθένας από εμάς το αρχικό του γράμμα,το σχεδίασε,το διακόσμησε,
το σχεδίασε σε επιφάνεια με αλάτι,
το διακόσμησε με μπαλίτσες γκοφρέ,
το έφτιαξε με πλαστελίνη!
(μια όμορφη ιδέα που πήραμε και εμπλουτίσαμε από τις Χαρούμενες φατσούλες στο νηπιαγωγείο).
Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς μαθητών του νηπιαγωγείου μας για την εθελοντική βοήθεια που μας προσέφεραν,όσων αφορά στην εύρυθμη λειτουργία του.
Συγκεκριμένα,ευχαριστούμε τον κ.Βουλγαράκη Γεώργιο για την τοποθέτηση των πινάκων στις τάξεις, όπως και τον κ.Τζήμα Ιωάννη για την τοποθέτηση των κουδουνιών.Η προσφορά τους ανεκτίμητη και άμεση στην κάλυψη των αναγκών του νηπιαγωγείου μας.
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2024-25
Ο Αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας για τη σχολική χρονιά 2024-25, θα πραγματοποιηθεί στο προαύλιο του 3ου Δημοτικού σχολείου Γιάννουλης την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 09:00 π.μ.
Μετά το τέλος του Αγιασμού οι γονείς με τα παιδιά θα προσέλθουν στον χώρο του Νηπιαγωγείου για μια μικρή ενημέρωση από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου.
Ευχόμαστε να έχουμε μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!!
Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των νηπίων μας στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στην Α’ Τάξη, όπου η δασκάλα υποδέχθηκε τους μικρούς μαθητές στην αίθουσα διδασκαλίας. Εκεί συνομίλησε με τα παιδιά, λύνοντας φόβους και απορίες τους. Εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο γίνεται το μάθημα της γλώσσας. Έγινε ανάγνωση κειμένου από τους μαθητές της πρώτης δημοτικού. Τα παιδιά έγραψαν στον πίνακα τα ονόματα τους και όλα είπαν πως περιμένουν με ανυπομονησία και χαρά να πάνε στο δημοτικό σχολείο!