Την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2025, το σχολείο μας, ΓΕΛ ΧΟΡΤΙΑΤΗ αφιέρωσε με απόφαση του Συλλόγου διδασκόντων, 2 διδακτικές ώρες στην διοργάνωση αθλητικών δράσεων στο πλαίσιο της «Πανελλήνιας Ημέρας Φιλάθλου Ελλλάδας 2025-Σχολικές Αθλητικές Δράσεις». Βασικός στόχος των δράσεων είναι η αλλαγή της οπαδικής κουλτούρας και η προώθηση του γενικότερου φίλαθλου πνεύματος.
Αρχικά, ο διευθυντής του σχολείου κ. Δημήτρης Παπαδόπουλος ενημέρωσε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων για την ιδέα και τις αξίες που πρεσβεύει ο αθλητισμός και τη σημασία του Φίλαθλου Πνεύματος ως τρόπο ζωής (φίλαθλος=αγάπη για το άθλημα). Ακολούθως, η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, Στυλιανή Λαλάγκα, οργάνωσε αγώνες καλαθοσφαίρισης και επιτραπέζιας αντισφαίρισης ύστερα από επιθυμία των μαθητών και μαθητριών να συμμετέχουν ως παίχτες, γραμματείς και διαιτητές. Όλοι οι υπόλοιποι ήταν θεατές-φίλαθλοι των αγώνων.
Με σύμμαχο την ηλιόλουστη μέρα, συνολικά διεξήχθησαν ένα πρωτάθλημα καλαθοσφαίρισης 3Χ3 στο οποίο συμμετείχαν συνολικά 26 μαθητές και μαθήτριες (7 ομάδες= 21 παίχτες/τριες, 2 γραμματείς και 4 διαιτητές) και ένα πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης όπου συνολικά συμμετείχαν 8 μαθητές/τριες και 6 γραμματείς-διαιτητές. Όλοι οι υπόλοιποι μαθητές/τριες παρακολούθησαν τους αγώνες με κόσμια συμπεριφορά, υποστηρίζοντας πότε τη μια και πότε την άλλη ομάδα.
Συνοψίζοντας θα πρέπει να τονιστεί ότι οι συμμετέχοντες , μαθητές-αθλητές, στα αθλητικά δρώμενα εξέφρασαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το μήνυμα του «Ευ αγωνίζεσθαι» υπακούοντας στους κανόνες του αγωνίσματος, ακολουθώντας ομαδικό πνεύμα και επιδεικνύοντας ευγενή άμιλλα. Παράλληλα, οι μαθητές-φίλαθλοι βίωσαν πως οι μορφές αγωνιστικού αθλητισμού πότε με νίκη και πότε με την ήττα, μπορεί προσφέρουν ανάμεικτα συναισθήματα χαράς ή λύπης αλλά πάνω από όλα προσφέρουν στιγμές διασκέδασης και εκτόνωσης κάτω από το πρίσμα των αρετών του «Ευ Αγωνίζεσθαι» που δεν είναι άλλες από την αναγνώριση της ανωτερότητας του αντιπάλου, της ειρηνικής αποδοχής του αποτελέσματος και της ουσιαστικής αγάπης για το άθλημα.