Προφορικός λόγος

Οι παρακάτω δραστηριότητες έγιναν στα τμήματα της γενικής σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης. Στόχο έχουν την καλλιέργεια του προφορικού λόγου, καθώς και τη διήγηση ιστοριών με χρονολογική σειρά

(αρχή-μέση τέλος).

Για να προσελκύσουμε περισσότερο το ενδιαφέρον των παιδιών χρησιμοποιούμε τη Ρομποτική (τη μελισσούλα)
Τα παιδιά δουλεύουν σε μικρές ομαδούλες, ώστε να ενισχύσουμε την αυτοπεποίθηση κάποιων παιδιών, ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται η μεταγνωστική ικανότητα άλλων παιδιών.
1η εικόνα
Παρατηρώντας τις εικόνες, τα παιδιά προσπαθούν να αποκωδικοποιούν και να χρησιμοποιούν εξωγλωσσικά (π.χ. εκφράσεις προσώπου και κινήσεις) , επιπλέον διατυπώνουν και συνοψίζουν επιχειρήματα για την τεκμηρίωση των απόψεών τους, εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους.
2η εικόνα 3η εικόνα
Συζητάμε όλοι μαζί τις εικόνες, περιγράφουν τα παιδιά τι βλέπουν, τι πιστεύουν πως θα γίνει μετά και ποιο το αποτέλεσμα στο τέλος.
Επιπλόν,παίζοντας με τη μελισσούλα αντιλαμβάνονται τις σχέσεις γειτνίασης (κοντά-μακριά) και σειράς ή διαδοχής (εμπρος-πίσω, πάνω- κάτω κλπ) σε οργανωμένα τετραγωνισμένα δάπεδα.
4η εικόνα
Με τη μέθοδο της παιγνιώδους μάθησης, τα παιδιά κατακτούν γνώσεις, στάσεις και δεξιότητες. Μαθαινουν να σέβονται τους συμμετέχοντες στην επικοινωνία και να αναγνωρίζουν τη συμβολή τους στην αλληλεπίδραση.