Σεβαστοί Πατέρες και αδελφοί που αγωνίζεστε τον καλό αγώνα για την απαλλαγή Της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας από την αιχμαλωσία της Παναίρεσης των εσχάτων τον Οικουμενισμό, τον φιλοοικουμενισμό και την Πανθρησκεία προσέξτε , διότι στις ημέρες αυτές έρχεται πλέον η ώρα της μεγαλύτερης επέμβασης Του Κυρίου μας στο Εκκλησιαστικό πρόβλημα του φιλοοικουμενισμού, που ταλανίζει δεκαετίες Την Εκκλησια. Γίνεται το Σάββατο στις 15/12/2018 στο Κίεβο η εκλογή προκαθημένου για την νέα Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ουκρανίας που θα αναγνωρισθεί εκ μέρους του Φαναρίου. Το γεγονός αυτό είναι βέβαιο, ότι θα οδηγήσει άμεσα την Ρωσία με τις συμμάχους τοπικές Εκκλησίες που θα την ακολουθήσουν από τη μία πλευρά και το Φανάρι με τις περισσότερες τοπικές Ορθόδοξες Εκκλησίες που θα το ακολουθήσουν από την άλλη πλευρά, σε αμοιβαία, όχι απλώς Ακοινωνησία, αλλά Σχισματική η μία πλευρά για την άλλη θεώρηση. Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο ο Πρόεδρος της Ρωσίας Πούτιν με την σύμφωνη γνώμη ειδικού συμβουλίου που παρακολουθεί τα Εκκλησιαστικά γεγονότα στην Ουκρανία, έχει δώσει εντολή στον Πατριάρχη Κύριλλο και την ηγεσία της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας για επίθεση πλήρη στο Φανάρι για τα όσα πράττει στην Ουκρανία και του έχει μάλιστα ήδη υποδείξει του Ρώσου Πατριάρχη να εκμεταλλευτεί μελλοντικά στη διένεξη με το Φανάρι όχι μόνο τα Κανονικά προβλήματα του Ουκρανικού Εκκλησιαστικού ζητήματος, αλλά και τα Δογματικά παραπατήματα του Φαναρίου. Η ηγεσία της Ρωσικής Εκκλησίας απλά θα υπακούσει στον Πούτιν, καθώς οι Αρχιερείς της Ρωσικής Εκκλησίας αφενός μεν πιστεύουν, ότι έχουν με το μέρος τους το δίκαιο που απορρέει από τους Κανόνες Της Ορθόδοξης Εκκλησίας, αφετέρου δε διότι στην Εκκλησιαστική της πρακτική η ηγεσία της Ρωσικής Εκκλησίας ακολουθεί την Σεργιανιστική παράδοση, που θέλει η Εκκλησιαστική ηγεσία να υπακούει στα κελεύσματα της εκάστοτε Κρατικής εξουσίας. Επίσης σε άλλο άρθρο προ ημερών διάβασα στο διαδύκτιο, ότι ο Πάπας της Ρώμης ενώ παριστάνει τον ουδέτερο για την Εκκλησιαστική διαμάχη στην Ουκρανία μεταξύ Μόσχας και Φαναρίου, στην πραγματικότητα υποστηρίζει το Φανάρι και επιδιώκει την Εκκλησιαστική απομόνωση της Ρωσίας, γιατί η Ρωσική Εκκλησία παρά τη διπλωματική στην ουσία συμμετοχή της στα Οικουμενιστικά δρώμενα, δεν θέλει να αναγνωρίσει στον Πάπα της Ρώμης καμμιάς μορφής Πρωτείο για λόγους δικών της απαιτήσεων η φρονημάτων και ούτε επιθυμεί κοινό ποτήριο με τη Ρώμη. Εάν η Εκκλησία της Ρωσίας απομονωθεί, η Ρώμη τουλάχιστον θα μπορέσει ευκολότερα να ενωθεί Εκκλησιαστικά με το Φανάρι και όσους το ακολουθούν οπότε να πραγματώσει το σχέδιό της για κοινό ποτήριο με τις περισσότερες τουλάχιστον Ορθόδοξες τοπικές Εκκλησίες που θα ακολουθούν το Φανάρι και επιρρεάζονται κυρίως από τις Δυτικές δυνάμεις που υπηρετούν την Νέα Τάξη Πραγμάτων. Οπότε μη μας φανεί καθόλου παράξενο, ότι ο Κύριός μας μπροστά σε αυτά τα καταλυτικά για Την Εκκλησία Του σχέδια, θα χωρίσει γρήγορα την ήρα από το στάρι και εμείς οι αληθινοί Ορθόδοξοι θα βρούμε μία Εκκλησιαστικά ασφαλέστερη λύση από Δογματικής και Κανονικής απόψεως. Εάν η Ρωσία υπερασπίσει, έστω και εξ ανάγκης, την αληθινή Ορθοδοξία στο μέλλον, τότε όποιος αρνηθεί να ενωθεί με αυτή την πλευρά, που θα είναι και Δογματικά με την πλήρη έννοια η επί της γης Μία Αγία Καθολική και Αποστολικη Εκκλησία, αυτομάτως και Ορθόδοξα να πιστεύει, εάν αρνηθεί να προσέλθει σε ένωση με Την Εκκλησία, που θα ακολουθεί τα Ορθόδοξα Δόγματα και Παραδόσεις, θα γίνεται Σχισματικός έναντι Της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Τα φαινόμενα που βιώνουμε στον χώρο των Παλαιοημερολογιτών με πολλές παρατάξεις και Συνόδους, και στον χώρο των Αποτειχισμένων προερχόμενων από το Νεο ημερολόγιο με ομάδες Ορθοδόξων με αντιπαλότητα μεταξύ τους, μόνο κατά οικονομία μπορεί να γίνουν δεκτά ή έστω ανεκτά από τους γνωρίζοντες, έστω και λίγο Θεολογία και Κανονικό δίκαιο, γιατί όλες αυτές οι ομάδες μικρότερες ή μεγαλύτερες δικαιούνται Κανονικά να αντιστέκονται στην Παναίρεση, διότι μέχρι σήμερα καμμία από τις αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες, με αναγνωρισμένα Κανονικά δικαιώματα, είτε από Οικουμενικές, είτε από Πανορθόδοξες, είτε και από την Σύνοδο του Φαναρίου, όταν εκεί επικρατούσε η καθαρή Ορθοδοξία, καμμία τέτοια Εκκλησία μέχρι σήμερα, δεν ανέλαβε το βάρος ενός αληθινού αγώνα για την Πίστη μας, καταδικάζοντας την Παναίρεση των εσχάτων τον Οικουμενισμό και φιλοοικουμενισμό και τα φαινόμενα της Πανθρησκείας, ούτε κατεδίκασε τουλάχιστον τους εξ Ορθοδόξων ηγέτες αυτών των Δογματικών εκτροπών σε προσωπικό επίπεδο. Εάν υπάρξει έστω και μία Ορθόδοξη Εκκλησία αναγνωρισμένη στο παρελθόν ως Αυτοκέφαλη με ένα από τους προαναφερθέντες τρόπους ανακήρυξης του Αυτοκεφάλου της, που θα υπερασπίσει την Ορθόδοξη Πίστη και Εκκλησία, τότε είμαστε όλοι υποχρεωμένοι, είτε προερχόμενοι από το Νέο, είτε από το Πάτριο να συγκοινωνήσουμε μαζί της, διότι θα είναι πλέον αληθινοί Ορθόδοξοι οι κληρικοί και τα μέλη αυτής της Εκκλησίας και μάλιστα με πλήρη Κανονικότητα. Τότε και με εμάς τους Ορθοδόξους που αντιστεκόμαστε τόσα χρόνια, με ότι μέσα έχουμε για Την Αγάπη Του Κυρίου μας, στην προσπάθεια κατάλυσης Αυτής Της Εκκλησίας Του από τους αρχηγούς των Αποστατών της αληθινής Πίστεως Αιρετικών, τότε αυτό το Εκκλησιαστικό Σώμα των αληθινών Ορθοδόξων δεν θα είναι απλά στα λόγια ή στις διακηρύξεις , αλλά στην πραγματικότητα και στην ουσία η συνέχεια Της Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας επί της Γης, ενωμένοι άρρηκτα με Την Εκκλησία των Οικουμενικών και Πανορθοδόξων Συνόδων, την Εκκλησία Των Πατέρων και Των Αγίων την μόνη αληθινή Εκκλησία Του Χριστού μας, την αληθινά Μία Εκκλησία, Την Περιστερά.)
Πολυμενόπουλος Διονύσιος, τέως Λυκειάρχης, Στέλιου Μαυρομμάτη 5, Πάτρα 26442
ο ελάχιστος των Δούλων Του Χριστού μας
Πηγή: http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2018/12/blog-post_13.html
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.