ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG

Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΠΟ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ

Κάτω από: Θεολογία (Ορθόδοξη) καί ΖωήΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στις 10:25 μμ στο Κυριακή, 17 Οκτωβρίου, 2010

ΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑ ΚΑΙ  Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΜΕΤΑΛΛΑΞΙΣ ΤΟΥ

Ὀ Πάπας τῆς Ρώμης εἶναι ὄχι μόνο ὁ μεγαλύτερος αἱρετικός ὅλων τῶν ἐποχῶν, ἀλλά καί ὁ ἀδηφάγος λύκος ὁ ὁποῖος, μέσα σέ διάστημα 10 αἰώνων, κατώρθωσε νά παρασύρη στήν  αἵρεσι πλήθη ὁλόκληρα Ὀρθοδόξων καί νά τά ὑποτάξη στήν  ἐξουσία του.  Γιά νά κατανοήσωμε τί σημαίνει νά ὑποδέχεται ἐπίσημα ἠ Ἐκκλησία τόν μεγαλύτερο αἱρετικό ὅλων τῶν αἰώνων, πρέπει νά ἀναφέρωμε τά λόγια τοῦ ἁγ. Ἰωάννου του Χρυσοστόμου, τά ὁποῖα προσδιορίζουν τήν θέσι μας σ’ αὐτήν τήν περίπτωσι.  Λέγει λοιπόν ὁ χρυσορρήμων ἅγιος « τος χθρος το βασιλέως Χριστο συμφιλιάζων, ο δύναται το βασιλέως φίλος εναι, λλ’ οδέ ζως ξιοται, λλά σύν τος χθρος πολεται».  Αὐτός δηλαδή πού ἔχει ὁποιαδήποτε μορφή φιλίας καί συνεργασίας καί σχέσεως μέ τούς ἐχθρούς τοῦ Χριστοῦ, δέν θά ἔχη στήν ἄλλη ζωή καμμία σχέσι μέ τόν Χριστό, ἀλλά θά καταδικασθῆ μαζί μέ τούς ἐχθρούς τοῦ Χριστοῦ.  Εἶναι δέ γνωστό σέ ὅλους ὅτι οἱ πρῶτοι καί μεγαλύτεροι ἐχθροί τοῦ Χριστοῦ εἶναι οἱ αἱρετικοί, διότι αὐτοί πολεμοῦν τό βασικώτερο γνώρισμα τῆς Ἐκκλησίας, δηλαδή τήν ἀλήθεια, ἄνευ τῆς ὁποίας δέν ὑφίσταται ἡ Ἐκκλησία.  Δι’ αὐτό σέ ἄλλη ὁμιλία τονίζει ὁ χρυσορρήμων φωστήρ τῆς Ἐκκλησίας τά ἑξῆς: ………………….  Ἴσως δέν θά ὑπῆρχε διαυγέστερη διδασκαλία στό θέμα τῶν σχέσεων μέ τούς αἱρετικούς καί μάλιστα ὁμολογουμένη ἀπό τό στόμα ἑνός οἰκουμενικοῦ διδασκάλου.  Μέ πλά λόγια λέγει γιος ωάννης Χρυσόστομος τι ποιαδήποτε συγκατάβασις μέ τούς αρετικούς, νά δεχθομε δηλαδή νά συμφάγωμε μαζί των νά χωμε φιλικές σχέσεις νά χωμε ερήνη μέ ατούς σημαίνει τι ατομάτως κπίπτομε πό τήν κκλησία καί μεταπίπτουμε στό στρατόπεδο τν αρετικν.  Καί πρέπει νά προσέξωμε τι δέν ναφέρει οτε διενοήθη γιος νά τούς ναγνωρίσωμε ς δελφή κκλησία, νά τούς ναγνωρίσωμε ς πισκόπους, νά ναγνωρίσωμε τι χουν γκυρα τά μυστήρια νά χωμε μαζί των θεολογικούς διαλόγους, συμπροσευχές συνιερουργίες, ρσι ναθεμάτων κλπ. λλά επε τι κπίπτουμε τς κκλησίας άν  μόνο χωμε συνεστιάσεις καί φιλικές σχέσεις μέ τούς αρετικούς.  Καταλαβαίνει λοιπόν κανείς τι λοι ατοί ο πίσκοποι, ρχιεπίσκοποι καί Πατριάρχες ο ποοι συναγελάζονται κκλησιαστικά μέ τούς αρετικούς, τούς ναγνωρίζουν ς πισκόπους, δελφές κκλησίες κλπ. χουν πρό πολλο ναχωρήσει πό τήν κκλησία καί δέν τούς συνδέει μέ ατήν τίποτε λλο πέραν τς ξωτερικς των μφανίσεως.  Διότι ν ποθέσωμε τι ν ντιμετωπίζουν τσι τούς αρετικούς, ερίσκονται κόμη μέσα στήν κκλησία, σημαίνει τι κκλησία γινε αρετική διά τς κκλησιαστικς πικοινωνίας μέ τούς αρετικούς πως θαυμάσια ναφέρει γ. Θεόδωρος Στουδίτης κκλησία πό σπιλος καί μόλυντος νύμφη το Χριστο σύμφωνα μέ τόν π. Παλο, γινε σπιλωμένη καί βεβορβορωμένη δηλαδή γινε πόρνη, πειδή πέλεξε λλο νυμφίο.  Διά τούς σημερινούς λοιπόν πισκόπους, ρχιεπισκόπους καί Πατριάρχες θά συμβαίνει να πό τά δύο. δηλαδή εναι ντός τς κκλησίας, ς ποιμένες καί δηγοί τς στορικς πορείας της, πότε κκλησία ξέπεσε, πέπεσε σέ ναυάγιο, γινε αρετική θεσαν τούς τούς αυτούς των κτός τς κκλησίας διά τς συμπλεύσεώς των μέ τούς αρετικούς, πότε φείλουν ο Χριστιανοί ν θέλουν νά σωθον νά πομακρυνθον κκλησιαστικά πό ατούς τούς πισκόπους, διότι αρεσις μεταδίδεται πρωτίστως διά τς κκλησιαστικς πικοινωνίας καί στούς χοντας γιές φρόνημα.  Εναι λυπηρό καί δεγμα τς ποστασίας τν σχάτων καιρν καί τς συγχύσεως φ’ νός μέν νά εναι τόσο φανερή καί προκάλυπτη στάσις καί σχέσις τν σημερινν πισκόπων μέ τούς αρετικούς καί φ’ τέρου στάσις τν ρθοδόξων, το λαο το Θεο δηλαδή νά εναι τόσο παθής, διάφορη, δουλική καί γλοιώδης πέναντι, στήν ποστασία τν σημερινν πισκόπων.  Ο πίσκοποι δηλαδή σήμερα λλαξαν, στρατόπεδο, λλαξαν κεφαλή καί ρχηγό, λλαξαν πορεία καί δειξαν μφανέστατα τι εναι χθροί το Χριστο καί λαός ξακολουθε νά τούς κολουθε καί νά τούς ποδέχεται ς ντιπροσώπους το Χριστο καί κυβερντες το πλοίου τς κκλησίας.  Μέ λλα λόγια λαός σήμερα, ετε πό γνοια, ετε πό διαφορία, ετε πό λανθασμένες διδαχές, ποδέχεται νά πακούη καί νά καθοδηγται πό ατούς πού γιναν χθροί το Χριστο καί χουν σάν σκοπό νά τόν δηγήσουν στήν γκάλη καί στό στρατόπεδο τν αρετικν.

……………….  Εἶναι χαρακτηριστικό ὅτι οἱ πατέρες τόν ἔχοντα οἱοδήποτε ἐκκλησιαστικό ἀξίωμα δέν τόν ὀνομάζουν ἀφέντη ἤ ἀρχηγό ἤ ἡγεμόνα καί ἐξουσιαστή, ἀλλά τόν ὀνομάζουν προστάτη. Θά ἀναφέρουμε ἕνα χαρακτηριστικό χωρίο τοῦ ὁσ. Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου διά νά κατανοήσωμε τή θέσι τῶν ἐχόντων, τά ἐκκλησιαστικά ἀξιώματα καί τόν τρόπο μέ τόν ὁποῖο πρέπει νά τά λαμβάνουν.  Γράφοντας λοιπόν ὁ ὅσιος στήν ἡγουμένη Εὐφροσύνη ἡ ὁποία προσφάτως εἶχε ἐκλεγεῖ ὑπό τῆς ἀδελφότητος στό ἡγουμενικό ἀξίωμα λέγει τά ἑξῆς:  ………………..  Δηλαδή ἀναφέρει ὁ ὅσιος ὅτι ὅποιος κυνηγήση καί ἁρπάξη κάποιο ἐκκλησιαστικό ἀξίωμα, κινούμενος ἀπό φιλοδοξία καί ἐγωϊσμό εἶναι μισητός καί βδελυκτός ἀπό τόν Θεό καί δέν δύναται οὔτε νά σώση τό ποίμνιο, οὔτε νά σωθῆ ὁ ἴδιος.  Ὅποιος ὅμως ἐκ τοῦ ἀντιθέτου δεχθῆ νά γίνη προστάτης τοῦ ποιμνίου χωρίς ἐμπάθεια πρός τό ἀξίωμα, ἀλλά κάνοντας ὑπακοή στόν Θεό καί στόν λαό του, θά γίνη φίλος καί ἀγαπητός ἀπό τόν Θεό, θά σώση τούς ἄλλους καί θά σωθῆ καί ὁ ἴδιος.  Καταλαβαίνει λοιπόν κανείς ἀπό τό καταπληκτικό αὐτό λόγο τοῦ ὁσίου ὅτι ὅταν ὑπάρχουν κακοί καί φίλαρχοι ποιμένες, δύναται κάποιος νά σωθῆ μόνο κατά λάθος καί ὁπωσδήποτε ἀπό μόνη τήν ἀγαθή του προαίρεσι καί μακριά ἀπό τήν ποιμαντική φροντίδα αὐτῶν τῶν Ἐπισκόπων.  Σήμερα λοιπόν πού κατά κανόνα τέτοιους Ἐπισκόπους ἔχουμε, οἱ ὁποῖοι πέραν ὅλων τῶν ἄλλων ἀναιδῶς καί ἀνερυθριάστως ὑποδέχονται, τιμοῦν καί ἀναγνωρίζουν τούς ἀρχηγούς τῶν αἱρέσεων καί μάλιστα δηλώνουν ὅτι αὐτό ἀποτελεῖ ὑψίστη χριστιανική ἀρετή, συναγελάζονται καί συμπορεύονται μέ τούς ἐχθρούς τοῦ Χριστοῦ καί ἀπαιτοῦν τυφλή ὑπακοή ἀπό ὅλους, τί ἄραγε θά πρέπει νά κάνη ὁ λαός τοῦ Θεοῦ ἄν θέλη νά μήν ναυαγήση καί αὐτός μαζί των; ……………………………

Εἶναι ἀνάγκη λοιπόν νά ἀφήσωμε τήν ἐκκλησιαστική ἱστορία νά μᾶς διδάξη καί ὁριοθετήση τόν δρόμο πού θά ἀκολουθήσωμε καί ὁ ὁποῖος εἶναι ἡ ἐν καιρῷ αἱρέσεως καί ἀποστασίας σώζουσα γραμμή καί Παράδοσις τῆς Ἐκκλησίας. …………..

Ποιός ἄραγε ὤθησε τόν λαό νά τηρήση αὐτή τή στάσι καί ἀπό ποῦ  ἔλαβε ἐντολές;  Ἡ στάσι του  στόν ἐρχομό τοῦ αὐτοκράτορος καί τῶν Ἐπισκόπων ἀπό τήν Ἰταλία ἦταν πολύ ἐχθρικώτερη, σέ σημεῖο νά κινδυνεύσουν οἱ ὑπογράψαντες τήν ἕνωσι Ἐπίσκοποι, σύμφωνα μέ τά ἱστορικά ἀπομνημονεύματα τοῦ Συρόπουλου, νά χάσουν καί τήν ἴδια τήν ζωή των.  Αὐτά ὅλα καταμαρτυροῦν τήν ὀρθόδοξο Παράδοσι, ἡ ὁποία ἔλεγε ὅτι ὁ λαός τοῦ Θεοῦ δέν ἦτο διακοσμητικό στοιχεῖο ἤ θεατής μιᾶς παραστάσεως, οὔτε ἄβουλος ἀποδέκτης τῶν δεσποτικῶν αὐθαιρεσιῶν, ἀλλά ἀντιδροῦσε μέ κάθε τρόπο καί ἀπεμακρύνετο ἐκκλησιαστικῶς ἀπό τούς ἀποστάτας Ἐπισκόπους.

Εἶναι κοινῶς ἀποδεκτό ὅτι τά χρόνια πού διερχόμεθα θεωροῦνται ἔσχατα.  Τό κύριο χαρακτηριστικό αὐτῶν τῶν ἐσχάτων χρόνων θά εἶναι ἡ πλάνη καί ἡ ἀποστασία.  Ὅπως λοιπόν ἐξελίσσονται τά πράγματα καί σύμφωνα μέ τά ἔργα τῶν σημερινῶν Ἐπισκόπων ἄν θέλουμε νά σωθοῦμε, πρέπει νά κάνωμε τά ἀντίθετα ἀπό αὐτά πού πράττουν καί πού διδάσκουν. Διότι στό θέμα τοῦ ψεύδους καί τῆς ἀπάτης οἱ Ἐπίσκοποι σήμερα ἔχουν γίνει ἐπιστήμονες, σέ σημεῖο πού νά συναγωνίζωνται ἄριστα τούς Παπικούς καί δή τούς Ἰησουΐτες. ν λοιπόν μς δίδουν ελογία νά λειτουργομε, νά μή λειτουργομε καί ν μς μποδίζουν μες νά λειτουργομε, ν μς λένε σέ κάτι νά μήν δίνωμε σημασία, μες νά τό προσέχωμε πολύ καί ν μς πον ατό εναι μεγάλη μαρτία (π.χ. νυπακοή σ’ ατούς) μες νά διαφορομε, ν μς δηγον πρός τήν δύσι, μες νά πηγαίνουμε ντίθετα, ν πογράφουν διαζύγια, μες νά μήν τά δεχώμεθα ς γκυρα, ν ναγνωρίζουν γίους, μες νά δυσπιστομε πρίν βεβαιωθομε τι εναι ντως γιοι, ν μς μιλον γιά γάπη, μες θά πολαμβάνωμε τι εναι πάτη, ν μς μιλον γιά ποστολική διαδοχή, μες θά τούς προτάσουμε  τήν ποστολική πίστι, χωρίς τήν ποία δέν νεργε ποστολική διαδοχή, ν μς λένε τι κκλησία εναι πισκοποκεντρική, μες θά λέμε τι εναι Χριστοκεντρική, ν βαπτίσουν τούς αρετικούς τεροδόξους καί τήν αρεσι σάν μία λλη παράδοσι, μες θά κατοχυρωνώμεθα στά ναθέματα τν Οκουμενικν Συνόδων πού επώθηκαν γιά λους τούς αρετικούς, μέ τά ποα ναθεματίζονται καί ατοί πού δέν τούς ναγνωρίζουν ς αρετικούς, ν μς λένε τι ο πίσκοποι εναι ες τύπον καί τόπον Χριστο, θά τούς λέμε νά μς τό ποδεικνύουν διά τν ργων γιά νά τό πιστεύσωμε, ν μς προτάσσουν τήν γάπη καί τήν θέτουν πάνω πό τήν λήθεια, μες θά κατοχυρωνώμεθα τι σχύει τό ντίθετο, ν μς λένε τι γρυπνον γιά τόν λάο καί νά μήν νησυχομε μες θά πρέπει νά ννοήσωμε τι εμεθα προστάτευτοι καί ν δέν ξυπνήσουμε θά γίνουμε λεία τν χθρν, ν μς διαβεβαιώνουν τι κκλησία τούς ξέλεγξε καί τι ατοί δέν πιθυμοσαν τό ξίωμα, μες θά ντιλαμβανώμεθα τι εναι ατόκλητοι σωτρες μας, ν μς διδάσκουν τι τά θέματα τς πίστεως θά τά λύσουν ο ποιμένες, μες θά πιστεύωμε τι λύσις διά τούς πισκόπους σημαίνει κατάλυσις καί διάλυσις καί παράλυσις τν πάντων, δηλαδή προδοσία καί ποστασία, ν πογράφουν συμφωνίες καί κυρώνουν τά ναθέματα τν Οκουμενικν Συνόδων, θά κατανοομε τι ατοκαθαιρονται καί ατοαναθεματίζονται μαζί μέ ατούς πού θωώνουν καί κοντολογίς, ν δέν γνωρίζωμε στίς μέρες μας τήν πορεία πού πρέπει νά κολουθήσωμε καί μφιβάλλωμε διά τό δέον γενέσθαι, εναι σφαλές νά πράττωμε τό ντίθετο πό ατό πού θά μς προτρέπουν ο πίσκοποι καί νά ποδοκιμάζωμε δημοσίως καί κκλησιαστικς τά ργα των. Γιατί εἶναι ἀψευδής καί προφητικός γιά τίς ἡμέρες μας ὁ λόγος τοῦ χρυσορρήμονος οἰκουμενικοῦ διδασκάλου «οδένα γάρ δέδοικα ς τούς πισκόπους πλήν λίγων» μέ μόνη διαφορά ὅτι τό πλήν λίγων ἴσχυε διά τήν ἐποχή του, ἐνῶ σήμερα ὅλοι οἱ Ἐπίσκοποι συμμετέχουν μέ τόν τρόπο τους στην προδοσία καί τήν ἀποστασία.  ……………………

Κλείνοντας  τίς σκέψεις αὐτές πρέπει νά ἐπισημάνωμε  ὅτι κατά τήν ἱστορική πορεία τῆς  Ἐκκλησίας ὅλες οἱ αἱρέσεις πού  ἀνεφύησαν καταπολεμήθηκαν ἀπό  ἁγίους, ἡ δέ ὀρθόδοξος πίστις διεσώθη  ὄχι μόνο μέ κόπους καί ἱδρῶτες ἀλλά καί μέ αἷμα.  ……………….  Δέν εἶναι σωστό λοιπόν στήν ἐποχή μας νά αἰτιώμεθα τόν Πάπα, οὔτε νά καταλογίζωμε εὐθύνες στούς οἰκουμενιστές καί λατινόφρονες Πατριάρχες καί Ἐπισκόπους, ἀλλά νά θρηνοῦμε καί νά ἐλεεινολογοῦμε τούς ἑαυτούς μας, διότι κατά τόν καιρό τοῦτο τῆς αἱρέσεως καί ἀποστασίας, ἐπιλέξαμε ὁ καθένας μας τόν τόπο  τοῦ ἐφησυχασμοῦ καί τοῦ βολέματος καί τήν ὁδό τοῦ συμβιβασμοῦ καί τῆς ἀπραξίας.   Ὁ Πάπας πιστός στήν γραμμή του, ὅ,τι ἔκανε ἀπό τό σχίσμα καί μετά  συνεχίζει νά κάνη καί σήμερα, οἱ δέ Οἰκουμενιστές  Ἐπίσκοποι καί κληρικοί ὅ,τι ἐπέλεξαν ἀγωνίζονται νά τό φέρουν εἰς πέρας.  Ἐμεῖς ὅμως  πού ἀρεσκόμεθα νά ὀνομαζώμεθα λαός τοῦ Θεοῦ, ἀντιοικουμενιστές καί Ὀρθόδοξοι, κατανοήσαμε λάθος τή θέσι μας στήν Ἐκκλησία καί μέ τόν ἐφησυχασμό καί τήν ἀπραξία μας βοηθοῦμε στήν ἐπικράτησι τῆς αἱρέσεως καί τόν τελικό ἐρχομό τοῦ Ἀντιχρίστου.

…………………….. κρεσσον γάρ στιν ν τος οκοις μν τ Θε προσεύχεσθαι κατά μόνας, π’ κκλησίαις συνάγεσθαι μετά τν λατινοφρόνων εδ’ ον τήν ατήν ατος φέξετε κόλασιν».

………….

Αποσπάσματα από το περιοδικό Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος, τεύχος 2, Μάρτιος-Απρίλιος 2010


Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση

© 2024 ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση