ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG

Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΘΗΡΩΝ ΚΑΙ ΑΘΩΩΝΕΙ ΤΟΝ ….. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Κάτω από: ΓενικάΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στις 6:23 μμ στο Τετάρτη, 13 Οκτωβρίου, 2010

Η Δ.Ι.Σ. για την υπόθεση μεταξύ Κυθήρων και Μεσσηνίας

Συνήλθε σήμερα Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010, στην δεύτερη Συνεδρία Της η Διαρκής Ιερά Συνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πασης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.
……………………………………
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ωσαύτως εξέτασε την υπόθεση μεταξύ των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Κυθήρων κ. Σεραφείμ και Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου, και μετά τις δοθείσες εκατέρωθεν εξηγήσεις ανακοινώνει ότι :

α. ουδεμία εκκλησιολογική παρεκτροπή υφίσταται στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο και

β.  αναγνωρίζει στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ την ευαισθησία για την τήρηση της ακριβείας της δογματικής διδασκαλίας.


Η Ι. Σύνοδος απέδωσε «λευκόν» εις την κοινωνία

τον Μητροπολίτην Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομον!

του Λεόντιου Διονυσίου

Ενθυμούμεθα, εκ των αναρτηθέντων εις τα ιστολόγια, ότι η «Φιλορθόδοξος Ένωσις “Κοσμάς Φλαμιάτος” κατ’ αρχάς, ο σεβαστός μας καθηγητής του Αριστοτέλιου πανεπιστημίου θεσσαλονίκης κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης έπειτα, και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κυθήρων κ.κ. Σεραφείμ στη συνέχεια, κατήγγειλαν τον Μητροπολίτην Μεσσηνίας κ.κ. Χρυσόστομον δια αιρετικάς θέσεις, αι οποίαι ετραυμάτιζον το Ιερόν Σύμβολον της Πίστεως, αφού υπεστήριζε την κακόδοξον θέσιν, την οποίαν διδάσκει και ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Περγάμου κ. Ιωάννης: ότι η Εκκλησία είναι μεν Μία, αλλά διηρημένη.

Μας εκπλήσσει δια τούτο η σημερινή ανακοίνωσις της Δ. Ι. Συνόδου, η οποία θεωρεί το θέμα λήξαν, μετά τις εκατέρωθεν εξηγήσεις που εδόθησαν από τον Μητροπολίτην Κυθήρων κ. Σεραφείμ και τον Μητροπολίτην Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομον.

Απορούμε: Όλοι οι παραπάνω έκαναν τόσο μεγάλο λάθος και εκατηγόρησαν έναν Επίσκοπο αδίκως; Αι αιρετικαί θέσεις, τας οποίας απέδιδαν εις τον Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Μεσσηνίας ήτο μία παρεξήγησις των λόγων του; Μα τότε θα πρέπει να του ζητήσουν συγγνώμη.

Ή συνέβη το άλλο: Μήπως ο Μητροπ. Μεσσηνίας εμμένει στις θέσεις του, αλλά δια να αποφευχθεί ο σκανδαλισμός του λαού, δέχθηκε την συμφιλίωσιν με τον συνάδελφόν του και απέσυρε την απειλήν ότι θα του υποβάλει μήνυσιν;

Αν συνέβη το δεύτερον, τότε κατά το κοινώς λεγόμενον ο Μητροπολίτης Κυθήρων συνέπραξε εις το «κουκούλωμα», υποχώρησεν ατάκτως από τας θέσεις του, επιτρέπων εις την αμνήστευσιν των αιρετικών θέσεων του κ. Χρυσοστόμου.

Μήπως, όμως, ισχύει το τρίτον ενδεχόμενον: μήπως, δηλαδή, ο κ. Χρυσόστομος αντελήφθη το λάθος του και ανεκάλεσε;

Αν συνέβη το τρίτον, θα έπρεπε οπωσδήποτε, σύμφωνα με την Παράδοσιν της Ορθοδόξου Εκκλησίας, να ζητήσει συγγνώμη ο Μητροπ. Μεσσηνίας για το σκάνδαλο που δημιούργησε.

Αδυνατεί ο κοινός νους να εξηγήσει τα συμβαίνοντα εις την Δ. Ι. Σύνοδον.

Δια τούτο θέτομε το ερώτημα: Αρνήθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας την αιρετικήν θέσιν ότι η Εκκλησία είναι Μία και διηρημένη;

Ελπίζουμε το ερώτημα να μη απευθύνεται εις «ώτα μη ακουόντων».

http://www.zoiforos.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=4443&Itemid=49


Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση

© 2024 ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση