Επέτειος για το Πολυτεχνείο.
Αρχικά είδαμε το παραμύθι της κας Αρμενιάκου
και αφού το συζητήσαμε το ζωγραφίσαμε
στη συνέχεια φτιάξαμε ξεχωριστά με κολλάζ την κα Δημοκρατία και την κα Δικτατορία
και φτιάξαμε αυτήν την αφίσα
Συμπληρώσαμε κι ένα φύλλο εργασίας
Παίξαμε και το παιχνίδι η κυρία Δικτατορία και τα στρατιωτάκια της.
Είδαμε animation για την επέτειο του Πολυτεχνείου
Μάθαμε το σύνθημα των φοιτητών και το συμπληρώσαμε επιλέγοντας τα σωστά γράμματα
Μαθαίνουμε το τραγούδι ¨Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο¨. από την κα Ζήση Ανθή
Κατασκευή Πολυτεχνείο
διαβάζουμε το Παραμύθι Ντενεκεδούπολη
και το παίζουμε κουκλοθέατρο.












