Η απελευθέρωση της Χίου 11-11-1912
Αρχικά είδαμε το χάρτη της Ελλάδας και βρήκαμε το νησί μας , τη Χίο μας.
Επίσης βρήκαμε στο χάρτη το χωριό μας που είναι το Λιθί καθώς και τα άλλα μαστιχοχώρια.
Φτιάξαμε και το παζλ της Χίου.
Η Χίος μας επειδή είναι πολύ όμορφο νησί κι έχει και το μαστίχι όλοι το ήθελαν και για αυτό είμασταν
για πολλά χρόνια σκλάβοι στους Τούρκους.
Την 1η φορά που προσπαθήσαμε να ελευθερωθούμε ήταν το 1822 που σαν αποτέλεσμα ήταν η
Σφαγή της Χίου από τους Τούρκους.
Γνωρίσαμε τον Κανάρη που εκδικήθηκε τη σφαγή της Χίου, πυρπολώντας την τούρκικη Ναυαρχίδα, σκοτώνοντας
πολλούς Τούρκους.
και είδαμε και το άγαλμα του στη χώρα στον κήπο της Χίου
Στη συνέχεια είδαμε το παραμύθι της συναδέλφου κας Π. Ποριώτη και μάθαμε για την απελευθέρωση της Χίου που έγινε από τους Έλληνες
στρατιώτες το 1912.
Γράψαμε το όνομα της Χίου και παίξαμε παιχνίδια με αυτό. Ο καθένας έπαιρνε ένα γράμμα της λέξης Χίου
κι όταν τελείωνε η μουσική το έβαζαν στη σωστή θέση της λέξης.
Ασχοληθήκαμε και με τα ρούχα που φορούσανε εκείνη την εποχή και κάναμε το Χιώτη και τη Χιώτισσα.
και φτιάξαμε και μια κατασκευή για το όμορφο νησί μας.
ακούσαμε τα τραγούδια
και ωραίο νησί
Τέλος σας προτείνουμε να παίξετε τα παρακάτω παζλ
Και ο χάρτης της Χίου













