Η θάλασσα, δροσερή και θελκτική μας περιμένει να την απολαύσουμε!
Η πιο αγαπημένη καλοκαιρινή δραστηριότητα σε μια παραθαλάσσια περιοχή όπως η δική μας δε θα μπορούσε φυσικά να είναι καμιά άλλη από το κολύμπι, τα πλατσουρίσματα στο νερό και τα παιχνίδια με τους φίλους μας στην παραλία!
Το παραμύθι «Το Αγγελόψαρο και η Μπάλα» της Άννας Παπαμάρκου, ζωντάνεψε σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας η θεατρική ομάδα “Λώτινος Ήλιος” , με πρωτότυπες κούκλες και συνοδεία ζωντανής μουσικής.
Ένα μικρό Αγγελόψαρο στην προσπάθειά του να παίξει με τη μπάλα, θα ανακαλύψει πως υπάρχουν τόσοι τρόποι, όσα και τα πλάσματα του βυθού, και πως η συνεργασία, η ομαδικότητα και η διαφορετικότητα κάνουν το παιχνίδι πολύ πιο διασκεδαστικό.
Στη συνέχεια, με άξονα το παραμύθι, ακολούθησαν παιχνίδια μουσικοκινητικής και θεατρικής αγωγής, με συνοδεία ζωντανής μουσικής και δημιουργία ομαδικού εικαστικού έργου.
Λίγο πριν τη γιορτή λήξης, επιμόρφωση σε κάτι χρήσιμο και πρακτικό! “Ηχητική κάλυψη γιορτής σχολείου” … Εξετάσεις θα δώσουμε στη γιορτή λήξης του σχολείου μας! Να είστε επιεικείς παρακαλούμε… (ενδοσχολική επιμόρφωση 5-6-2023)
Ψηφιακή επικοινωνία και συνεργασία, Πληροφορικός γραμματισμός, Τεχνολογικός γραμματισμός
Εισαγωγή στο θέμα
Οι μαθητές/τριες εισάγονται στο θέμα μέσα από ένα παιχνίδι κίνησης και ρυθμού
Άνθρωποι και ζώα – μια σχέση αλληλεξάρτησης
Η εκπαιδευτικός στην ολομέλεια καλεί τους μαθητές/τριες να σκεφθούν κάποια ζώα που προσφέρουν τροφή στον άνθρωπο και ποιά είναι αυτή; Με την τεχνική της ιδεοθύελλας δημιουργείται ο αρχικός εννοιολογικός χάρτης με κεντρικό ερώτημα «Ζώα που μας προσφέρουν τροφή».
Στη συνέχεια δημιουργείται ο δεύτερος εννοιολογικός χάρτης «Τι προσφέρει ο άνθρωπος στα ζώα»
Από τη σύγκριση των δύο χαρτών καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι υπάρχει μια πολύ στενή και αλληλένδετη σχέση ανάμεσα στον άνθρωπο, στα ζώα και στο περιβάλλον.
Ο ζωγράφος Σαγκάλ μας μιλάει για την σχέση αλληλεξάρτησης μεταξύ ανθρώπου και ζώων
Παρατήρηση και ανάλυση του πίνακα του Σαγκάλ “Εγώ και το χωριό” μέσα από τέσσερις διαδοχικές φάσεις: «παρατηρώ», «σκέφτομαι δημιουργικά», «σκέφτομαι κριτικά» και «σκέφτομαι ολιστικά».
Μετά την επεξεργασία του έργου τέχνης, οι μαθητές/τριες απέδωσαν το
μήνυμα που θέλει να στείλει ο Σαγκάλ «Υπάρχει μία σχέση αλληλεξάρτησης μεταξύ ανθρώπου και ζώων»
«Σέβομαι τα ζώα-Δεν τα υπερεκμεταλλεύομαι»
Oι μαθητές/τριες παρακολουθούν δύο ολιγόλεπτα βίντεο που προβάλλει η εκπαιδευτικός. Το πρώτο αφορά την εκτροφή κοτόπουλων σε συνθήκες ελεύθερης βοσκής σε ένα αγρόκτημα και το άλλο την εκτροφή των ζώων σε βιομηχανικές μονάδες ωοτοκίας και τις συνθήκες που επικρατούν σ’αυτές.
Ζωγραφίζουμε σε αντιδιαστολή τις δύο περιπτώσεις.
Στη συνέχεια παίζουν ένα παιχνίδι ρόλων με τίτλο «Αν είχαν φωνή τα ζώα, τι θα μας έλεγαν;».
Και τα ζώα έχουν δικαιώματα
Έχουν τα ζώα εκτροφής δικαιώματα σε μια καλύτερη ζωή και σε καλύτερες συνθήκες διαβίωσης; Τι νομίζετε;
Ακολουθεί συζήτηση και καταγραφή των αποψεων των παιδιών.
Μετά τη συζήτηση η εκπαιδευτικός παρουσιάζει οπτικοποιημένο το κείμενο της Οικουμενικής Διακήρυξης των Δικαιωμάτων των Ζώων, εστιάζοντας στα άρθρα του κειμένου σχετικά με την υπερκμετάλλευση των ζώων εκτροφής από τον άνθρωπο.
Ο κάθε μαθητής/τρια καλείται να απεικονίσει με μια ζωγραφιά κάποιο δικαίωμα. Στη συνέχεια το παρουσιάζει στην ολομέλεια της τάξης και αποφασίζουν όλοι να δημιουργήσουν με τα έργα τους ένα βιβλίο για τα δικαιωμάτα των ζώων. Αυτό θα γίνει ψηφιακά με ένα on line πρόγραμμα δημιουργίας παιδικών βιβλίων σαν αυτό που ειχαμε χρησιμοποιήσει για να φτιάξουμε το flip book με τους αγαπημενους μας πλανήτες.
Τα δικαιώματα των ζώων και η εκπαιδευτική ρομποτική.
Σε ποιο ζωάκι θέλετε να στείλουμε τη μελισσούλα – ρομποτάκι να το ενημερώσει για τα δικαιώματά του;
Αναλαμβάνουμε δράση
«Τι νομίζετε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε όλοι εμείς, για να υπερασπισθούμε τα δικαιώματα των ζώων εκτροφής;»
–Να στείλουμε το βιβλίο μας με τα δικαιώματα των ζώων στους γονείς μας και σε όλο τον κόσμο!
–Να φτιάξουμε μία αφίσα και να τους τη στείλουμε γιατί μπορεί να μην ξέρουν τι παθαίνουν τα ζωάκια!
Αξιολόγηση – Αναστοχασμός
Συζήτηση – ερωταποκρίσεις και σύγκριση του αρχικού με τον τελικό εννοιολογικό χάρτη: Τότε νόμιζα – τώρα ξέρω, είναι οι μέθοδοι αξιολόγησης του εργαστηρίου, αυτοαξιολόγησης και εταιροαξιολόγησης των εμπλεκομένων
Οι πλανήτες είναι ένα αγαπημένο θέμα των παιδιών που τα κινητοποιεί και εμπλέκονται με χαρά στις δραστηριότητες. Όμως, η φύση των εννοιών και φαινομένων που σχετίζονται με την Αστρονομία δεν επιτρέπει κάποιου είδους αλληλεπίδραση των παιδιών με το γνωστικό αντικείμενο, ώστε να οικοδομήσουν τη γνώση μέσα από μια ατομική πορεία και κάποιες φορές (η σκέψη τους) μπορεί να μην ασχολείται καθόλου με τη Γη και τους άλλους πλανήτες αλλά με το διάστημα ως ολότητα και το μυστήριο που κρύβει
Η ανίχνευση επομένως των αρχικών αντιλήψεων των παιδιών έχει πολύ μεγάλη σημασία γιατί αποτελούν βασική αφετηρία για τον σχεδιασμό σχετικών δραστηριοτήτων.
Οι νέες τεχνολογίες αποτελούν ένα σημαντικό μέσο ενεργοποίησης και κινητοποίησης των παιδιών, μεγάλης προστιθέμενης αξίας, σε ένα θέμα που τα εξιτάρει μεν αλλά με το οποίο δεν είναι εύκολο να αλληλεπιδράσουν βιωματικά.
Την ομολογουμένως απολαυστική αρχική συζήτηση, ακολουθεί η χρήση του λογισμικού tux paint στους υπολογιστές και τα ταμπλετ του σχολείου για να ζωγραφίσουν τους πλανήτες και το διάστημα και για να τα δείξουν στην νηπιαγωγό που δεν τα ξέρει και τόσο καλά…
Σε συνέχεια της προηγούμενης συζήτησης και παρουσίασης των εργασιών των παιδιών για τους πλανήτες (αρχικές αναπαραστάσεις) η Νηπιαγωγός προτείνει να δουν όλοι μαζί από το youtube το βίντεο «Ηλιακό σύστημα / Διάστημα – Εκπαιδευτικό βίντεο- picou picou»
Στη συνέχεια αποφασίζουμε να φτιάξουμε έναν πολυτροπικό χάρτη του διαστήματος με βάση τις γνώσεις που έχουμε αποκομίσει από το βίντεο που είδαμε. Τα παιδιά γίνονται ζευγάρια κάποιου πλανήτη αφού «διαβάσουν» το όνομά του από μια καρτέλα χρησιμοποιώντας διάφορες στρατηγικές (σύγκριση με τον πίνακα αναφοράς, αρχικό γράμμα, αριθμός γραμμάτων κλπ)
Στη συνέχεια τα ζευγάρια έρχονται με τη σειρά στον υπολογιστή, πρώτα το ζευγάρι του πλανήτη Ερμή που βρίσκεται πιο κοντά στον ήλιο, μετά της Αφροδίτης, μετά της Γης, το ζευγάρι του Άρη κλπ). Προσπαθούν να βρουν το δικό τους πλανήτη διαβάζοντας τη λεζάντα που είναι κάτω από την εικόνα με τη βοήθεια της καρτέλας τους και με τη μέθοδο «σύρε και άφησε» προσπαθούν να βάλουν τους πλανήτες στα ημικύκλια- τροχιές γύρω από τον ήλιο.
Οι άλλες ομάδες έχουν δικαίωμα σχολιασμού π.χ. «ο πλανήτης που πήρες είναι ο δικός μας είναι ο Δίας κλπ…» Έτσι υπάρχει συζήτηση, γνωστική σύγκρουση και συνεργασία.
Αφού σχηματιστεί το ηλιακό μας σύστημα η Νηπιαγωγός πατάει το λινκ με το τραγούδι από το youtube και χορεύουν σε διαστημικούς ρυθμούς με το τραγούδι «Μια γιορτή στη γειτονιά του ήλιου» του Χάρη Κατσιμίχα.
Ακολουθεί το παιχνίδι εμπέδωσης “Γύρισε τον τροχό και βρες τον πλανήτη”
Είμαστε όλοι συγκεντρωμένοι στην παρεούλα και βλέπουμε την επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή.
Ανοίγουμε την εικόνα που είχαμε αποθηκεύσει προηγουμένως (ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ) με το πρόγραμμα Ζωγραφική των Windows (ms paint) στη μισή οθόνη και στην άλλη μισή έναν τροχό της τύχης φτιαγμένο στο Wordwall με τους τακτικούς αριθμούς 1ος έως 8ος
Γυρίζουμε τον τροχό και με το εργαλείο μολυβάκι του mspaint βάζουμε σε κύκλο τον πλανήτη που μας έτυχε: τον 1ο, τον 3ο, τον 8ο κλπ Περιγράφουμε προφορικά τι κάνουμε πχ «Θα κυκλώσω τον 5ο πλανήτη , τον Δία»
Γ φάση δραστηριότητας: Τηλεπαιχνίδι «Η σειρά των πλανητών»
Το προηγούμενο παιχνίδι με τον τροχό της τύχης, το παίξαμε στη συνέχεια με τη μορφή τηλεπαιχνιδιού.
Με αυτή τη μορφή μπορούν να το παίξουν τα παιδιά σε ζευγάρια ή τριάδες και στη γωνιά του υπολογιστή, όσες φορές θέλουν
Τελευταία δραστηριότητα ήταν να ζωγραφίσουμε τον αγαπημένο μας πλανήτη στο χαρτί ή στον υπολογιστή και να φτιάξουμε με τις ζωγραφιές ενα flip book
Το Νηπιαγωγείο Αιγείρας για άλλη μια χρονιά δίνει δυναμικό παρόν και συνεισφέρει ΔΙΠΛΑ τόσο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ όσο και ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ συγκεντρώνοντας ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΠΑΚΙΑ.
Ο ΣΤΟΧΟΣ είναι αφ’ ενός η προστασία του περιβάλλοντος και αφ’ ετέρου η βοήθεια στα ειδικά σχολεία της Αχαΐας τα οποία εφοδιάζονται με αναπηρικά καροτσάκια και ότι άλλο έχουν ανάγκη.
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ στα παιδιά μας που θα είναι οι αυριανοί πολίτες αυτής της χώρας, μέσα από αυτή τη δράση, είναι επίσης υψίστης σημασίας.
Σας υπενθυμίζουμε ότι συμμετέχοντας σε αυτή τη δράση μπορείτε να φέρνετε στο Νηπιαγωγείο πλαστικά καπάκια από νερό, αναψυκτικά, γάλα, απορρυπαντικά κλπ τα οποία εμείς παραδίδουμε κάθε χρόνο, στους υπεύθυνους φορείς με το τέλος της σχολικής χρονιάς για να αξιοποιηθούν.
Φέτος με τη βοήθειά σας μαζέψαμε περισσότερα από τρία τσουβάλια καπάκια και σας ευχαριστούμε πολύ γι αυτό.
Μια μέρα βροχερή…
Ας βγούμε να τρέξουμε στη βροχή…
Ας την πιάσουμε…
Ας τη γευτούμε …
Τι είναι η βροχή;
Από που έρχεται;
Πού πηγαίνει;
Δραστηριότητα 1η :
Η Νηπιαγωγός προτείνει στα παιδιά να ψάξουν στη βιβλιοθήκη της τάξης σχετικά παραμύθια και διαβάζει ένα από αυτά: “Πέφτει πέφτει η σταγόνα”. Στη συνέχεια ακούν ηχητικό απόσπασμα από το έργο του Σταμάτη Σπανουδάκη : «οι σταγόνες της βροχής».
Δραστηριότητα 2η:
Τα παιδιά χρησιμοποιούν λέξεις κλειδιά : «το ταξίδι του νερού», «ο κύκλος του νερού», συζητούν πάνω στο θέμα και παρακολουθούν το παρακάτω βίντεο:
Δραστηριότητα 3η:
Γίνεται ακρόαση του ποιήματος του Ζαχαρία Παπαντωνίου: «Από που ήρθες ποταμάκι» και δραματοποιούν τον κύκλο του νερού.
“Σκέφτομαι σαν επιστήμονας”
Δραστηριότητα 1η:
Πού πήγε το νερό της λακούβας;
Την επόμενη μέρα που έχει σταματήσει η βροχή βγαίνουμε στην αυλή… Από τη χθεσινή νεροποντή έχουν μείνει κάποιες λακκούβες με νεράκι πάνω στο τσιμέντο.
Φτιάχνουμε το περίγραμμά τους με πετρούλες και κάνουμε υποθέσεις για το τι θα συμβεί με αυτό το νερό…
Την άλλη μέρα το νερό είχε εξαφανιστεί… “Είχε εξατμιστεί” όπως είχαν υποθέσει τα παιδιά βάση της εμπειρίας τους και όσων είχαν μάθει από τα βιβλία και τα βίντεο.
-Γιατί συνέβη αυτό;
-Γιατί ο ήλιος το ζέστανε…
Δηλαδή μόλις ζεσταθεί το νερό γίνεται ατμός – αέριο – και εξατμίζεται και μόλις κρυώσει γίνεται πάλι νερό;
Έχουμε δει εμείς ποτέ κάτι τέτοιο;
Ας κάνουμε ένα πείραμα:
Δραστηριότητα 2η:
Πείραμα εξάτμισης και υγροποίησης
Όταν ζεσταίνουμε το νερό αυτό γίνεται αέριο και ανεβαίνει προς τον ουρανό… Και γίνεται σύννεφο…
Και μόλις αυτός ο ατμός παγώσει… γίνεται βροχή…
Δραστηριότητα 3η
Τραγούδι “Ο κύκλος του νερού”
“Φτιάχνω τον κύκλο του νερού”
Δραστηριότητα 1η
Δημιουργία μακέτας
Η Νηπιαγωγός προτείνει στα παιδιά τη δημιουργία μακέτας με θέμα τον κύκλο του νερού. Η δραστηριότητα ήταν πολύ διασκεδαστική και συγχρόνως μεγάλης παιδαγωγικής αξίας: Αποτυπώνουμε τις γνώσεις μας, συνεργαζόμαστε, επιλύουμε προβλήματα, εκφραζόμαστε δημιουργικά!
Δραστηριότητα 2η :
Με το λογισμικό ppt τα παιδιά θα πρέπει να βάλουν σε σειρά εικόνες της υπό μελέτης έννοιας που υπάρχουν ανακατεμένες στην οθόνη.
Tα παιδιά καλούνται να εκφραστούν δημιουργικά και να ζωγραφίσουν σε ομάδες κάθε μια φάση του κύκλου του νερού με το λογισμικό Δημιουργικής Έκφρασης και Ζωγραφικής TuxPaint
Παράλληλα εργάζονται σε ζευγάρια και ζωγραφίζουν τον κύκλο του νερού με συμβατικά μέσα
“Η δύναμη του νερού”
Δραστηριότητα 1η :
Η Νηπιαγωγός συζητάει με τα παιδιά για τη δύναμη του νερού και κατασκευάζουν ένα φράγμα με το οικοδομικό υλικό της τάξης.
Δραστηριότητα 2η :
Με την βοήθεια της Νηπιαγωγού οι μαθητές/τριες κάνουν υποθέσεις και πειράματα για διάφορα υλικά και την διαλυτότητα τους στο νερό.
Δραστηριότητα 3η :
Οι μαθητές/τριες ανακαλύπτουν το φαινόμενο της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητα 4η:
Πώς έρχεται το νερό στη βρύση μας;
“Η εκπαιδευτική ρομποτική και ο κύκλος του νερού”
Δραστηριότητα 1η :
Η Νηπιαγωγός παρουσιάζει στα παιδιά το ρομπότ Βee-bot, τις εντολές που μπορούν να προγραμματίσουν και τις κατευθύνσεις προς τις οποίες μπορεί να κινηθεί. Επίσης με μετρήσεις τα παιδιά κατανοούν τη σταθερότητα του μήκους βήματος του ρομπότ (η απόσταση που διανύει το ρομπότ σε κάθε του κίνηση είναι 15cm).
Δραστηριότητα 2η :
Ο/Η εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί καρτέλες με σύμβολα (βελάκια ίδια με αυτά που υπάρχουν πάνω στο ρομπότ) για να κατανοήσουν τη χρήση του κάθε συμβόλου και τ’ αντιπαραβάλει με άλλα γνωστά σήματα της καθημερινότητας π.χ. της τροχαίας.
Δραστηριότητα 3η :
Τα παιδιά πραγματοποιούν με το σώμα τους σχεδιασμένες διαδρομές στο χώρο ακολουθώντας τα σύμβολα και εκτελούν τις ίδιες εντολές με αυτές της Bee bot. Δίνεται έτσι η δυνατότητα στα παιδιά το ένα να καθοδηγεί το άλλο.
Δραστηριότητα 4η :
Οι μαθητές/-ήτριες προγραμματίζουν τη Bee-Bot προκειμένου να κάνει τη διαδρομή του κύκλου του νερού πάνω σε επιφάνεια κολάζ που έχει δημιουργηθεί σε προηγούμενη δραστηριότητα.
Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι πια μέρος της εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες ξεκινώντας από το Νηπιαγωγείο.
Το Beebot, το ρομποτάκι – μελισσούλα είναι εδώ για να εισάγει τα παιδιά μας στον κόσμο της ρομποτικής και του προγραμματισμού.
dav
Η επιμόρφωσή μας στη χρήση του, τις εντολές προγραμματισμού της γλώσσας logo με τις οποίες λειτουργεί, αλλά προπάντων οι διδακτικές στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσουμε για να εισάγουμε τα παιδιά στο μαγικό κόσμο της ρομποτικής ήταν το αντικείμενο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης που έλαβε χώρα στο Νηπιαγωγείο μας στις 27 και 28 Απριλίου 2023
Ευχαριστούμε πολύ την επιμορφώτριά μας κ. Μαγδαλινή Μιχαλοπούλου για το χρόνο της και την πολλή ενδιαφέρουσα παρουσίαση.
Σε μια προσπάθεια προώθησης της φιλαναγνωσίας στα παιδιά του Νηπιαγωγείου, από σήμερα Παρασκευή 3 Μαρτίου 2023 λειτουργεί στο σχολείο μας δανειστική βιβλιοθήκη.
Στόχοι:
Τα παιδιά, μέσα από το θεσμό της δανειστικής βιβλιοθήκης, …
γίνονται υπεύθυνα φροντίζοντας να επιστρέψουν έγκαιρα και σε καλή κατάσταση το βιβλίο που δανείστηκαν
έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια ποικιλία βιβλίων, χωρίς να επιβαρύνονται οικονομικά
μοιράζονται ευχάριστες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα (γονείς, αδέρφια, γιαγιά…), διαδικασία που συχνά αποδεικνύεται πιο σημαντική από τους εκπαιδευτικούς στόχους που εξυπηρετούνται
μαθαίνουν να αγαπούν τα βιβλία
Τρόπος Λειτουργίας
Κάθε Παρασκευή τα παιδιά επιλέγουν ένα βιβλίο το οποίο “διαβάζουν“ στο σπίτι με τη βοήθεια ενός ενήλικα και το επιστρέφουν τη Δευτέρα
Συνοδευτικά με το βιβλίο παίρνουν ένα φύλλο καταγραφής, το οποίο καλούνται να συμπληρώσουν μετά την ανάγνωση του βιβλίου. Σε αυτό τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν μόνα τους, όπως μπορούν, τα στοιχεία που τους ζητούνται ή υπαγορεύουν σε ενήλικα αυτό που θέλουν και το αντιγράφουν.
Επιστρέφοντας στην τάξη τα παιδιά ενθαρρύνονται να αναδιηγηθούν την ιστορία που διάβασαν στους συμμαθητές τους και να εκφράσουν εντυπώσεις και συναισθήματα.
Είναι ευνόητο ότι τα βιβλία πρέπει να επιστρέφονται σε καλή κατάσταση. Οι γονείς οφείλουν να προσέχουν να μη λερωθούν, να μη σχιστούν και να μη μουντζουρωθούν. Σε περίπτωση σημαντικής καταστροφής οι γονείς καλούνται να φροντίσουν για την αντικατάσταση του βιβλίου με καινούριο.
Καλές Πρακτικές Ανάγνωσης
Πριν την ανάγνωση του βιβλίου, επεξεργαζόμαστε το εξώφυλλο, εντοπίζοντας τον τίτλο, τον συγγραφέα, τον εικονογράφο και τον εκδοτικό οίκο, διαδικασία με την οποία είναι εξοικειωμένα τα παιδιά από το σχολείο
Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης δείχνουμε με το δάχτυλο ώστε τα παιδιά να αντιληφθούν τη φορά της γραφής (από πάνω προς τα κάτω και από αριστερά προς τα δεξιά)
Θέτουμε ερωτήσεις στα παιδιά σχετικές με την υπόθεση πριν την ανάγνωση (π.χ. για ποιο πράγμα νομίζεις ότι μιλάει η ιστορία;), κατά τη διάρκεια (π.χ. τι λες να γίνει μετά;) και μετά (π.χ. τι θα έκανες αν ήσουν στη θέση του …; τι τέλος θα έδινες;) κλπ έτσι ώστε να κρατάμε ζωντανό το ενδιαφέρον τους, να καλλιεργούμε την κριτική τους σκέψη αλλά και για να διαπιστώσουμε κατά πόσο το κατανόησαν.
Στο τέλος, μπορούμε να ζητήσουμε από το παιδί να αναδιηγηθεί με δικά του λόγια την ιστορία και να την αξιολογήσει (τι του άρεσε, τι δεν του άρεσε).
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.