Ανταλλαγή δώρων – χριστουγεννιάτικα surprise boxes

Τα Χριστούγεννα η προσφορά δωρων γεμίζει χαρά μικρούς και μεγάλου!

Με μεγάλη χαρά μάθαμε ότι το συνεργαζόμενο σχολείο μας στην Πολωνία στο πρόγραμμα eTwinning παρέλαβε το surprise box που στείλαμε! 🎁

Στο πλαίσιο του θέματος «From Garden to Kitchen», μοιραστήκαμε μικρούς θησαυρούς της ελληνικής γης και παράδοσης: αποξηραμένα σύκα, ένα ξύλινο ρόδι –χριστουγεννιάτικο γούρι– καθώς και μια χριστουγεννιάτικη κάρτα με ευχές.

Μέσα από το συνοδευτικό μας κείμενο, παρουσιάσαμε την ξεχωριστή αξία του σύκου και του ροδιού στην ελληνική παράδοση. Το σύκο, σύμβολο γονιμότητας, ευεξίας και αφθονίας από την αρχαιότητα, και το ρόδι, άρρηκτα συνδεδεμένο με την καλοτυχία, την αναγέννηση και τα χριστουγεννιάτικα έθιμα, αποτελούν γέφυρες που ενώνουν τον κήπο με την κουζίνα αλλά και τον πολιτισμό με την καθημερινή ζωή.

Η ανταλλαγή αυτή μας θυμίζει πως η εκπαίδευση μπορεί να χτίζει δεσμούς, να μοιράζεται αξίες και να ταξιδεύει παραδόσεις πέρα από σύνορα. 🌍

Με ανυπομονησία περιμένουμε να φτάσει από μέρα σε μέρα και το δικό μας surprise box που μας έστειλαν οι φίλοι μας από τη Γαλλία ✨

Καλά Χριστούγεννα και μια δημιουργική συνέχεια στο κοινό μας ταξίδι!

 

IMG 20251217 173122

ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Σχ. Έτους 2026-2027

schoolbusyellow1

Οι γονείς των μαθητών που θα φοιτούν κατά το ΕΠΟΜΕΝΟ σχολικό έτος 2026- 2027 στο Νηπιαγωγείο Αιγείρας (έτη γέννησης 2021 και 2022) και δικαιούνται δωρεάν μεταφοράς (η κατοικία τους  θα πρέπει να βρίσκεται εντός των ορίων του πρώην καποδιστριακού δήμου Αιγείρας και να απέχει από το Νηπιαγωγείο απόσταση μεγαλύτερη  από 1200 μέτρα)  καλούνται να υποβάλουν στην Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου τη σχετική αίτηση, συνοδευμένη από τα  απαιτούμενα δικαιολογητικά

από τη Δευτέρα 8  Δεκεμβρίου έως και την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025

(Ώρες 12:15 – 12:45  ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ – ΡΑΝΤΕΒΟΥ)

Τα απαιτούμενα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ δικαιολογητικά είναι τα εξής:

α)Αίτηση  για δωρεάν μεταφορά – θα την πάρετε από το Νηπιαγωγείο ή θα την κατεβάσετε από πιο κάτω

β)Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 – θα την πάρετε από το Νηπιαγωγείο ή θα την κατεβάσετε από πιο κάτω

γ) Λογαριασμός   Δ.Ε.Η.  ή   Ο.Τ.Ε.  ή άλλος λογαριασμός κοινής ωφελείας στο όνομα του κηδεμόνα του μαθητή ή Αντίγραφο εντύπου Ε1 (Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος τελευταίου οικον.  έτους) ή  αντίγραφο μισθωτηρίου συμβολαίου από το TaxisNet  με βάση τα οποία θα γίνει η  πιστοποίηση του τόπου κατοικίας του μαθητή και ο υπολογισμός της απόστασης από το Νηπιαγωγείο.

δ) Αριθμός ΑΜΚΑ του παιδιού.       

Για τους μαθητές που έχουν ήδη καταχωρηθεί στην πλατφόρμα κατά το  προηγούμενο σχολικό έτος και ήδη μεταφέρονται κατά το τρέχον,  χρειάζεται μόνο η συμπλήρωση της αίτησης με εξαίρεση την περίπτωση που  έχει υπάρξει αλλαγή κατοικίας.

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου

ΤΣΩΝΗ ΜΑΡΙΑ

ΤΗΛ. 26960 32092

(ώρες επικοινωνίας 12:15-12:45)



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία 

Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

3 Δεκεμβρίου 2025

Ξεκινήσαμε τις δραστηριότητές μας παρακολουθώντας την ταινία μικρού μήκους “The present”. Ακολούθησε εκπαιδευτική αξιοποίηση του βίντεο, συζήτηση και έκθεση απόψεων!

Ύστερα διαβάσαμε το βιβλίο “Είμαι ξεχωριστή” και είδαμε κάποιες αναπηρίες παιδιών και ενηλίκων τις οποίες συζητήσαμε

IMG 20251203 162818
Τραγουδήσαμε το τραγούδι που εμείς έχουμε φτιάξει για την αποδοχή της διαφορετικότητας

και τέλος ζωγραφίσαμε ομαδικά με το στόμα! Τόοοοοσο δύσκολοοοοο….

IMG 20251203 132006 IMG 20251203 162633

Κολοκύθα day

Σήμερα αποχαιρετάμε το Φθινόπωρο φτιάχνοντας στο σχολείο μας μια Αλμυρή Κολοκυθόπιτα με Κίτρινη Κολοκύθα (το απόλυτο λαχανικό του Φθινοπώρου)

Πώς είναι μια κολοκύθα; Την κοιτάζουμε και την περιγράφουμε. Έπειτα τη ζωγραφίζουμε, προσπαθούμε να γράψουμε τη λέξη και παίζουμε με τα γράμματα και τις συλλαβές της. Πηδάμε από συλλαβή σε συλλαβή και τη φωνάζουμε δυνατά, χτυπάμε παλαμάκια με τις συλλαβές! (ΓΛΩΣΣΑ)

Είναι μεγάλη ή μικρή; Βαριά ή ελαφριά; Τι χρώμα έχει; Πόσες κολοκύθες είναι επάνω στο τραπέζι; Αφού την κόψουμε πόσες κολοκύθες έχουμε; (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)

Αποφασίζουμε να κάνουμε κολοκυθόπιτα παραδοσιακή, αλμυρή με κίτρινη κολοκύθα!

Διαβάζουμε τη συνταγή

ΓΡΑΦΟΥΜΕ τα υλικά για να τα φέρουμε από το σπίτι!

Συγκεντρώνουμε τα υλικά και αρχίζουμε την εκτέλεση της συνταγής.

Πλένουμε καλά τα χεράκια μας και ξεκινάμε!

Στην αρχή έχουμε μια κολοκύθα μετά δύο μισά από τα οποία θα χρησιμοποιήσουμε το ένα μισό. Το κόβουμε σε δέκα κομμάτια (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)

Έπειτα την ξεφλουδίζουμε και τις φλούδες τις βάζουμε στο κομπόστ που έχουμε ξεκινήσει να φτιάχνουμε. Παρατηρούμε το εσωτερικό της και εντυπωσιαζόμαστε από το χρώμα, τις ίνες, τα σπόρια, τη γλυκιά μυρωδιά της και τη γεύση της ωμής κολοκύθας. Κρατάμε τους σπόρους για να τους φυτέψουμε την άνοιξη (ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ)

Χρησιμοποιούμε την ΟΡΑΣΗ μας για να γνωρίσουμε την κολοκύθα καθώς επίσης και την ΑΦΗ μας, τη ΓΕΥΣΗ μας, την ΌΣΦΡΗΣΗ μας αλλά και την ΑΚΟΗ μας! Και οι πέντε αισθήσεις σε δράση!

Αφαιρούμε τους σπόρους έναν-έναν με μικρές πλαστικές λαβίδες και τους βάζουμε σε χαρτί να στεγνώσουν για να τους διατηρήσουμε (ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΥΝΤΑΓΗΣ

Κόβουμε τη ΜΙΣΉ κολοκύθα (περίπου 1200 γραμμάρια) σε μικρά κομμάτια και τρίβουμε ένα μέρος στον τρίφτη. ΜΕΤΡΆΜΕ ΜΙΣΌ φλυτζάνι ελαιόλαδο και το βάζουμε στην κατσαρόλα, προσθέτουμε ΔΎΟ ξερά κρεμμύδια ψιλοκομμένα και βάζουμε την κατσαρόλα στη φωτιά. Μόλις γυαλίσει το κρεμμύδι προσθέτουμε την κολοκύθα. Βράζουμε περίπου 20 λεπτά ( έχουμε χαμηλώσει τη φωτιά) και μετά προσθέτουμε ΜΙΣΌ φλυτζάνι τραχανά και ΜΙΣΌ φλυτζάνι ρύζι, αλάτι και πιπέρι. Βράζουμε άλλα 10 λεπτά ( μέχρι να πιει όλα τα υγρά και με μελώσει) και αφήνουμε στην άκρη να κρυώσει.

Φτιάχνουμε ΔΎΟ φύλλα για το ταψί με αλεύρι, αλάτι και νερό. Κάνουμε μια ωραία ζύμη και πλάθουμε το φύλλο. Βάζουμε λάδι στο ταψί και απλώνουμε το ένα φύλλο.

Στην κατσαρόλα με την κολοκύθα προσθέτουμε 300 γραμμάρια φέτα τριμμένη με το χέρι, 3 αυγά χτυπημένα και ανακατεύουμε καλά. Ρίχνουμε το ΜΕΊΓΜΑ μας στο ταψί που έχουμε στρώσει το φύλλο και σκεπάζουμε με το δεύτερο φύλλο. Ραντίζουμε με ελαιόλαδο και νερό και ψήνουμε στους 200 βαθμούς στις αντιστάσεις μέχρι να ροδίσει η πίτα και από πάνω και από κάτω.

Ξεφουρνίζουμε, αφήνουμε 20 λεπτά να κρυώσει και κόβουμε . Σερβίρεται και ζεστή και κρύα και είναι πεντανόστιμη!

Καλή όρεξη!

GridArt 20251128 182335316 GridArt 20251128 182555942 GridArt 20251128 182646120

 

 

Iστορίες από το λαχανόκηπο 4

Και ναι! Αρχίσαμε!

Ευχαριστούμε πολύ για το κομπόστ και για τα φυτώρια το Δήμο Αιγιαλείας,  την κ. Ακριβή Παλαοιλογοπούλου και τον Αντιδήμαρχο Πράσινου και Κοινόχρηστων χώρων κ.Νικόλαο Καραΐσκο!

Καλή μας επιτυχία!

GridArt 20251124 152955749

Ιστορίες από το λαχανόκηπο 3

Η προσπάθεια να δημιουργήσουμε με τους μαθητές μας σχολικό κήπο στο Νηπιαγωγείο μας, δεν είναι καινούρια!

Και παλαιότερα είχαμε φτιάξει έναν όμορφο κήπο με βότανα και αρωματικά φυτά (ο οποίος υπάρχει ακόμη ακμαιότατος) αλλά και μικρούς απλούς εποχικούς λαχανόκηπους.

Πάντα είχαμε προβλήματα με το πολύ πετρώδες έδαφος στο οποίο ναι μεν ευδοκιμούσε η ρίγανη, το φασκόμηλο, το δεντρολίβανο και η λεβάντα αλλά δεν το συμπαθούσαν καθόλου τα λαχανικά!

Σε αυτό στάθηκε αρωγός μας ο Δήμος Αιγιάλειας που κατανόησε το πρόβλημά μας και μας έστειλε καλής ποιότητας χώμα για τα φυτέματά μας.

Επίσης ο Δήμος ανταποκρίθηκε πάλι άμεσα στο αίτημά μας και μας έστειλε πλάκες για να διαμορφώσουμε τον κήπο μας με τρόπο πιο λειτουργικό για ένα σχολείο, ώστε να μπορούμε ευκολότερα και με άνεση να κάνουμε τις δράσεις μας!

Ευχαριστούμε από καρδιάς τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου μας για την άμεση ανταπόκριση!

IMG 20251123 203453

Ιστορίες από το λαχανόκηπο 2

Με τα παιδιά αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα δικό μας λαχανόκηπο σαν της κ Λαμπρινής που επισκεφθήκαμε τις προάλλες!

Κάναμε μια ΜΑΚΕΤΑ πως τον φανταζόμαστε και μετά

ένα ΝΟΗΤΙΚΟ ΧΑΡΤΗ απαντώντας στα ερωτήματα:

ΠΟΥ θα φτιάξουμε τον κήπο μας;

ΤΙ θα φυτέψουμε;

ΠΟΙΟΣ θα μας βοηθήσει;

ΠΩΣ θα τον φτιάξουμε;

Ο παππούς Νίκος που έχει σκαφτικό μηχάνημα ήταν αυτός που του ζητήσαμε να έρθει να σκάψει το χώμα και ανταποκρίθηκε αμέσως!

Τον ευχαριστούμε πολύ!

IMG 20251125 144808 λGridArt 20251125 144657189

 

 

Ιστορίες από το λαχανόκηπο 1

Ποικίλα οφέλη προκύπτουν από την ενασχόληση των μαθητών με τον σχολικό κήπο και πολλές δεξιότητες μάθησης και ζωής μπορούν να αναπτυχθούν καθώς αυτός προσφέρεται για βιωματική μάθηση.

Παράλληλα,προσφέρεται για επαφή των παιδιών με το χώμα και το νερό, για πειραματισμό με τις διάφορες μορφές τηςύλης, για γνωριμία με τη βιοποικιλότητα , για ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, για δημιουργία και ικανοποίηση από τα αποτελέσματά της.

Μια επίσκεψη λοιπόν σε κοντινό λαχανόκηπο του χωριού είναι ότι πρέπει για την έναρξη αυτών των δραστηριοτήτων!

Ευχαριστούμε πολύ την κ. Θειδωροπούλου Λαμπρινή που μας υποδέχθηκε στον ομολογουμένως υπέροχο κήπο της, μας ξενάγησε, μας παρουσίασε λαχανικά, φυτά, φρούτα και καρπούς της εποχής αλλά και μας ετοίμασε ένα χώρο και υλικά για να φυτέψουμε τα δικά μας λαχανικά!

IMG 20251120 153130

Επέτειος για την Εξέγερση του Πολυτεχνείου

Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία

Κάποιος την έγραψε στον τοίχο με μπογιά

Ήταν μια λέξη μοναχά ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

είπανε όμως πως την έγραψαν παιδιά

GridArt 20251117 123725766

Η Επέτειος για την Εξέγερση του Πολυτεχνείου, μας οδηγεί στο να ασχοληθούμε με έννοιες κάπως δύσκολες για το Νηπιαγωγείο: τη Δημοκρατία, την Ελευθερία, την Ειρήνη.

 

Ξεκινάμε διαβάζοντας το βιβλίο της Ζαραμπούκα “Στο δάσος” και με απλό, κατανοητό και παιδικό τρόπο, μέσα από ένα παραμύθι προσεγγίζουμε αυτές τις έννοιες και έπειτα περνάμε στα γεγονότα της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Βλέπουμε εικόνες, βίντεο κατάλληλα για τα παιδιά, τραγούδια, εργασίες και κατασκευές.

 

IMG 20251117 123125 IMG 20251117 123112 IMG 20251113 100523 IMG 20251113 100538 IMG 20251111 095552

From Garden to kitchen – Cooking Stories

Το eTwinning είναι μια Eυρωπαϊκή δράση μέσω της οποίας σχολεία από διαφορετικές Eυρωπαϊκές χώρες, κάνοντας χρήση εργαλείων Τεχνολογίας, Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), συνεργάζονται ώστε να αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτισμικά οφέλη.

Η δράση eTwinning δίνει στα σχολεία την ευκαιρία να μάθουν μαζί, να μοιραστούν τις απόψεις τους και να δημιουργήσουν καινούργιες φιλίες.

Το Νηπιαγωγείο μας για τρίτη φέτος χρονιά θα συμμετέχει σε ένα Ευρωπαϊκό Έργο eTwinning με συνεργάτες εκπαιδευτικούς και μαθητές από τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία και την Πολωνία.

Το θέμα μας φέτος έχει να κάνει με το ταξίδι της τροφής από τη φύση στο πιάτο μας, το οποίο θα ανακαλύψουμε μέσα από βιωματικές, συνεργατικές και δημιουργικές δραστηριότητες!

 

Ο τίτλος του έργου μας: “From Garden to kitchen – Cooking Stories”

 

 

Δραστηριότητες κωδικοποίησης και προγραμματισμού 

Η κωδικοποίηση στο Νηπιαγωγείο γίνεται παιχνίδι μέσα από unplugged δραστηριότητες (δηλ χωρίς τη χρήση νέων τεχνολογιών)   όπως δραστηριότητες ενσώματες και ψυχοκινητικές, από δραστηριότητες τύπου pixel art και φυσικά τη χρήση της Bee-Bot, της αγαπημένης ρομποτομελισσούλας μας.

Τα παιδιά, προγραμματίζοντας τη μικρή ρομποτική μέλισσα ή δίνοντας οδηγίες μεταξύ τους, μαθαίνουν να σκέφτονται λογικά, να σχεδιάζουν βήματα, να δοκιμάζουν και να διορθώνουν.

Μέσα από τη συνεργασία και τη χαρά της ανακάλυψης, καλλιεργούν δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, επικοινωνία και θετική στάση απέναντι στην τεχνολογία.

Η μάθηση γίνεται βιωματική, διασκεδαστική και ουσιαστική!

IMG 20251010 094516 IMG 20251015 114610 IMG 20251010 085736 IMG 20251016 090711 IMG 20251022 122544 IMG 20251029 131259 IMG 20251107 204847

Το ΟΧΙ του Σαράντα

Ένα «ΟΧΙ» γεννήθηκε μέσα στη νύχτα κι έγινε φως, ελευθερία, ελπίδα.

Οι ήρωες δεν πολέμησαν για τη δόξα, μα για την ειρήνη, τον άνθρωπο και την πατρίδα.

Σήμερα, τιμούμε τους ήρωες του 1940, λέγοντας κι εμείς «όχι» στην αδικία και «ναι» στην αγάπη, στην ενότητα, στην ειρήνη.

Χρόνια πολλά Ελλάδα!
Χρόνια πολλά έλληνες!

FB IMG 1762545975623 FB IMG 1762545981342 FB IMG 1762545986596 FB IMG 1762545996302

 

.

Το υπέρτατο ΟΧΙ

Από τα αρχαία χρόνια

του Έλληνα η μοίρα τοχει

να απαντάει στους εχθρούς του

με το θρυλικό το ΟΧΙ

IMG 20251026 164119

ΟΧΙ στων Περσών τα πλήθη

ΟΧΙ στους Ρωμαίους πάντα

ΟΧΙ στους βάρβαρους Τούρκους

και ΟΧΙ πάλι το σαράντα

IMG 20251026 164223

IMG 20251026 165558

Τα συναισθήματα

Η αναγνώριση των συναισθημάτων μας αποτελεί τον βασικό πυλώνα της συναισθηματικής αγωγής.

Φέτος  με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας  ασχοληθήκαμε με την αναγνώριση, την  αποδοχή  και την κατανόηση των συναισθημάτων μας

Ξεκινήσαμε με μια κινητική δραστηριότητα η οποία συγχρόνως αποτελεί δραστηριότητα παρατήρησης και ακολούθησε συζήτηση στην Ολομέλεια με έμφαση σε στάσεις σώματος, εκφράσεις προσώπου, συναισθήματα, ομοιότητες  και διαφορές.

Τυπώσαμε και μοιράσαμε  στα παιδιά εικόνες από πίνακες με προσωπογραφίες της Μάργκαρετ Κιν  βάλαμε μουσική και τα παιδιά κινούνταν  με τη μουσική ανάμεσα από τους άλλους χωρίς να τους αγγίζουν ανταλλάσσοντας  γρήγορα τις εικόνες τους. Με το σταμάτημα της μουσικής κάθε φορά άλλο παιδί περιγράφει την εικόνα του.

IMG 20251019 135116

Στην τελευταία παύση μουσικής αφήνουμε τις εικόνες στο γαλάζιο  πανί  και καθόμαστε γύρω από αυτό σε κύκλο και καλούμε τα παιδιά να παρατηρήσουν αυτά τα ιδιαίτερα πρόσωπα, να σκεφτούν τι τα εντυπωσιάζει στο καθένα από αυτά και να συζητήσουμε για το πόσο διαφορετικοί είμαστε μεταξύ μας οι άνθρωποι και στην πραγματικότητα.

1000055469 1000055472

Εξελίσσουμε την περιγραφή κάνοντας  ερωτήσεις όπως:
• Είναι αγόρι ή κορίτσι στον πίνακα; Από πού το κατάλαβες;
• Η μύτη είναι μικρή ή μεγάλη; Το στόμα είναι μικρό ή μεγάλο;
• Τι φαίνεται πολύ μεγάλο στο πρόσωπο του παιδιού; Περιέγραψε τα μάτια (μέγεθος, χρώμα, σχήμα).
• Νομίζεις ότι είναι χαρούμενο ή λυπημένο το παιδί; Από πού το κατάλαβες;
• Ποιό σημείο του προσώπου μας δείχνει πώς νιώθουμε;

Αναφέρουμε στα παιδιά ότι: «Μπορεί να διαφέρουμε στην εμφάνιση, όμως όλοι έχουμε κάτι κοινό που είναι πιο σημαντικό από όλα: Τα συναισθήματα! Τα συναισθήματα φαίνονται στα μάτια των ανθρώπων ανεξαρτήτου χρώματος και σχήματος»
Και ακολουθεί συζήτηση με ερωτήσεις όπως:
Εσείς πότε νιώθετε χαρούμενοι; Πότε λυπημένοι;
Προτρέπουμε τα παιδιά να σχηματίσουν προτάσεις όπως
«Νιώθω χαρούμενος όταν….»
«Νιώθω λυπημένος όταν….»
«Νιώθω θυμωμένος όταν…..»
«Νιώθω άβολα όταν….»
«Νιώθω στενοχωρημένος όταν….»
«Νιώθω θυμό όταν…..» κλπ

1000055470

Στη συνέχεια διαβάζουμε «Το τερατάκι των χρωμάτων» της Άννας Λιέννας  ένα ευρηματικό  βιβλίο που που  προσφέρει μια μοναδική προσέγγιση στα συναισθήματα.

Η ιστορία ακολουθεί ένα μικρό τερατάκι που ανακαλύπτει πως έχει μπερδέψει τα συναισθήματά του σε μια «σαλάτα». Μέσα από τις περιπέτειές του, προσπαθεί να τα οργανώσει: τη χαρά, τη λύπη, τον θυμό, τον φόβο και την ηρεμία. Οι ήρωες και οι συγκρούσεις του βιβλίου αναδεικνύουν τη δύναμη της αυτογνωσίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης.

1000055471

Τέλος κατασκευάζουμε το τερατάκι  που κρατάει τον τροχό με τα συναισθήματα τον οποίο μπορούμε να γυρνάμε και να λέμε πως νιώθουμε και το παίρνουμε  στο σπίτι μας!

IMG 20251019 135329