Πανελλήνια Ημέρα Σχολικής Φιλοζωίας

Τα ζώα είναι οι θεραπευτές της καρδιάς γι αυτό πρέπει να τα αγαπάμε και να να τα φροντίζουμε!!!

Όχι μόνο σήμερα με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικής Φιλοζωίας αλλά κάθε μέρα!!!

 

Messenger creation 3386d4ba 9849 4591 926d 5f0aa30de0f6

Έτσι λοιπόν η μέρα μας ξεκίνησε με τη δημιουργία μάσκας όπου μπήκαμε κι εμείς για λίγο στη θέση τους έτσι ώστε να αποκτήσουμε ευαισθησίες και ενσυναίσθηση!!

Messenger creation 61a97930 e432 42a3 acfc 777febbb1d0b

ακούσαμε το παραμύθι “τα αδεσποτάκια ” της Γιολαντας Τσορώνη-Γεωργιαδη

Messenger creation 4c187693 1d7a 4f93 b193 41065568bdce Messenger creation 0600d813 d17d 4fc7 beeb 833de2ace69c

Και μάθαμε ότι δεν είναι σωστό να εγκαταλείπουμε τα κατοικίδια μας!!

Messenger creation 2963b251 0306 49f1 ae8d d564fb297534 IMG 20240404 144807

Φτιάξαμε για τα πουλάκια της αυλής μας αυτοσχέδιες ταιστρες με φυστικοβουτυρο και σπορους πουλιών ώστε οι μικροί μας φίλοι να ξαποσταινουν και να βρίσκουν τροφή!

Messenger creation 45e4f5c8 ec0f 4d2f a8ce be5b26693dd1 Messenger creation 31fe75ac d58d 4d42 a80a 42832921d7b7 Messenger creation 5e105f71 78d2 4e9c 9225 79a6200f70d2

Και κλείσαμε τη μέρα επιβραβευοντας τους μικρούς μαθητές μας που σήμερα έμαθαν τόσα πολλά !!!

Messenger creation 20398f96 40c0 4bd5 9ebb e6a925e5f1b3

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου📖

Εννοείται πως το παιδικό βιβλίο στο Νηπιαγωγείο μας γιορτάζει κάθε μέρα, κάθε μέρα διαβάζουμε βιβλία και είμαστε της άποψης πως η ανάγνωση βιβλίων είναι βασικό δικαίωμα όλων των παιδιών.📔♥️🌹

Σήμερα ειδικά, έγινε παρουσίαση από τα παιδιά των αγαπημένων τους παραμυθιών στην φιλόξενη αυλή του σχολείου μας, παρακολουθήσαμε βίντεο για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και τραγουδήσαμε  “το βιβλίο μου”!📒

book IMG 20240402 215245 IMG 20240402 214855 IMG 20240402 214744

IMG 62478f76577738a022cc9a5aef8fb436 V IMG 747ce74db4001d448bc446d170f576bb V

δανειστική βιβλιοθήκη

Σε μια προσπάθεια προώθησης της φιλαναγνωσίας στα παιδιά του Νηπιαγωγείου, από σήμερα λειτουργεί στο σχολείο μας για τους μαθητές μας, δανειστική βιβλιοθήκη.

Στόχοι:
Τα παιδιά, μέσα από το θεσμό της δανειστικής βιβλιοθήκης, …
📍γίνονται υπεύθυνα φροντίζοντας να επιστρέψουν έγκαιρα και σε καλή κατάσταση το βιβλίο που δανείστηκαν
📍έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια ποικιλία βιβλίων, χωρίς να επιβαρύνονται οικονομικά
📍μοιράζονται ευχάριστες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα (γονείς, αδέρφια, γιαγιά…), διαδικασία που συχνά αποδεικνύεται πιο σημαντική από τους εκπαιδευτικούς στόχους που εξυπηρετούνται
📍μαθαίνουν να αγαπούν τα βιβλία

Τρόπος Λειτουργίας
Κάθε Παρασκευή τα παιδιά επιλέγουν ένα βιβλίο το οποίο “διαβάζουν“ στο σπίτι με τη βοήθεια ενός ενήλικα και το επιστρέφουν τη Δευτέρα.

Συνοδευτικά με το βιβλίο παίρνουν ένα φύλλο καταγραφής, το οποίο καλούνται να συμπληρώσουν μετά την ανάγνωση του βιβλίου. Σε αυτό τα παιδιά γράφουν και ζωγραφίζουν μόνα τους, όπως μπορούν, τα στοιχεία που τους ζητούνται ή υπαγορεύουν σε ενήλικα αυτό που θέλουν και το αντιγράφουν.

Επιστρέφοντας στην τάξη τα παιδιά ενθαρρύνονται να αναδιηγηθούν την ιστορία που διάβασαν στους συμμαθητές τους και να εκφράσουν εντυπώσεις και συναισθήματα.

Είναι ευνόητο ότι τα βιβλία πρέπει να επιστρέφονται σε καλή κατάσταση. Οι γονείς οφείλουν να προσέχουν να μη λερωθούν, να μη σχιστούν και να μη μουντζουρωθούν. Σε περίπτωση σημαντικής καταστροφής οι γονείς καλούνται να φροντίσουν για την αντικατάσταση του βιβλίου με καινούριο.

Καλές Πρακτικές Ανάγνωσης
📍Πριν την ανάγνωση του βιβλίου, επεξεργαζόμαστε το εξώφυλλο, εντοπίζοντας τον τίτλο, τον συγγραφέα, τον εικονογράφο και τον εκδοτικό οίκο, διαδικασία με την οποία είναι εξοικειωμένα τα παιδιά από το σχολείο
📍Κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης δείχνουμε με το δάχτυλο ώστε τα παιδιά να αντιληφθούν τη φορά της γραφής (από πάνω προς τα κάτω και από αριστερά προς τα δεξιά)
📍Θέτουμε ερωτήσεις στα παιδιά σχετικές με την υπόθεση πριν την ανάγνωση (π.χ. για ποιο πράγμα νομίζεις ότι μιλάει η ιστορία;), κατά τη διάρκεια (π.χ. τι λες να γίνει μετά;) και μετά (π.χ. τι θα έκανες αν ήσουν στη θέση του …; τι τέλος θα έδινες;) κλπ έτσι ώστε να κρατάμε ζωντανό το ενδιαφέρον τους, να καλλιεργούμε την κριτική τους σκέψη αλλά και για να διαπιστώσουμε κατά πόσο το κατανόησαν.
📍Στο τέλος, μπορούμε να ζητήσουμε από το παιδί να αναδιηγηθεί με δικά του λόγια την ιστορία και να την αξιολογήσει (τι του άρεσε, τι δεν του άρεσε).

ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ!!! 📖❤️📖

little girl sitting on her mothers lap watching a book SHKF000443

document page 001

Οι ένδοξοι ήρωες του 1821

Με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου και το βιβλίο” Οι ένδοξοι ήρωες του 1821″ της Σταυρούλας Βενιέρη κάναμε ομαδική κατασκευή και γνωρίσαμε τη συγγραφέα.

“Με ενότητα, συνεργασία και ομόνοια μπορούμε να κερδίζουμε τις μάχες στη ζωή μας” υποστηρίζει η συγγραφέας και μας παρουσιάζει τους ήρωες του 1821 μέσα από τα βιβλία της.

Εμείς διαβάσαμε τα βιβλία και φτιάξαμε μια ομαδική εργασία με τους ήρωες για να την παρουσιάσουμε στη συγγραφέα την οποία γνωρίσαμε σήμερα διαδικτυακά και ενθουσιστήκαμε!

Της μιλήσαμε σα να ήταν φίλη μας (κοίτα να δεις που οι συγγραφείς είναι κανονικοί άνθρωποι!), τη ρωτήσαμε διάφορα για τους ήρωες και μας ρώτησε και αυτή, απαντήσαμε σε ερωτήσεις και μας απάντησε και αυτή στις δικές μας!

Και τόσο πολύ μας άρεσε όλο αυτό που αποφασίσαμε να γνωρίζουμε και άλλους πολλούς συγγραφείς σύντομα!

IMG 20240326 141622 IMG 20240326 124921

IMG 20240326 125749 IMG 20240326 125416 IMG 20240326 125340 IMG 20240326 124952

25η Μαρτίου -σχολική γιορτή

Μόνο υπερηφάνεια και εθνική ανάταση!
Στιγμιότυπα από τη σημερινή γιορτή του σχολείου μας.
Και του χρόνου!

IMG 20240323 110724

Τα κάλαντα της άνοιξης

“Χελιδονάκι πέταξε
βρήκε πύργο κι έκατσε
και γλυκοκελάηδησε
Μάρτη Μάρτη μου καλέ…”

Τα κάλαντα της άνοιξης τραγούδησαν στη γειτονιά και το καφενείο του χωριού τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας!

Και του χρόνου!
Καλώς μας ήρθες άνοιξη!

IMG 20240321 133543 Messenger creation ee5b88ab a806 4ecd add5 9916f5226f88 IMG 20240321 134118

 

Καλή σαρακοστή

“Την κυρά Σαρακοστή
πούναι έθιμο παλιό
οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν
με αλεύρι και νερό… ”

Το ίδιο κι εμείς: με αλατοζύμαρο αλλά και με πηλό και με χαρτί και κολάζ…

Καλή σαρακοστή σας ευχόμαστε!

Messenger creation 5589510f 1e83 489e a83a cc9c827bd072

IMG 20240318 083934 IMG 4cf910ff4875e8c65e5344f757ec51e2 V IMG 3ee59aca7f71bc75e9325830674a6817 V IMG e7fbc091c60403636fec883fed4342c9 V IMG 568770cec734581250c287e9a8e1f71b V IMG 2b37d0cc52d1428583b32c92e1ab731a V IMG 326ee3d272c145fb5d4fa9283f262a4a V

 

αποκριάτικο πάρτι

Αυγομαχίες
Μπόουλινγκ με κουτιά
Παραδοσιακά χειροποίητα αυτοσχέδια παιχνίδια (ρόδα)
Πέταγμα κρίκων
Αλεξίπτωτο
“Τάισε τον κλόουν”
Σακουλοδρομίες
Και τρελός χορός με Πιπέρι, la banda και Boney Μ…
Απ’ όλα είχε το αποκριάτικο πάρτι μας!
Και του χρόνου!

IMG 20240315 150959 IMG 20240315 150817 IMG 20240315 150744 IMG 20240315 150919 IMG 20240315 150719 IMG 20240315 150654 IMG 20240315 150622 IMG 20240315 150356

IMG 20240315 151131 IMG 20240315 150448

Με αφορμή ένα παραμύθι 

Με αφορμή το παραμύθι “H τελεία” του Peter Reynolds ζωγραφίζουμε τελείες μικρές και μεγάλες, με μαρκαδόρους, πινέλα και σταμπώματα.

Μέσα από το βιβλίο βλέπουμε πως η αγάπη και η αποδοχή είναι ιδιαίτερα σημαντικές για τα μικρά παιδιά, καθώς ενδυναμώνεται η αυτοπεποίθησή τους και νιώθουν την απαραίτητη ασφάλεια για να ανακαλύψουν τα ταλέντα και να ξεδιπλώσουν τις δυνατότητές τους.

Η ηρωίδα της ιστορίας, η Λία, λέει πως δεν μπορεί να ζωγραφίσει.

Η δασκάλα της όμως έχει άλλη γνώμη. Ξέρει πως όλοι κρύβουμε μέσα μας μια σπίθα δημιουργίας και πως μια τελεία δεν σημαίνει πάντα ένα τέλος. Μπορεί να σημαίνει και μια αρχή…

Ένα υπέροχο βιβλίο που ενθαρρύνει τα παιδιά να δοκιμάσουν νέα πράγματα και να έχουν εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους.

 

IMG 20240313 152638 IMG 20240313 152650 IMG 20240314 152328 IMG 20240314 152333 IMG 20240314 161658 IMG 20240314 161715

Erasmus day…

Erasmus day στο Νηπιαγωγείο Αιγείρας σήμερα Παρασκευή 8 Μαρτίου.

Γνωριμία, ξενάγηση και συνεργατικές δράσεις με τις συναδέλφους που μας επισκέφθηκαν από την Ισπανία 🇪🇦

 

IMG 20240308 113554 IMG 20240308 113453 IMG 20240308 113420 IMG 20240308 113110 IMG 20240308 113020 IMG 20240308 112925 IMG 20240308 113646 

 

Τσικνοπέμπτη στο Νηπιαγωγείο

Μασκαρέματα, καραόκε πάρτι στην αυλή και σουβλακοκεράσματα!🥳🎉

Ευχαριστούμε το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Αιγείρας για τα σουβλάκια και το σετ καραόκε και τα παιδιά μας για το κέφι και τη φαντασία τους!🥳🎉

IMG 20240307 134158 IMG 20240307 134131 IMG 20240307 133502 IMG 20240307 133400 IMG 20240307 133943 IMG 20240307 133631IMG 20240307 133808

Μπιλιάρδο στο Νηπιαγωγείο

Αυτοσχέδιο Μπιλιάρδο στο Νηπιαγωγείο Αιγείρας!🥇🪄🏐

Παιχνίδι διπλής στόχευσης και οπτικοκινητικού συντονισμού που βοηθάει στη βελτίωση των κινητικών δεξιοτήτων και του συντονισμού χεριών-ματιών.

IMG 20240307 083227 IMG 20240307 083145

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2024-2025

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΙΓΕΙΡΑΣ
για το σχολικό έτος 2024-2025

Τηλ. Επικοινωνίας 2696032092

e-mailmail@nip-aigeir.ach.sch.gr

blog: https://blogs.sch.gr/niageir/

Ώρες επικοινωνίας 12:00 έως 12:45

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο Αιγείρας   για τα παιδιά που έχουν γεννηθεί κατά το ημερολογιακό έτος 2020 θα πραγματοποιούνται από 1 έως 20 Μαρτίου 2024  μέσω της Ηλεκτρονικής Εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής.

Η φοίτηση στο Νηπιαγωγείο Αιγείρας είναι υποχρεωτική για όλα τα νήπια και προνήπια που διαμένουν σε όλα τα τοπικά διαμερίσματα του πρώην Καποδιστριακού Δήμου Αιγείρας.

Διαδικασία:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου (Περιφέρεια:ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ–Περιφερειακή Ενότητα:ΑΧΑΙΑΣ–Δήμος:ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ)
  • Κατά την είσοδο  στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) χρειάζονται οι κωδικοί της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίαςηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται ο γονιός  για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου – Τα στοιχεία των τέκνων είναι προ-συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το τέκνο  για το οποίο  επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας.

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή σχετικό έγγραφο- αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο στο όνομα του κηδεμόνα, από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ)το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, ( εφόσον επιθυμεί να φοιτήσει σε μονάδα εκτός χωροταξικής κατανομής) και  να προσκομιστεί  σχετική Βεβαίωση  στο Νηπιαγωγείο

δ)εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή στο νηπιαγωγείο τα οποία πρέπει να προσκομιστούν  από το γονέα στο Νηπιαγωγείο , ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία – ραντεβού, κι εντός των προθεσμιών είναι τα εξής:

1)  Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) το οποίο θα συμπληρωθεί από παιδίατρο και θα προσκομισθεί στο Νηπιαγωγείο. (Το έντυπο υπάρχει στο Νηπιαγωγείο, στο blog του Νηπιαγωγείου  και στην εφαρμογή proti-eggrafi)

2) Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

3) Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής

Σε περίπτωση αδυναμίας  συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης από το γονέα, η αίτηση μπορεί να συμπληρωθεί από τον Προϊστάμενο/-η του Νηπιαγωγείου, παρουσία του γονέα και βάση των δικαιολογητικών που έχει προσκομίσει αυτός.

ΩΡΕΣ: 12:00 έως 12:45 (ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία – ραντεβού)

Σε αυτή την περίπτωση είναι αναγκαία, εκτός των ανωτέρω και τα εξής δικαιολογητικά:

  • Πιστοποιητικό γέννησης (ή Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης για τους αλλοδαπούς μαθητές που δεν διαθέτουν Πιστοποιητικό). Το πιστοποιητικό γέννησης των μαθητών αναζητείται από την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου και δεν απαιτείται η προσκόμισή του από τους γονείς.
  • Λογαριασμός ΔΕΗ ή ΟΤΕ, ή άλλο αποδεικτικό στοιχείο, στο όνομα του κηδεμόνα, από το οποίο φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή.

 

Πιο κάτω θα βρείτε το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) το οποίο θα πρέπει να  συμπληρωθεί από παιδίατρο



Λήψη αρχείου

 

Πιο κάτω θα βρείτε την αναλυτική εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α.



Λήψη αρχείου