Η ενθάρρυνση – Σημαντική για την αυτοπεποίθηση των παιδιών

Και ποιος δε θα ήθελε να εκτιμούν την προσπάθειά του, να δέχεται θετικά σχόλια για το αποτέλεσμα της δουλειάς του, και να έχει κάποιον δίπλα του που θα τον αγαπά και θα τον στηρίζει ακόμα και αν τελικά δεν καταφέρει να πετύχει το στόχο του. Όλοι μας έχουμε ανάγκη την ενθάρρυνση και την στήριξη από τους ανθρώπους γύρω μας για να συνεχίσουμε να πιστεύουμε στον εαυτό μας και στις δυνατότητες μας. Όταν δεν υπάρχει αυτό, το πιθανότερο είναι ότι θα εγκαταλείψουμε την προσπάθεια δημιουργώντας στο μυαλό μας μια αρνητική πεποίθηση που θα αποτρέπει την εμπλοκή μας ξανά με το ίδιο αντικείμενο. Για τους ίδιους ακριβώς λόγους, τα παιδιά έχουν ανάγκη την ενθάρρυνση των γονιών τους.  Συνέχεια του άρθρου ‘Η ενθάρρυνση – Σημαντική για την αυτοπεποίθηση των παιδιών’ »

Το αποθαρρυμένο παιδί – Συμπτώματα και θεραπεία.

Αρκετά συχνά οι γονείς παραπονιούνται ότι τα παιδιά τους δεν προσπαθούν για το σχολείο, δεν δείχνουν να ενδιαφέρονται για τα μαθήματα και το μόνο που τους νοιάζει είναι να βλέπουν τηλεόραση ή να παίζουν στον υπολογιστή και με παιχνιδομηχανές. Έτσι οι γονείς καταλήγουν εύκολα στο συμπέρασμα ότι το παιδί τους απλά τεμπελιάζει και αδιαφορεί και το χαρακτηρίζουν ανάλογα. Γιατί όμως ένα παιδί να μην έχει κίνητρο να προσπαθήσει και να ασχοληθεί με πράγματα που είναι δικής του ευθύνης;
Συνέχεια του άρθρου ‘Το αποθαρρυμένο παιδί – Συμπτώματα και θεραπεία.’ »

Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες στο Γυμνάσιο για το Σχ.Ε. 2017-2018

5-12-2017

Για τη δομή και το κανονιστικό πλαίσιο εφαρμογής των Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών στο Γυμνάσιο για το σχολικό έτος 2017-2018 ισχύει το με αρ. πρωτ. 9502/Δ2/19-01-2017 έγγραφο του ΥΠ.Π.Ε.Θ. με θέμα: «Οδηγίες για την εκπόνηση των Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών στο Γυμνάσιο (άρθρο 3 του Π.Δ. 126/2016) για το σχολικό έτος 2016-2017».

Μετά τη λήξη του σχολικού έτους 2017-2018 θα επαναξιολογηθεί από το ΙΕΠ η υλοποίηση των ΣΔΕ στα Γυμνάσια.

Δείτε το έγγραφο με τις οδηγίες εδώ

ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ εδώ

Δείτε επίσης:

τον οδηγό εκπαιδευτικού από το ΙΕΠ για τις Δημιουργικές Εργασίες Γυμνασίου και Λυκείου εδώ

Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου του ΙΑΚΕ, 2017

Σήμερα, 5-12-2017 αναρτήθηκαν οι τρεις τόμοι των Πρακτικών του 3ου Συνεδρίου του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (ΙΑΚΕ) που έγινε στο Ηράκλειο το Μάιο του 2017.
Τα Πρακτικά, μαζί με τον αλφαβητικό κατάλογο των εισηγητών, βρίσκονται στην ιστοσελίδα του ΙΑΚΕ, καθώς και στους συνδέσμους που ακολουθούν και μπορείτε να τα διαβάσετε ή να τα κατεβάσετε στον υπολογιστή σας.
Συνέχεια του άρθρου ‘Πρακτικά 3ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου του ΙΑΚΕ, 2017’ »

Η νέα διαδικασία υλοποίησης των Δημιουργικών Εργασιών στο Γενικό Λύκειο Σχ.Ε. 2017-18

YA

Υπουργική απόφαση 10-11-2017 που τροποποιεί το Π.Δ. 46/2016 (αξιολόγηση των μαθητών/-τριών του Γενικού Λυκείου)
Τα κύρια σημεία της παραπάνω Υ.Α. σε σχέση με τις δημιουργικές Εργασίες είναι τα εξής:

Οι Δημιουργικές Εργασίες (Δ.Ε.) καθιερώνονται ως υποχρεωτικές στο Γενικό Λύκειο.

Οι Δημιουργικές Εργασίες αφορούν όλα τα μαθήματα Α΄ και Β΄ τάξης Ημερησίου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου εκτός από την Ερευνητική Εργασία. Συνέχεια του άρθρου ‘Η νέα διαδικασία υλοποίησης των Δημιουργικών Εργασιών στο Γενικό Λύκειο Σχ.Ε. 2017-18’ »

Πρακτικά 34ου Πανελλήνιου Μαθηματικού συνεδρίου της ΕΜΕ, 2017

34ο παν_συν ΕΜΕ 2017

34ο Πανελλήνιο συνέδριο Μαθηματικών της ΕΜΕ.
“Πάντα κατ’ αριθμόν γίγνονται” (Πυθαγόρας), είναι ο τίτλος του 34ου Πανελλήνιου Μαθηματικού συνεδρίου της ΕΜΕ που πραγματοποιήθηκε στη Λευκάδα, από τις 3 έως τις 5 Νοέμβρη2017.
Στόχος του συνεδρίου, είναι η ανάδειξη των μαθηματικών στην επιστημονική έρευνα, στην εκπαίδευση και στην κοινωνία. Συνέχεια του άρθρου ‘Πρακτικά 34ου Πανελλήνιου Μαθηματικού συνεδρίου της ΕΜΕ, 2017’ »

Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου του ΙΑΚΕ, 2016

ΙΑΚΕ 2016
Ολοκληρώθηκε η Ψηφιακή έκδοση των Πρακτικών του 2ου Επιστημονικού Συνεδρίου του Ινστιτούτου Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών (Ι.Α.Κ.Ε.), με διεθνή συμμετοχή, με θέμα «Τοπική Αυτοδιοίκηση, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση. Η παιδεία και ο πολιτισμός ως πυλώνες περιφερειακής ανάπτυξης», το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Ηράκλειο στις 1-3 Απριλίου 2016, στο ξενοδοχείο ATLANTIS του Ηρακλείου. Συνέχεια του άρθρου ‘Πρακτικά 2ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνεδρίου του ΙΑΚΕ, 2016’ »

Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα το 2017

2017 εκπαιδευση

Ενημερωτικό του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ
Νεκτάριου Κορδή  18/11/2017

1. Ένα πρώτο μεγάλο πρόβλημα που σχετίζεται και με την οικονομική κρίση είναι η σοβαρή μείωση του αριθμού των γεννήσεων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ από 100.371 γεννήσεις το 2012, το 2016 είχαμε μια μείωση κατά 7,5% φτάνοντας στις 92.898. O Δείκτης γήρανσης του πληθυσμού από 132,9 το 2011 παρουσίασε μια αύξηση 9,5% για να φτάσει το 2015 στο 145,5%. Ο δείκτης γήρανσης είναι η αναλογία γεροντικού πληθυσμού (ηλικίας 65 ετών και άνω) προς τον ηλικιακά νεότερο (0-14 ετών). Είναι χαρακτηριστικό ότι η υπογεννητικότητα που ακολούθησε μετά το ξέσπασμα της κρίσης και συνεπώς η μείωση του μαθητικού πληθυσμού, είναι ήδη ορατή στην προσχολική εκπαίδευση και περνά σταδιακά και στην πρωτοβάθμια. Το σχολικό έτος 2008/2009 οι εγγεγραμμένοι μαθητές στα Γυμνάσια ήταν 341.315 και στα Λύκεια 241.726. Το σχολικό έτος 2014-2015 ο αντίστοιχος αριθμός για τα Γυμνάσια ήταν 312.494 (μείωση 8,45%) και για τα Λύκεια 238.134 (μείωση 1,05%).  Συνέχεια του άρθρου ‘Η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα το 2017’ »

Η νομοθεσία για τις άδειες των εκπαιδευτικών.

keyboardANDtexture2

Η νομοθεσία και οι τελευταίες αλλαγές σχετικά με τις άδειες των εκπαιδευτικών, καθώς και το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο των αδειών αυτών.
Δημοσίευση: 08/11/2017

Περιλαμβάνονται οι παρακάτω κατηγορίες αδειών:
Α. ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ
Β. ΑΔΕΙΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΩΝ
Γ. ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
Δ. ΑΝΑΡΡΩΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ
Ε. ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ
Ζ. ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ Συνέχεια του άρθρου ‘Η νομοθεσία για τις άδειες των εκπαιδευτικών.’ »

Βιβλία – βοηθήματα Μαθηματικών Γενικού Λυκείου

βιβλια-βοηθηματα-μαθηματικων
Το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας, αλλά και η νοοτροπία που υπάρχει στην κοινωνία μας, δημιουργεί συνθήκες έντονου ανταγωνισμού και ανάγκη για όλο και περισσότερη εξειδικευμένη γνώση και ειδικές δεξιότητες – ικανότητες που στοχεύουν στην εξασφάλιση θέσης σε μια υψηλόβαθμη σχολή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Συνέχεια του άρθρου ‘Βιβλία – βοηθήματα Μαθηματικών Γενικού Λυκείου’ »