Αντιλήψεις μαθητών Γ’ Λυκείου για την έννοια της συνάρτησης

Στην εργασία που ακολουθεί – των Μ. Καλδρυμίδου και Ε. Μορόγλου από το  Π. Τ. Ν. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων – επιχειρείται η διερεύνηση

  • των εννοιολογικών αντιλήψεων που έχουν οι μαθητές της Γ’ Λυκείου και
  • των τρόπων επεξεργασίας που αυτοί χρησιμοποιούν

σχετικά με

  • την έννοια της συνάρτησης και
  • ανάλογα με το αναπαραστατικό πλαίσιο (αριθμητικό, αναλυτικό, γραφικό) που χρησιμοποιείται.

Διαβάστε την εργασία εδώ