Αποτελεσµατικές εκπαιδευτικές µέθοδοι.

EPC-UNESCO

Αποτελεσµατικές εκπαιδευτικές µέθοδοι – UNESCO

Αποτελέσµατα ερευνών – Βιβλιογραφικές  παραποµπές.

Οι εκπαιδευτικές µέθοδοι που περιγράφονται σ’ αυτό το φυλλάδιο της UNESCO είναι δυνατόν να εφαρµοστούν  στη σχολική τάξη τόσο στην πρωτοβάθµια όσο και στη δευτεροβάθµια εκπαίδευση. Βέβαια, από τον τρόπο που θα σχεδιαστούν και θα υλοποιηθούν στην τάξη οι εκπαιδευτικές µέθοδοι, θα εξαρτηθούν και τα μαθησιακά αποτελέσματα των μαθητών. Οι ενότητες του φυλλαδίου παρουσιάζουν σε περιληπτική µορφή τα αποτελέσµατα ερευνών που πραγµατοποιήθηκαν από πολλούς ερευνητές πάνω στις εκπαιδευτικές µεθόδους. Οι εκπαιδευτικοί µπορεί να βρουν τις βιβλιογραφικές παραποµπές πολύτιµες για έρευνά τους στην εφαρµογή αυτών των μεθόδων.

Οι ενότητες του φυλλαδίου είναι:

  1. Η συµβολή των γονέων (Parent involvement)
  2. Η κατ’ οίκον εργασία και η βαθµολόγησή της (Graded homework)
  3. O συντονισµός χρόνου και εργασιών (Aligned time on task)
  4. Η µετωπική διδασκαλία (Direct teaching)
  5. Οι οργανωτικοί παράγοντες προόδου (Advance organizers)
  6. Η διδασκαλία των στρατηγικών µάθησης (The teaching of learning strategies)
  7. Η φροντιστηριακή διδασκαλία (Tutoring)
  8. Η µεγιστοποίηση των αποτελεσµάτων µάθησης (Mastery learning)
  9. Η συνεργατική µάθηση (Co-operative learning)
  10. Η διαφοροποίηση της διδασκαλίας (Adaptive education)

Διαβάστε το πρωτότυπο στα Αγγλικά.

Διαβάστε το φυλλάδιο στα Ελληνικά.

Πηγή: www.ibe.unesco.org