Η τελευταία έκθεση του ΟΟΣΑ σχετικά με τις δεξιότητες των 15χρονων μαθητών στα μαθηματικά, τις θετικές επιστήμες και την ανάγνωση

LOGO CE_Vertical_EN_quadri

Βρυξέλλες, 3 Δεκεμβρίου 2013

Έκθεση για τα σχολεία της ΕΕ: Σχετική βελτίωση στις θετικές επιστήμες και την ανάγνωση, αλλά ανεπαρκείς επιδόσεις στα μαθηματικά

Η τελευταία έκθεση του ΟΟΣΑ σχετικά με τις δεξιότητες των 15χρονων μαθητών στα μαθηματικά, τις θετικές επιστήμες και την ανάγνωση αποτυπώνει πολυμορφία επιδόσεων στα κράτη μέλη. Η ΕΕ, ως σύνολο, υστερεί σημαντικά όσον αφορά τα μαθηματικά, αλλά η εικόνα είναι πιο ενθαρρυντική όσον αφορά τις θετικές επιστήμες και την ανάγνωση, όπου η Ευρώπη βρίσκεται στον σωστό δρόμο ώστε να επιτύχει τον στόχο που έχει θέσει για το 2020, δηλ. να μειώσει το ποσοστό των ατόμων με χαμηλές επιδόσεις κάτω από το 15%. Τα αποτελέσματα παρουσιάστηκαν στις Βρυξέλλες από τον κ. Yves Leterme, αναπληρωτή Γενικό Γραμματέα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), και τον κ. Jan Truszczynski, προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και Πολιτισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Διαβάστε ολόκληρο το δελτίο τύπου εδώ

Πηγή: Ευρωπαική Ένωση