H αξιολόγηση είναι αναπόσπαστο μέρος του εκπαιδευτικού έργου. Η αξιολόγηση της επίδοσης του µαθητή αποτελεί κύριο μέλημα κάθε εκπαιδευτικού μιας και η ποιτική αξιολόγηση προσφέρει αρκετά θετικά στοιχεία στη διδασκαλία και τη μάθηση. Ο εκπαιδευτικός καλείται να διαδραµατίσει και το ρόλο του αξιολογητή της µάθησης καθώς αποτελεί ο ίδιος το κλειδί για µια έγκυρη, αξιόπιστη, αντικειµενική και αποτελεσµατική αξιολόγηση.
Ποια είναι όμως τα κριτήρια της ποιοτικής αξιολόγησης; Ποια η χρησιμότητά της στην εκπαιδευτική διαδικασία; Ποιος είναι ο χαρακτήρας του υφιστάμενου συστήματος αξιολόγησης, τα προβλήματα εφαρμογής του και οι νέες τάσεις στην εκπαιδευτική αξιολόγηση;
Οι απαντήσεις των προηγούμενων καθώς και πολλών άλλων ερωτημάτων βρίσκονται στην εργασία μου, που ακολουθεί εδώ
Ισίδωρος Γλαβάς, Μαθηματικός