Η βιβλιοθήκη μας ολοκλήρωσε την πρώτη της δημιουργική χρονιά, προσφέροντας γνώση και έμπνευση.
Ενισχύσαμε τη φιλαναγνωσία και την κριτική σκέψη, με πολλούς δανεισμούς και ενεργή συμμετοχή μαθητών:
- τον Ιανουάριο αρχίσαμε δειλά με 12 δανεισμούς από τις τάξεις Β’ – Στ’
- τον Φεβρουάριο συνεχίσαμε με μικρή αύξηση (17 βιβλία)
- τον Μάρτιο προχωρήσαμε με παρόμοιο ρυθμό (21 βιβλία)
- τον Απρίλιο λόγω των διακοπών του Πάσχα φτάσαμε τα 47 βιβλία, κυρίως με δυναμική συμμετοχή της Β’ και της Δ’ τάξης, όπου σχεδόν όλα τα παιδιά δανείστηκαν βιβλία!
- τον Μάιο τα παιδιά προτίμησαν την εξοχή και δανείστηκαν 19 βιβλία.
Ανυπομονούμε για περισσότερες λογοτεχνικές και άλλες περιπέτειες φιλαναγνωσίας την επόμενη σχολική χρονιά!
