Η βιβλιοθήκη μας ολοκλήρωσε την πρώτη της δημιουργική χρονιά, προσφέροντας γνώση και έμπνευση.

Ενισχύσαμε τη φιλαναγνωσία και την κριτική σκέψη, με πολλούς δανεισμούς και ενεργή συμμετοχή μαθητών:

  • τον Ιανουάριο αρχίσαμε δειλά με 12 δανεισμούς από τις τάξεις Β’ – Στ’
  • τον Φεβρουάριο συνεχίσαμε με μικρή αύξηση (17 βιβλία)
  • τον Μάρτιο προχωρήσαμε με παρόμοιο ρυθμό (21 βιβλία)
  • τον Απρίλιο λόγω των διακοπών του Πάσχα φτάσαμε τα 47 βιβλία, κυρίως με δυναμική συμμετοχή της Β’ και της Δ’ τάξης, όπου σχεδόν όλα τα παιδιά δανείστηκαν βιβλία!
  • τον Μάιο τα παιδιά προτίμησαν την εξοχή και δανείστηκαν 19 βιβλία.

Ανυπομονούμε για περισσότερες λογοτεχνικές και άλλες περιπέτειες φιλαναγνωσίας την επόμενη σχολική χρονιά!

IMG 20260617 094612

Αφήστε μια απάντηση