7 Μαρτίου 2024
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΜΕ ΤΟ ΛΑΚΚΟ Τ’ ΜΑΓΓΑΝ’

 

Την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024 (Τσικνοπέμπτη) μαθητές και καθηγητές των 5ου και 2ου Γυμνασίων Κοζάνης άναψαν το φανό με τη βοήθεια του φανού Λάκκος τ’ Μάγγαν’ , τραγούδησαν αποκριάτικα τραγούδια και χόρεψαν σε αποκριάτικους παραδοσιακούς ρυθμούς.

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συνετελεστές του φανού και ιδιαίτερα την κυρία Ματίνα Τσικριτζή- Μόμτσιου που μας μίλησε για σημαντικά στοιχεία της Κοζανίτικης Αποκριάς!

Και του χρόνου!

6 Μαρτίου 2024
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Με υπεύθυνες τις καθηγήτριες κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, κυρία Μουσαφερειάδου Δέσποινα και κυρία Γεωργίου Αγγελική, πραγματοποιήθηκαν στο 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης διάφορες δράσεις, με σκοπό την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και εκφοβισμού.

Κάποιες από τις δράσεις θα βρείτε παρακάτω:

 

Παρουσίαση,Power Point (Εργασία του τμήματος Γ´3 και Γ´4)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Έργο του τμήματος Γ´4 (Επιμέλεια: Κυρία Χατζηλάμπου Μαρία, καθηγήτρια Εικαστικών)

Εικόνα1

Έργο του τμήματος Γ´3 (Επιμέλεια: Κυρία Χατζηλάμπου Μαρία, καθηγήτρια Εικαστικών)

Εικόνα2

Έργο της μαθήτριας Μιχαηλίδου Γεωργίας του τμήματος Γ´3

Εικόνα3

Έργο των μαθητριών Μπακιρτζή Στυλιανής και Γκούντα Γεωργίας του τμήματος Β´2

 Εικόνα4

29 Φεβρουαρίου 2024
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

«Το ευ αγωνίζεσθαι ασπίδα στην οπαδική βία»

 

Οι μαθητές του 5ου Γυμνάσιου Κοζάνης με την καθοδήγηση της εικαστικού, Μαρίας Χατζηλάμπου ανέλαβαν να υποστηρίξουν με το εικαστικό τους έργο την Εκπαιδευτική διημερίδα:

«Το ευ αγωνίζεσθαι ασπίδα στην οπαδική βία» που διοργανώθηκε από τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Π.Ε. Κοζάνης, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, τους Δήμους Κοζάνης και Εορδαίας και τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Φυσικής Αγωγής Π.Ε Κοζάνης.

(28 Φεβρουαρίου 2024 , στη Στέγη Ποντιακού Πολιτισμού Κοζάνης και στις 29 Φεβρουαρίου 2024 στο Πνευματικό Κέντρο Πτολεμαΐδας)


Λήψη αρχείου

10 Φεβρουαρίου 2024
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Διάκριση για μαθητές του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης στους διαγωνισμούς της Ε.Μ.Ε – 15ος διαγωνισμός “Κ. Καραθεοδωρή”

IMG 20240208 205035

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας  της Α΄ Γυμνασίου:

  1. ΓΚΟΥΒΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ
  2. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΑ

που διακρίθηκαν στην δεύτερη και τελευταία φάση του τοπικού διαγωνισμού «Κ. ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ» 2024 καθώς και στην καθηγήτριά τους Ανθή Γκούμα ΠΕ03 για τη σωστή καθοδήγηση και προετοιμασία των μαθητών που οδήγησε στην επιτυχία τους κι έστειλε τους μαθητές στην επόμενη φάση! Καλή πρόοδο και καλή επιτυχία!!!

1 Φεβρουαρίου 2024
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 5ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΙΥΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ

Ο σύλλογος διδασκόντων και η διεύθυνση του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης συγχαίρουν θερμά τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου που διαγωνίστηκαν και διακρίθηκαν στην επόμενη φάση των μαθηματικών διαγωνισμών.

Αποτελέσματα 13ου Μαθηματικού διαγωνισμού “Υπατία”:

Α’ Γυμνασίου:

  • Γκούβας Αλέξανδρος
  • Παπανικολάου Αθανασία
  • Σταθοπούλου Ιωάννα
  • Τέγος Κωνσταντίνος

Αποτελέσματα του 84ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Μαθηματικών “Ο Θαλής”:

Β’ Γυμνασίου:

  • Αλεξοπούλου Παναγιώτα
  • Καραγκιόζης Ορέστης
  • Παπαγιάννη Κυριακή
  • Πελτέκη Σωτηρία
  • Σπυρόπουλος Νικόλαος

Γ’ Γυμνασίου:

  • Γκούβα Δήμητρα
  • Ευστρατίου Άννα- Μαριέττα

1 Φεβρουαρίου 2024
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ- ΜΙΑ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΗ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΣΤΟ 5ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΖΑΝΗΣ

 

Την Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2023, στις 7.00μ.μ. στο χώρο του Δημαρχείου του πρώην Δήμου Ελλησπόντου η Γεωργία Μιχαηλίδου, μαθήτρια της Γ’ τάξης του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης έκανε την πρώτη έκθεση των έργων της που δημιούργησε τα τελευταία 9 χρόνια.

Κύριο έργο της έκθεσης ο πίνακας με τίτλο “Ανθούλα” αφιερωμένο σε ένα αγαπημένο της πρόσωπο.

IMG e56347d5085019f3be4c9549a32bd3c9 V

Τελευταίο έργο της ο πίνακας με τίτλο “Ρωμαίος κι Ιουλιέτα” εμπνευσμένο από το μάθημα των Αγγλικών:

Άλλα έργα της Γεωργίας:

 

 

1 Φεβρουαρίου 2024
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Α. ΚΟΖΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΕΘΕΑ “ΗΠΕΙΡΟΣ” ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ

Eυχαριστούμε τις θεραπεύτριες της Κινητής Μονάδας Δυτικής Μακεδονίας του ΚΕΘΕΑ
ΗΠΕΙΡΟΣ, Σιδηροπούλου Σοφία, κοινωνική λειτουργό και Λαζή Άννα, ψυχολόγο για την
εισήγησή τους στους μαθητές της Γ΄ του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης με τίτλο: “Εξαρτήσεις:
Μύθοι και πραγματικότητα. Τα στάδια της εξάρτησης. Τρόποι αντιμετώπισης.”
Ευχαριστούμε επίσης τους εκπροσώπους της Αστυνομικής Διεύθυνσης της Δ.Α. Κοζάνης,
Καλαϊτζίδη Παναγιώτη, Αστυνόμο Α΄ και Μαρινίδη Θωμά, Υπαστυνόμο Β ΄για την εισήγησή
τους στους μαθητές της Γ΄Γυμνασίου του σχολείου μας με θέμα «Εξαρτησιογόνες Ουσίες-
Ναρκωτικά». Οι δράσεις έγιναν την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης

25 Ιανουαρίου 2024
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

Από 21 μέχρι 23 Ιανουαρίου 2024 έγινε τριήμερη εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών της Γ’ γυμνασίου στη Βουλή των Ελλήνων, στην Ακρόπολη και στο Μουσείο Ακρόπολης. Ήταν μια πολύ επιμορφωτική, εκπαιδευτική εμπειρία που άρεσε σε όλους τους συμμετέχοντες.

22 Δεκεμβρίου 2023
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΜΠΑΖΑΡ ΓΛΥΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

Έγινε σήμερα, Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου , όπως κάθε χρόνο τέτοια μέρα, το φιλανθρωπικό μπαζάρ γλυκών με υπεύθυνες διοργάνωσης τις καθηγήτριες Μουσαφερειάδου Δέσποινα και Δολόπικου Παναγιώτα.

Με τη συμμετοχή όλων των μαθητών και του συλλόγου εκπαιδευτικών του σχολείου μας συγκεντρώθηκε το ποσό των 255 ευρώ και κατατέθηκε για την ενίσχυση της μικρής Ευαγγελίας μαζί με τις ευχές όλων μας για γρήγορη ανάρρωση κι επιτυχία στο δύσκολο αγώνα της!
Καλές γιορτές σε όλους με υγεία, ευτυχία, τύχη και πρόοδο!!!
Από τη διεύθυνση και το σύλλογο εκπαιδευτικών του σχολείου

21 Δεκεμβρίου 2023
από 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης
0 σχόλια

Διασκεδαστική χριστουγεννιάτικη χειροτεχνία από τα πρωτάκια μας

Στα πλαίσια του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας  τα  τμήματα Α2, Α3 και Α4 δημιούργησαν χριστουγεννιάτικα σπιτάκια με  περισσή χαρά και ενθουσιασμό. 

Aν και είχαν λίγο χρόνο στη διάθεσή τους « οι χρυσοχέρηδες » μαθητές  συναρμολόγησαν το σπιτάκι τους με υπομονή και επιμονή, προσθέτοντας το καθένα τη δική του δημιουργικότητα και φαντασία.

Η κατασκευή των χριστουγεννιάτικων σπιτιών αποτελεί πια θεσμό  για το σχολείο μας!!

Και του χρόνου!!!!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων