Την Πέμπτη 7 Μαρτίου 2024 (Τσικνοπέμπτη) μαθητές και καθηγητές των 5ου και 2ου Γυμνασίων Κοζάνης άναψαν το φανό με τη βοήθεια του φανού Λάκκος τ’ Μάγγαν’ , τραγούδησαν αποκριάτικα τραγούδια και χόρεψαν σε αποκριάτικους παραδοσιακούς ρυθμούς.
Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συνετελεστές του φανού και ιδιαίτερα την κυρία Ματίνα Τσικριτζή- Μόμτσιου που μας μίλησε για σημαντικά στοιχεία της Κοζανίτικης Αποκριάς!
Και του χρόνου!




























































