Την Τετάρτη 13.05.2026 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή της Α τάξης του σχολείου μας στη Θεσσαλονίκη, προσφέροντας στους μαθητές μια ξεχωριστή εμπειρία γνώσης, πολιτισμού και ψυχαγωγίας.
Μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία στη Θεσσαλονίκη για τους μαθητές της Α Γυμνασίου
14 Μαΐου 2026 | 0 σχόλια