Μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία στη Θεσσαλονίκη για τους μαθητές της Α Γυμνασίου

| 0 σχόλια

Την  Τετάρτη 13.05.2026 πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή της Α τάξης του σχολείου μας στη Θεσσαλονίκη, προσφέροντας στους μαθητές μια ξεχωριστή εμπειρία γνώσης, πολιτισμού και ψυχαγωγίας.


Φόρτωση PDF…

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων