Το Δεκέμβριο οι μαθητές συμμετείχαν στις παρακάτω δράσης, με την προτροπή και την καθοδήγηση της Εικαστικού Μαρίας Χατζηλάμπου.
Έγιναν Εργαστήρια Δημιουργικής Επαναχρησιμοποίησης μέσω της τέχνης και δόθηκε δεύτερη ευκαιρία “ζωής” σε υλικά και αντικείμενα, όπως χαρτί, παλιά κοσμήματα, παλέτες ζωγραφικής, στη προσπάθειά μας να σχεδιάσουμε ένα βιώσιμο μέλλον προς όφελος όλων.
Χριστουγεννιάτικο Βazaar.
Επίσκεψη στο Αρχοντικό Βούρκα στη Κοζάνη.
Επίσκεψη στην έκθεση «Μύρτις: Πρόσωπο με πρόσωπο με το παρελθόν» και την εικαστική έκθεση Μνήμες και Μορφή Μύρτιδος, που θα φιλοξενούνται στους χώρους της Κοβενταρείου Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης.
Παρακολούθηση της θεατρικής παράστασης των μαθητών του Γυμνασίου Λευκοπηγής.










































