ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

| 0 σχόλια

Με υπεύθυνες τις καθηγήτριες κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, κυρία Μουσαφερειάδου Δέσποινα και κυρία Γεωργίου Αγγελική, πραγματοποιήθηκαν στο 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης διάφορες δράσεις, με σκοπό την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και εκφοβισμού.

Κάποιες από τις δράσεις θα βρείτε παρακάτω:

 

Παρουσίαση,Power Point (Εργασία του τμήματος Γ´3 και Γ´4)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

Έργο του τμήματος Γ´4 (Επιμέλεια: Κυρία Χατζηλάμπου Μαρία, καθηγήτρια Εικαστικών)

Εικόνα1

Έργο του τμήματος Γ´3 (Επιμέλεια: Κυρία Χατζηλάμπου Μαρία, καθηγήτρια Εικαστικών)

Εικόνα2

Έργο της μαθήτριας Μιχαηλίδου Γεωργίας του τμήματος Γ´3

Εικόνα3

Έργο των μαθητριών Μπακιρτζή Στυλιανής και Γκούντα Γεωργίας του τμήματος Β´2

 Εικόνα4

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων