Με υπεύθυνες τις καθηγήτριες κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, κυρία Μουσαφερειάδου Δέσποινα και κυρία Γεωργίου Αγγελική, πραγματοποιήθηκαν στο 5ο Γυμνάσιο Κοζάνης διάφορες δράσεις, με σκοπό την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και εκφοβισμού.
Κάποιες από τις δράσεις θα βρείτε παρακάτω:
Παρουσίαση,Power Point (Εργασία του τμήματος Γ´3 και Γ´4)
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Έργο του τμήματος Γ´4 (Επιμέλεια: Κυρία Χατζηλάμπου Μαρία, καθηγήτρια Εικαστικών)
Έργο του τμήματος Γ´3 (Επιμέλεια: Κυρία Χατζηλάμπου Μαρία, καθηγήτρια Εικαστικών)
Έργο της μαθήτριας Μιχαηλίδου Γεωργίας του τμήματος Γ´3
Έργο των μαθητριών Μπακιρτζή Στυλιανής και Γκούντα Γεωργίας του τμήματος Β´2



