ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΚΑΚΙ

| 0 σχόλια

Ο Σύλλογος διδασκόντων και η διευθύντρια του 5ου Γυμνασίου Κοζάνης
συγχαίρουν τους κάτωθι μαθητές που διακρίθηκαν στο ομαδικό σχολικό
πρωτάθλημα σκάκι Κεντροδυτικής Μακεδονίας και πέτυχαν την 1η και η
3η θέση:
1η θέση:Σιδέρης Μιχάλης, Γκούβα Δήμητρα, Γκούβας Αλέξανδρος, Παρδάλης 
Κωνσταντίνος.
3η θέση:Ζορμπάς Θωμάς, Τοπαλίδης Σωτήρης, Σιώζος Αντώνης, Νίκου Βασιλική

ChessSet

Αφήστε μια απάντηση

Τα απαραίτητα πεδία έχουν σήμανση με *.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων