25η Μαρτίου 1821

Στο νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε την εθνική επέτειο της Ελληνικής επανάστασης του 1821 μέσα από βίντεο,εποπτικό υλικό,αφηγήσεις των ιστορικών γεγονότων και λογοτεχνικά κείμενα.Τα παιδιά έμαθαν για τον σπουδαίο αγώνα των Ελλήνων που ξεσηκώθηκαν στις 25 Μαρτίου 1821 φωνάζοντας “Ελευθερία ή Θάνατος”.Στη γιορτή που πραγματοποιήθηκε την παραμονή της εθνικής επετείου,παρουσιάστηκαν σημαντικά γεγονότα από την ιστορία της Ελληνικής επανάστασης καθώς και τα πρόσωπα που συνέβαλλαν σε αυτή.

100000008110000000801000000070

1000000217 1000000218 1000000223

ppp

Οι εντυπώσεις των παιδιών αποτυπώθηκαν στις ζωγραφιές τους μέσα από αναπαραστάσεις ηρώων και γεγονότων εκείνης της εποχής.

Ο χορός του Ζαλόγγου

1000000200 100000020810000001921000000216

Οι ήρωες

1000000202 10000002041000000210

1000000194 1000000196

Το σκηνικό της γιορτής μας

1000000206 1000000212 1000000215

 

Δράσεις ενημέρωσης στο πλαίσιο της αγωγής υγείας

Στο πλαίσιο της αγωγής υγείας του Υπουργείου Υγείας, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε  στο  πρόγραμμα δράσεων και παρεμβάσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού.

Συγκεκριμένα,το νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκαν στις 4/3 και στις 5/3 η οδοντίατρος κ.Δήμου Κων/να και η επισκέπτρια υγείας κ.Δέλια Αφεντία,οι οποίες μίλησαν στα παιδιά για την υγιεινή διατροφή,όπως και για τη σωστή φροντίδα των δοντιών.Στη συνέχεια έπαιξαν μαζί τους  σχετικά παιχνίδια διάδρασης.

IMG 20250304 103637IMG 20250304 103620IMG 20250304 105536IMG 20250304 105036

IMG 20250304 105029IMG 20250304 110244

Την επόμενη ημέρα πραγματοποιήθηκε στα παιδιά οδοντιατρικός έλεγχος.

Εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-26

Οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026

ξεκίνησαν……

Αγαπητοί γονείς,

οι ηλεκτρονικές εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό  έτος 2025-2026 γίνονται από 5 έως 24 Μαρτίου  2025.  Εγγράφονται  για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες με έτος γέννησης το 2021Για τα παιδιά που είναι ήδη  εγγεγραμμένα (με έτος γέννησης 2020), η εγγραφή τους  ανανεώνεται αυτόματα στο σύστημα.

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ.6 του άρθρου 6 του ΠΔ79/2017(Α΄109).

Οι πληροφορίες θα δίνονται καθημερινά από τις 12:30-13:00 μ.μ.   Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 2410593061.  Αν υπάρχει αδυναμία χρήσης της ηλεκτρονικής υπηρεσίας  η αίτηση εγγραφής μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο νηπιαγωγείο αφού προηγουμένως  επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την προϊσταμένη του νηπιαγωγείου.

Τα χωροταξικά όρια του 3ου Νηπιαγωγείου Γιάννουλης θα τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://dipe.lar.sch.gr/%CF%87%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AE-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%AC/

χωροταξικα

Τα χωροταξικά όρια του 3ου Νηπιαγωγείου Γιάννουλης περικλείονται στο κόκκινο πλαίσιο.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

     ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

 

Ήρθαν Οι Απόκριες!

Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε,όπως κάθε χρόνο, τις Απόκριες με πολλούς τρόπους!

Διαβάσαμε σχετικά βιβλία(όπως ο Αρλεκίνος,της Ζωρζ Σαρή),γνωρίσαμε αποκριάτικα έθιμα(όπως η χάσκα,το γαϊτανάκι),παίξαμε παραδοσιακά παιχνίδια τραγουδήσαμε και χορέψαμε στο ρυθμό του Καρναβαλιού ,τσικνίσαμε την Τσικνοπέμπτη,μεταμφιεστήκαμε,κάναμε όμορφες κατασκευές,ζωγραφίσαμε και γενικά,διασκεδάσαμε πολύ!

IMG 3e66882b0a60756dfd7495b14d169757 VIMG 2a2fbe72ec7da55ba34e5dbd7d3bb5aa V

IMG 6d34dd0b63a76f96ec6282cc13bb59f4 V IMG 20250220 115709

IMG 20250227 102047 IMG c584bdd2f2f2c57e3ac73e13d2195f84 V

 

IMG 20250227 102026

IMG 20250227 121939

Ευχαριστήριο

Ευχαριστούμε θερμά την Εράσμειο Ελληνογερμανική Σχολή για τη δωρεά παιδικών βιβλίων στο νηπιαγωγείο μας, τα οποία συγκέντρωσαν,συσκεύασαν και διακόσμησαν, με πολλή αγάπη, με ζωγραφιές και ευχές οι μαθήτριες και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου της σχολής!Η συνεισφορά αυτή εμπλουτίζει τη δανειστική βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου μας και βοηθά πολύ στην προσπάθειά μας για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας των μικρών μας μαθητών!Αυτή η εθελοντική προσφορά δείχνει αγάπη, ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη, και μας έδωσε μεγάλη χαρά και συγκίνηση!

IMG 20250217 080900 IMG 20250218 101028 IMG 20250218 101209 IMG 20250218 101243 IMG 20250218 101255 IMG 20250218 101301

IMG 20250218 101409 1

Το Καρναβάλι των Ζώων

Το  Κουκλοθέατρο Λαμίας επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας με την παράσταση:”Το Καρναβάλι των Ζώων”.Τα παιδιά  παρακολούθησαν με πολύ ενδιαφέρον τις περιπέτειες των ηρώων,χόρεψαν,τραγούδησαν και συμμετείχαν ενεργά και με πολύ κέφι στην παράσταση!

IMG 20250218 113917 IMG 20250218 114128 IMG 20250218 114548 IMG 20250218 114611

O χρόνος και οι 4 εποχές του

Στο νηπιαγωγείο μας μάθαμε για το χρόνο και τις 4 εποχές του.Η προσέγγιση της έννοιας του χρόνου, που είναι μια δύσκολη έννοια για τα παιδιά της προσχολικής ηλικίας,έγινε με βιωματικό τρόπο.

Ο παλιός χρόνος παραδίδει στο νέο χρόνο.

IMG 52431ceb410f9ea9fc4b69534ded4e3b V

Η γη γυρίζει γύρω από τον ήλιο και έτσι δημιουργούνται οι 4 εποχές.

IMG a061e1fac6acc530fc2c957be0cc747d V

Παίξαμε με τα χρώματα και τις λέξεις των τεσσάρων εποχών.

IMG 20250218 100627

Παρατηρώντας καθημερινά τη φύση γύρω μας ,αλλά και μέσα από παραμύθια,παζλ,βίντεο και άλλο εποπτικό υλικό, μάθαμε για την εναλλαγή των εποχών,δηλαδή πώς κυλά ο χρόνος, και πώς οι εποχές διαδέχονται η μία την άλλη.

Είδαμε το κινούμενο σχέδιο: “ΟΙ 4 ΕΠΟΧΕΣ “που μπορείτε να δείτε ΕΔΩ

Κατασκευάσαμε τον κύκλο των εποχών με το σύμβολο που αντιστοιχεί στην κάθε εποχή.

IMG 20250217 154929 1

IMG 20250218 084246

IMG 20250217 155218

 

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ-Μαθαίνω να μετρώ/Αναγνωρίζω τους αριθμούς

Μαθαίνω να μετρώ-Αναγνωρίζω τους αριθμούς.

Σκοπός των παρακάτω  δραστηριοτήτων  είναι ο μαθητής να εξασκηθεί ώστε :
Να ονοματίζει τους φυσικούς αριθμούς από το 1-10
 Να αναγνωρίζει τα αριθμητικά σύμβολα έως το 10.
Να είναι σε θέση να γράφει αριθμητικά σύμβολα έως το 10.
IMG d011c39b10e7b12dd479335c932e8028 V
Συνδυαστική δραστηριότητα
IMG 3bf2f240d1ffe315074d9a4414ef1653 V
Καταμέτρηση αντικειμένων
IMG bee631617f959d9f5eebb6699a52bce7 V
Μετρώ και επιλέγω το σωστό αριθμό
IMG 2b307e58c8b66f036de362a84e98525e V 1
Ταύτιση αριθμού-ποσότητας
IMG 898a30495d14fc34d0e7b90f9982f9f4 VIMG 3e6cf2b3e01e19b5222ca247cdd54ea2 V

ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ-Το βιβλίο της χειμωνιάτικης καλημέρας

Το βιβλίο της χειμωνιάτικης καλημέρας είναι ένα βιβλίο δραστηριοτήτων που στοχεύει

α)στην εκμάθηση ονόματος και φύλου
β) ταύτιση ποσότητας-αριθμού, απαρίθμηση
γ)παρατήρηση συναισθημάτων
δ)οπτική διάκριση
IMG 2f133071cc441633500e5065cdccd72b V IMG 62a2042bb2c9e397c8b0b8c224ffac6a V IMG 316e0aeb93a8f288e26856ca7a4b8c07 V IMG 07710dd058c73a44c98d9ca6878dfdd5 V IMG 8391ca6f8a1c1c8f6e58682ff0e6bbc4 V IMG e08bb37d7df3c0402f97b30f06adee9d V

Διαφορετικότητα, αλληλοσεβασμός και συμπερίληψη

Μέσα από το 2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΙ ΕΥΘΥΝΗ και τίτλο: «Νηπίων Παιδεία, το πρώτο βήμα στη δημοκρατία»,

γνωρίσαμε την αξία της  διαφορετικότητας των ηρώων των  παραμυθιών όπως:

“ΕΛΜΕΡ”του Ντέιβιντ Μακ Κι.

Καταγραφή3
Κατασκευάσαμε τον Έλμερ και παίξαμε κουκλοθέατρο.

FotoJet 2IMG 20250116 095243
Ερυθρούλης το κόκκινο αστέρι

Καταγραφή2

Κατασκευάσαμε τον Ερυθρούλη και ανακαλύψαμε τα συναισθήματά του.

IMG 20250126 125322

Γράψαμε το όνομά μας δημιουργώντας τον δικό μας αστερισμό στον Γαλαξία.

6

Το Κάτι Άλλο,της Κάθριν Κέιβ

Μπορείτε να το δείτε εδώ

Κάναμε κολάζ: “Τι θα μπορούσε να χωρέσει στην πολυθρόνα”;
Ομαδική εργασία με το τμήμα ένταξης.
IMG 672b3056ead0f74428e87b37539de3af V
Η Αργυρώ γελάει,των Τ.Γουίλις και Τ.Ρος
Καταγραφή4
Ζωγραφική με το στόμα(με αυστηρή τήρηση των κανόνων υγιεινής)
FotoJet 4
Στόχος  είναι να αναδειχθεί η αξία της διαφορετικότητας στη ζωή μας. Να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά ότι είναι σημαντικό να διαφέρουμε μεταξύ μας και πως όλοι μπορούμε να μάθουμε και να κερδίσουμε από τους άλλους.Να αναγνωρίσουν την αξία της διαφορετικής άποψης του καθενός. Να υιοθετήσουν θετική στάση για ανοχή απέναντι στο διαφορετικό.
Βιβλία που μέσα από την απλότητα καταφέρνουν να «διδάξουν» στα μικρά παιδιά το σεβασμό στη διαφορετικότητα και  να καταλάβουν απόλυτα τα συναισθήματα αυτού που μένει στο περιθώριο, την απογοήτευση, τη μοναξιά, την έλλειψη αυτοπεποίθησης.