Οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου μας έφτιαξαν κάρτες με ευχές για Καλή Ανάσταση, πασχαλινά στεφάνια και καλαθάκια/λαγουδάκια που γέμισαν πασχαλινά γλυκίσματα. Ευχαριστούμε τις κυρίες Νούλα Άννα και Χαλκιοπούλου Κων/να για την προσφορά των γλυκισμάτων.
Επίσκεψη σε μνημεία της Λάρισας
Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων: Φροντίζω το περιβάλλον(Υποενότητα: Παγκόσμια τοπική και πολιτιστική κληρονομιά) και τίτλο:”Μικροί δημοσιογράφοι μα ερευνητές τρανοί,στα μνημεία της πόλης μας ξεναγοί”,αποφασίσαμε να γνωρίσουμε από κοντά, κάποια από τα μνημεία της πόλης μας.Πριν από την επίσκεψη,ήρθαμε σε επαφή με σχετικό εποπτικό υλικό και βίντεο και ψάξαμε για σχετικές πληροφορίες στο διαδίκτυο.Επίσης με την εφαρμογή Google Earth, περιηγηθήκαμε στην πόλη μας και εντοπίσαμε τα μνημεία που θα επισκεπτόμασταν.Επισκεφθήκαμε:
To σύμβολο της Λάρισας που είναι το άλογο
Το Α’ Αρχαίο Θέατρο Λάρισας
Το Μπεζεστένι της Λάρισας
Τον Μητροπολιτικό Ναό Λάρισας Άγιο Αχίλλειο
Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς που μας συνόδευσαν σε αυτήν μας την επίσκεψη.
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου(ημέρα γενεθλίων του σπουδαίου παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν)τιμάται το παιδικό βιβλίο σε όλο τον κόσμο.
Στο νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε κι εμείς αυτή την μεγάλη γιορτή των βιβλίων με τους εξής τρόπους:
Φτιάξαμε σελιδοδείκτες για τα βιβλία μας.
Φέραμε από το σπίτι και παρουσιάσαμε το αγαπημένο μας βιβλίο σε όλη την τάξη,εξηγώντας για ποιο λόγο είναι αυτό που αγαπάμε περισσότερο και απαντώντας σε ερωτήσεις των συμμαθητών μας.
Κατασκευάσαμε στο σπίτι τις δικές μας μικρές βιβλιο-ιστορίες με αρχή-μέση και τέλος,τις εικονογραφήσαμε και γράψαμε και τίτλο.Τις παρουσιάσαμε στην τάξη.Ήταν όλες καταπληκτικές!ΜΠΡΑΒΟ παιδιά για την φαντασία και την δημιουργικότητά σας.Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που ανταποκρίθηκαν και συνεργάστηκαν και σε αυτή μας τη δράση!
25η Μαρτίου 1821
Στο νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε την εθνική επέτειο της Ελληνικής επανάστασης του 1821 μέσα από βίντεο,εποπτικό υλικό,αφηγήσεις των ιστορικών γεγονότων και λογοτεχνικά κείμενα.Τα παιδιά έμαθαν για τον σπουδαίο αγώνα των Ελλήνων που ξεσηκώθηκαν στις 25 Μαρτίου 1821 φωνάζοντας “Ελευθερία ή Θάνατος”.Στη γιορτή που πραγματοποιήθηκε την παραμονή της εθνικής επετείου,παρουσιάστηκαν σημαντικά γεγονότα από την ιστορία της Ελληνικής επανάστασης καθώς και τα πρόσωπα που συνέβαλλαν σε αυτή.
Οι εντυπώσεις των παιδιών αποτυπώθηκαν στις ζωγραφιές τους μέσα από αναπαραστάσεις ηρώων και γεγονότων εκείνης της εποχής.
Ο χορός του Ζαλόγγου
Οι ήρωες
Το σκηνικό της γιορτής μας
Δράσεις ενημέρωσης στο πλαίσιο της αγωγής υγείας
Στο πλαίσιο της αγωγής υγείας του Υπουργείου Υγείας, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στο πρόγραμμα δράσεων και παρεμβάσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του μαθητικού πληθυσμού.
Συγκεκριμένα,το νηπιαγωγείο μας επισκέφτηκαν στις 4/3 και στις 5/3 η οδοντίατρος κ.Δήμου Κων/να και η επισκέπτρια υγείας κ.Δέλια Αφεντία,οι οποίες μίλησαν στα παιδιά για την υγιεινή διατροφή,όπως και για τη σωστή φροντίδα των δοντιών.Στη συνέχεια έπαιξαν μαζί τους σχετικά παιχνίδια διάδρασης.
Την επόμενη ημέρα πραγματοποιήθηκε στα παιδιά οδοντιατρικός έλεγχος.
Εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-26
Οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026
ξεκίνησαν……
Αγαπητοί γονείς,
οι ηλεκτρονικές εγγραφές στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-2026 γίνονται από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Εγγράφονται για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές/τριες με έτος γέννησης το 2021. Για τα παιδιά που είναι ήδη εγγεγραμμένα (με έτος γέννησης 2020), η εγγραφή τους ανανεώνεται αυτόματα στο σύστημα.
Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως τούτο ορίζεται στην παρ.6 του άρθρου 6 του ΠΔ79/2017(Α΄109).
Οι πληροφορίες θα δίνονται καθημερινά από τις 12:30-13:00 μ.μ. Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 2410593061. Αν υπάρχει αδυναμία χρήσης της ηλεκτρονικής υπηρεσίας η αίτηση εγγραφής μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο νηπιαγωγείο αφού προηγουμένως επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την προϊσταμένη του νηπιαγωγείου.
Τα χωροταξικά όρια του 3ου Νηπιαγωγείου Γιάννουλης θα τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: https://dipe.lar.sch.gr/%CF%87%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AE-%CE%BD%CE%B7%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%BB%CE%AC/
Τα χωροταξικά όρια του 3ου Νηπιαγωγείου Γιάννουλης περικλείονται στο κόκκινο πλαίσιο.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
- Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
- Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
- Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):
α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :
α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.
Ήρθαν Οι Απόκριες!
Στο νηπιαγωγείο μας γιορτάσαμε,όπως κάθε χρόνο, τις Απόκριες με πολλούς τρόπους!
Διαβάσαμε σχετικά βιβλία(όπως ο Αρλεκίνος,της Ζωρζ Σαρή),γνωρίσαμε αποκριάτικα έθιμα(όπως η χάσκα,το γαϊτανάκι),παίξαμε παραδοσιακά παιχνίδια τραγουδήσαμε και χορέψαμε στο ρυθμό του Καρναβαλιού ,τσικνίσαμε την Τσικνοπέμπτη,μεταμφιεστήκαμε,κάναμε όμορφες κατασκευές,ζωγραφίσαμε και γενικά,διασκεδάσαμε πολύ!
Ευχαριστήριο
Ευχαριστούμε θερμά την Εράσμειο Ελληνογερμανική Σχολή για τη δωρεά παιδικών βιβλίων στο νηπιαγωγείο μας, τα οποία συγκέντρωσαν,συσκεύασαν και διακόσμησαν, με πολλή αγάπη, με ζωγραφιές και ευχές οι μαθήτριες και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου της σχολής!Η συνεισφορά αυτή εμπλουτίζει τη δανειστική βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου μας και βοηθά πολύ στην προσπάθειά μας για την καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας των μικρών μας μαθητών!Αυτή η εθελοντική προσφορά δείχνει αγάπη, ενσυναίσθηση και αλληλεγγύη, και μας έδωσε μεγάλη χαρά και συγκίνηση!



























































