Ευχαριστήριο

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς μαθητών του νηπιαγωγείου μας για την εθελοντική βοήθεια που μας προσέφεραν,όσων αφορά στην εύρυθμη λειτουργία του.

Συγκεκριμένα,ευχαριστούμε τον κ.Βουλγαράκη Γεώργιο για την τοποθέτηση των πινάκων στις τάξεις, όπως και τον κ.Τζήμα Ιωάννη για την τοποθέτηση των κουδουνιών.Η προσφορά τους ανεκτίμητη και άμεση στην κάλυψη των αναγκών του νηπιαγωγείου μας.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2024-25

Ο Αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας για τη σχολική χρονιά 2024-25, θα πραγματοποιηθεί  στο προαύλιο του 3ου Δημοτικού σχολείου Γιάννουλης την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου στις 09:00 π.μ.

Μετά το τέλος του Αγιασμού οι γονείς με τα παιδιά θα προσέλθουν στον χώρο του Νηπιαγωγείου για μια μικρή ενημέρωση από τις εκπαιδευτικούς του σχολείου.

 

Ευχόμαστε να έχουμε μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!!!

Ομαλή μετάβαση στο Δημοτικό Σχολείο

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των νηπίων μας στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στην Α’  Τάξη, όπου η δασκάλα υποδέχθηκε τους μικρούς μαθητές στην αίθουσα διδασκαλίας. Εκεί συνομίλησε με τα παιδιά, λύνοντας φόβους και απορίες τους. Εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο γίνεται το μάθημα της γλώσσας. Έγινε ανάγνωση κειμένου από τους μαθητές της πρώτης δημοτικού. Τα παιδιά έγραψαν στον πίνακα τα ονόματα τους και όλα είπαν πως περιμένουν με ανυπομονησία και χαρά να πάνε στο δημοτικό σχολείο!

2 2 1 2

3 2     4 2

5 2    6 1

7 2 8 1

9 310 3

Μες στο Μουσείο…

Στο νηπιαγωγείο μας τιμήσαμε τη Διεθνή Ημέρα των Μουσείων που έχει οριστεί
από το 1977 να γιορτάζεται στις 18 Μαΐου, οργανώνοντας επίσκεψη στο
Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας. Οι κύριοι σκοποί της επίσκεψής μας ήταν:
H επαφή των παιδιών με την έννοια του μουσείου, στα πλαίσια της μουσειακής
εκπαίδευσης.
-H γνωριμία των παιδιών με την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου τους.
Αναφερθήκαμε στην έννοια του Μουσείου και στα διαφορετικά είδη των Μουσείων
που υπάρχουν, ανάλογα με τις συλλογές εκθεμάτων που έχουν, μέσα από βίντεο
και άλλο εποπτικό υλικό. Προηγήθηκαν δραστηριότητες πριν την επίσκεψη, όπως:

-Οι κανόνες που ακολουθούμε στο Μουσείο

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 05 19 111407

-Διερεύνηση των γνώσεων των παιδιών σχετικά με τι περιμένουμε να δούμε στο
Μουσείο(Αγγεία, ειδώλια κοσμήματα, εργαλεία, αγάλματα, νομίσματα,
απολιθώματα κλπ).

Καταγραφή 1

-Διερεύνηση των γνώσεων των παιδιών σχετικά με τα επαγγέλματα που σχετίζονται
με το Μουσείο(αρχαιολόγος-ιστορικός, συντηρητής έργων τέχνης, φύλακας κλπ).

Καταγραφή2

Κατά τη διάρκεια της ξενάγησής μας, ανακαλύψαμε τα αντικείμενα που υπάρχουν
στο Μουσείο, τσεκάροντας τη λίστα που είχαμε φτιάξει, και συμπληρώσαμε με τα
επιπλέον αντικείμενα που συναντήσαμε. Επίσης, ανακαλύψαμε κάποια από τα
επαγγέλματα που σχετίζονται με το Μουσείο.
Δείτε φωτογραφίες από την επίσκεψή μας.

 

4 5 6 7 8 9 10 11

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ-ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
http://larisa.culture.gr/virtual/dml/tour.html

ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ(Σπύρος Σακκάς)
https://www.youtube.com/watch?v=ZQgyHWZohmY

Μετά την επίσκεψή μας, ακολούθησαν οι εξής δραστηριότητες:
-Ζωγραφική με τις εντυπώσεις μας από την επίσκεψη στο μουσείο
-Κολλάζ με τα αγγεία που είδαμε στο μουσείο.

12 13 14 16 17 18 19 20 21 23 24

25

27    26

-Κατασκευή αγγείων από πηλό

-Κατασκευή ειδωλίων από πηλό

1 1

-Εικαστική αποτύπωση του φυσικού περιβάλλοντος γύρω από το Διαχρονικό
Μουσείο

2 1 3 1 4 1 5 1 7 1 9 1 10 1  12 1 13 1 14 1 16 1 17 1 18 1 19 1 20 1 21 1

Δανειστική βιβλιοθήκη και φιλαναγνωσία

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 3 ου Νηπιαγωγείου
Γιάννουλης και του 3 ου Δημοτικού Σχολείου Γιάννουλης γιατί είναι πάντα δίπλα μας
και ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τους στόχους του νηπιαγωγείου μας. Η
προσφορά του, που αφορά στις τσάντες της δανειστικής βιβλιοθήκης, μας βοηθά
να πραγματοποιήσουμε έναν από τους στόχους που θέτουμε κάθε χρονιά και είναι
η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας των παιδιών μας.

1   2

ΜΙΚΡΟΙ ΚΗΠΟΥΡΟΙ-ΠΟΛΥΧΡΩΜΗ ΑΥΛΗ

Το νηπιαγωγείο μας «άνθισε»! Έπειτα από τη δύσκολη αρχή της φετινής σχολικής χρονιάς,
ήρθε η Άνοιξη κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά! (με τη βοήθεια πολλών ανθρώπων,
σχολείων και φορέων).
Οι μαθητές μας έγιναν μικροί κηπουροί και ομόρφυναν την αυλή του νηπιαγωγείου μας(με
τη βοήθεια όλου του προσωπικού).Φύτεψαν λουλούδια και καρπούς και ταυτόχρονα
έμαθαν πολλές χρήσιμες πληροφορίες.
ΠΡΙΝ
1 1 2 1

ΜΕΤΑ
3 1 4 1 5 1

Ταυτόχρονα φύτεψαν τα δικά τους φυτά μέσα στην τάξη ακολουθώντας τα εξής βήματα:
Βήμα 1:Τοποθετώ το βαμβάκι
6 1
Βήμα 2:Ρίχνω το νερό

7 2

Βήμα 3:Tοποθετώ το σποράκι

11 2

Στη συνέχεια έμαθαν τι χρειάζονται τα φυτά για να μεγαλώσουν και ανέλαβαν δράση να τα
ποτίζουν κάθε μέρα, καταγράφοντας σε ημερολόγιο την ανάπτυξή τους. Με τη βοήθεια
μεγεθυντικών φακών, και με μεγάλο ενδιαφέρον, παρατηρούσαν μέρα με την μέρα όλη τη
διαδικασία ανάπτυξής τους, νιώθοντας μεγάλη χαρά και ικανοποίηση!

12 2

17 1  18 1

 

14 1

Σύγκριση ύψους φυτών : φασόλια και φακές

 

15 1

Πείραμα διπλού φυτού: φασόλια και φακές

Κατά την διαδικασία πραγματοποιήθηκε και το εξής πείραμα: φυτέψαμε σποράκια στα
οποία έλειπαν κάποιοι παράγοντες που βοηθούν στην ανάπτυξη του φυτού, για να δούμε
αν θα έχουν την ίδια ανάπτυξη με αυτά που φροντίζουμε κάθε μέρα.
Διαπιστώσαμε πως δεν αναπτύχθηκαν το ίδιο γιατί τους έλειπαν ΗΛΙΟΣ,ΦΩΣ,ΑΕΡΑΣ,ΝΕΡΟ.

13 2

19 1

Παίξαμε κουκλοθέατρο το παραμύθι της Ζωρζ Σαρή : Η τουλιπίτσα.

 

20 1 21

Ζωγραφίσαμε το παραμύθι του Jacobs Joseph : Ο Τζακ και η φασολιά.

 

Στον μικρό κήπο της τάξης μας δίπλα στα φυτά μας, παρατηρούσαμε ταυτόχρονα τη ζωή
των σαλιγκαριών μέσα σε πειραματικό κήπο-φύση που δημιουργήσαμε.

9 2 10 2

Ευχαριστούμε πολύ τους γονείς για την άμεση ανταπόκρισή τους στην δράση μας!

Όλοι μας, μικροί και μεγάλοι καταλάβαμε πως άνθρωποι, ζώα και φυτά, για να
μεγαλώσουν και να «ανθίσουν», χρειάζονται πάνω από όλα: ΑΓΑΠΗ!

4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΖΩΙΑΣ

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του Απρίλη που είναι αφιερωμένη στα αδέσποτα ζώα,
πραγματοποιήσαμε στο νηπιαγωγείο μας δράσεις σχετικές με την προστασία τους. Οι
εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν με τα παιδιά τις δικές τους, προσωπικές εμπειρίες σχετικά με
την υιοθεσία αδέσποτων που βρέθηκαν σε κίνδυνο. Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το
παραμύθι: « Ξουτ» των Σκαλίδη Ζωή και Τσάμπρα Φωτεινή που έχει θέμα τη ζωοφιλία και
συζητήσαμε για τις ανάγκες που έχουν τα ζώα αυτά. Καταγράψαμε τις ανάγκες τους με την
υπόσχεση(ως ενεργοί πολίτες που πρέπει να είμαστε) να μην τις ξεχάσουμε ποτέ!

3  2

1

Με πολλή χαρά υποδεχθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας το φιλοζωικό σωματείο Λάρισας
Anim.A.I. και την εκπαιδευτικό Ανθούλη Ευτυχία, οι οποίοι οργανώνουν δράσεις
ευαισθητοποίησης σε θέματα φιλοζωίας για παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής
ηλικίας.
Τα νήπια μοιράστηκαν μαζί τους τις εμπειρίες από τα δικά τους ζώα, εξερευνώντας έμαθαν
τις ανάγκες των ζώων και παίζοντας έλαβαν χρήσιμες συμβουλές για την ευζωία των μικρών
μας φίλων. Στο τέλος της δράσης συμμετείχαν σε ειρηνική πορεία ενημέρωσης των
ενηλίκων για τα δικαιώματα των ζώων.

4 5

6 7 1

9 1 10 1

11 1  13 1

12 1
8 συμβουλές γνωριμίας με έναν άγνωστο σκύλο.

2 Απριλίου-Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου

Την τιμητική τους είχαν τα βιβλία στο νηπιαγωγείο μας, στη γιορτή των βιβλίων που
γιορτάζουμε κάθε χρόνο στην ημερομηνία των γενεθλίων του μεγάλου παραμυθά Χανς
Κρίστιαν Άντερσεν(2 Απριλίου 1805).
Γνωρίσαμε πολλά παραμύθια του σπουδαίου αυτού συγγραφέα, αλλά και του δικού μας
Αισώπου. Παραμύθια διαχρονικά, γεμάτα ηθικές αξίες, που αγάπησαν όλα τα παιδιά, και
συνεχίζουν να αγαπούν.
Φτιάξαμε τα δικά μας βιβλιαράκια με εμπνευσμένα εξώφυλλα!

14 15

Κατασκευάσαμε όμορφους σελιδοδείκτες για τα βιβλία μας!

17 18

Φτιάξαμε τον αγαπημένο Πινόκιο μιλώντας από την προηγούμενη μέρα που ήταν η
πρωταπριλιά για την αλήθεια και το ψέμα!

19 20

Διαβάσαμε την αληθινή αντιπολεμική ιστορία: «Η Βιβλιοθηκάριος της Βασόρας» της
Winter Jeannette που μιλά για τον τεράστιο αγώνα μιας γυναίκας να σώσει τα βιβλία από
την καταστροφή του πολέμου!

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 04 09 201111

Καλωσήλθες Άνοιξη!

Στα πρώτα σκιρτήματα της άνοιξης, το νηπιαγωγείο μας γέμισε με χρώματα από τους
πολύχρωμους χαρταετούς, την κυρά-Σαρακοστή, τον άστατο Μάρτη αλλά και τις βιαστικές
αμυγδαλιές που ανθίζουν νωρίς και ομορφαίνουν με τα υπέροχα λουλουδάκια τους!

10       7
8       9

Ήρθαμε σε επαφή με την τέχνη της ζωγραφικής, μιλώντας για την Άνοιξη μέσα από πίνακες
ζωγραφικής. Τα παιδιά παρατήρησαν τα -σχετικά με την άνοιξη- έργα τέχνης και
ταυτόχρονα βρήκαν τα γνωρίσματά της. Παρατηρώντας πίνακες ζωγραφικής σχετικούς με
την άνοιξη, φτιάξαμε ψηφιακό βιβλίο     https://www.storyjumper.com/book/read/170390701/65ec231d1381a

Δημιουργήσαμε ομαδική εργασία με την Άνοιξη και τους μήνες της, τοποθετώντας με
χρονική σειρά τα χαρακτηριστικά του κάθε μήνα που διανύουμε. Πρώτος στη σειρά, ο
Μάρτης!

11

Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει η γνωριμία με τον υπέροχο ζωγράφο Βίνσεντ βαν
Γκογκ και τον πίνακά του «Άνθη Αμυγδαλιάς»,1890 :

12    13