Άλλες δράσεις

2025-2026

Επισκεπτήριο Αγάπης

EPISKEPTHRIO AGAPHSΤην Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025, μαθήτριες του τμήματος Β2 του Λυκείου Χορτιάτη ανταποκτίθηκαν με ευαισθησία στο κάλεσμα ανθρωπιάς της μη κερδοσκοπικής εταιρίας «Wincancer» συμμετέχοντας στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επισκεπτήριο Αγάπης». To «Επισκεπτήριο Αγάπης» καλεί τους μαθητές και τις εθελοντικές ομάδες της Ελλάδας να στείλουν μια χριστουγεννιάτικη κάρτα σε όσους θα περάσουν τις γιορτές μέσα στα αντικαρκινικά νοσοκομεία. Οι μαθήτριες του Β2 δημιούργησαν χριστουγεννιάτικες κάρτες για καρκινοπαθείς που θα περάσουν τις γιορτές μέσα στο νοσοκομείο.
3Αξίζει, λοιπόν, να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους στον χώρο της βιβλιοθήκης αποκάλυψαν ένα “εξαιρετικά υπεύθυνο και γεμάτο ευαισθησία πρόσωπο”, συμπαραστεκόμενες με τον τρόπο τους στους νοσούντες.

4 1Πέρα από τις γιορτινές ευχές τους, τα κορίτσια μετέφεραν στους παραλήπτες μηνύματα εκτίμησης και θαυμασμού, προσπαθώντας με ενσυναίσθηση και σεβασμό να τους δώσουν κουράγιο και δύναμη στον δύσκολο αγώνα τους. Τον συντονισμό ανέλαβαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Σιώπη Α. και Δρίτσαρη Χ.
Τους ευχαριστούμε όλους για τα μαθήματα ζωής που μας χαρίζουν!

3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία

IMG 5447Στο ΓΕΛ Χορτιάτη τιμήσαμε τη σημερινή μέρα με ουσία, γνώση και συναίσθημα.
Οι μαθητές μας παρακολούθησαν:

  • μια ομιλία που στόχο είχε να μας υπενθυμίσει ότι η αξιοπρέπεια, η ισότητα και η συμπερίληψη δεν είναι απλές έννοιες — είναι καθημερινή στάση ζωής
  • ειδικά επιλεγμένα βίντεο που ανέδειξαν τον σεβασμό στη διαφορετικότητα διαδραστικά
  • και απάντησαν σε κουίζ που επιμελήθηκε ο διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Πυλαίας κ. Δόμβρος Παναγιώτης για να καταρρίψουμε μύθους γύρω από την αναπηρία

64

Σήμερα λοιπόν, και κάθε μέρα, ας διαλέξουμε να είμαστε σχολείο που ανοίγει πόρτες, όχι που τις κλείνει.
Σχολείο που δεν φοβάται τη διαφορετικότητα, αλλά την αγκαλιάζει.
Σχολείο που δίνει χώρο σε όλους — γιατί όλοι αξίζουν χώρο.

Και να θυμάστε: η καλοσύνη δεν κοστίζει τίποτα — αλλά αλλάζει τα πάντα.

Υπεύθυνη δράσης
Δήμητρα Ντόμπρου, φιλόλογος



Λήψη αρχείου

Paroysiash1Οι μαθητές της Β Λυκείου “έσωσαν ζωές”… διαδικτυακά με KIDS SAVE LIVES.

Την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου, η Β Λυκείου του ΓΕΛ Χορτιάτη μπήκε για λίγο στον ρόλο του διασώστη, μέσα από μια δυναμική διαδικτυακή ενημέρωση Πρώτων Βοηθειών από το KIDS SAVE LIVES.

Diafaneia1

Οι μαθητές ταξίδεψαν στον κόσμο της άμεσης βοήθειας, μαθαίνοντας τι πρέπει να κάνει κάποιος όταν:

  • ένα άτομο πνίγεται από τροφή και τα δευτερόλεπτα μετράνε
  • κάποιος χάνει τις αισθήσεις του και χρειάζεται άμεση αξιολόγηση
  • απαιτείται ΚΑΡΠΑ, με ρυθμό που “κρατάει τη ζωή μέσα στον χρόνο”
  • απλές πρακτικές για τη διαχείριση λιποθυμίας και άλλων συνηθισμένων περιστατικών

Με απλές οδηγίες, παραδείγματα και καθαρά βήματα, οι μαθητές είδαν ότι η γνώση Πρώτων Βοηθειών δεν είναι μαγικό κόλπο, αλλά μια δεξιότητα που μπορεί να κάνει ο καθένας. Και, πάνω από όλα, ότι ένα ψύχραιμο μυαλό και δύο χέρια μπορούν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά.

Diafaneia2

Η επιμόρφωση αυτή ενισχύει την υπευθυνότητα και την αυτοπεποίθηση των νέων σε καταστάσεις ανάγκης.

Το σχολείο μας συνεχίζει να στηρίζει δράσεις που καλλιεργούν υπευθυνότητα, ετοιμότητα και την όμορφη ιδέα ότι… όλοι μπορούμε να βοηθήσουμε.

Υπεύθυνες καθηγήτριες
Λαλάγκα Στυλιανή, Φυσικής Αγωγής
Μηλιάδου Ελισάβετ, ΜΑθηματικός
Μιχοπούλου Άννα, Βιολόγος

Σεισμός και Μέτρα Προστασίας στο Σχολείο και στο Σπίτι

Stigmiotypo othonhs 2025 10 22 8.08.01 mm

Stigmiotypo othonhs 2025 10 31 8.34.33 pmΤην Τετάρτη, 22/10/2025 και κατά το διάστημα 10:00 – 11:00 πμ, το σχολείο μας είχε την ευκαιρία, κατόπιν αιτήματός μας, να συμμετάσχει μαζί με άλλα τέσσερα σχολεία από όλη την Ελλάδα, σε εξ αποστάσεως ομιλία για θέματα προστασίας από το σεισμό που απευθύνεται σε μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και διοργανώνει ο Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (ΟΑΣΠ). Η ενημέρωση έγινε στην αίθουσα εκδηλώσεων και στις αίθουσες διδασκαλίας με τη βοήθεια των διαδραστικών πινάκων.

Paroysiash1 3Η εκπρόσωπος του Ο.Α.Σ.Π. Δρ. Κούρου Ασημίνα, γεωλόγος και Αν. Προϊσταμένη της Διεύθυνσης Κοινωνικής Αντισεισμικής Άμυνας έδωσε μία εμπεριστατωμένη και κατατοπιστική ομιλία σε θέματα που αφορούν στην κατανόηση του φυσικού φαινομένου του σεισμού και εξήγησε πώς κατανέμονται οι πιο σεισμογενείς περιοχές στη χώρα μας. Επιπλέον, έγινε μια ενδελεχής παρουσίαση καθώς και επεξήγηση των μέτρων προστασίας για την αντιμετώπιση σεισμικής έκτακτης ανάγκης, κατά την οποία οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διατυπώσουν τις απορίες και τους προβληματισμούς τους. Ευχαριστούμε πολύ τον ΟΑΣΠ για αυτή την πολύτιμη εμπειρία κι ελπίζουμε να διοργανωθεί μια δια ζώσης πρακτική άσκηση στο σχολείο μας στο άμεσο μέλλον. Ο σύνδεσμός με την ανάρτηση του θέματος στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΠ:

https://oasp.gr/events/omilia-se-mathites-deyterobathmias-ekpaideysis-galatsi-kallithea-petroypoli-grebena

Erasmus days Activity 2025

Eikona1

The #ErasmusDays are an international six-day celebration of the Erasmus+ program. During these days, people throughout the world are invited to come together and either organise or participate at events that celebrate the projects and opportunities proposed by Erasmus+. For students, teachers, trainers, professionals and more generally, all citizens, the #ErasmusDays represent a unique moment to promote the multitude of benefits that result from the program by celebrating the spirit of Erasmus+, fostering collaboration, and embracing diversity! In 2025, the 9th edition of the #ErasmusDays will took place from the 13th until the 18th October.
Eikona2In our school the 3rd graders proceeded to participate in a relevant teamwork activity involving the embrace of European culture, by taking part in a competition where they were asked to listen to European folk songs and the description of traditional dishes, and to recognize the country of origin.  The students were coordinated by Mrs Chysoula Parousi english teacher.

«Μια Ευρώπη, πολλές γλώσσες – ένας κοινός πολιτισμός!»

Stigmiotypo othonhs 2025 10 03 8.11.17 mm

 

Ως μια εξαιρετική ευκαιρία να αναδειχθεί η γλωσσική πολυμορφία και να ενισχυθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για τις γλώσσες και τους πολιτισμούς της Ευρώπης μαθητές του σχολείου μας αξιοποίησαν την Ημέρα των Ευρωπαϊκών Γλωσσών την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025.

Συγκεκριμένα, σε συνεννόηση με καθηγήτριες που διδάσκουν τα γλωσσικά μαθήματα στο σχολείο, επιδόθηκαν σε πρωτότυπες δραστηριότητες που τους χάρισαν γνώσεις και χαρούμενες στιγμές. Έτσι, κατά τη διάρκεια των μαθημάτων της Νεοελληνικής Γλώσσας, των Αγγλικών και των Γερμανικών οι μαθητές εξάσκησαν τις γλώσσες που ήδη ήξεραν και εμπλούτισαν το λέξιλόγιό τους και με λέξεις άλλων ευρωπαϊκών γλωσσών: στην Α΄ Τάξη, την ώρα των γερμανικών και με την καθοδήγηση της κας Καρατάκη Σ., καθηγήτριας γερμανικών, το τμήμα Α1 παρακολούθησε παρουσίαση διαφανειών με πληροφορίες για διάφορες ευρωπαϊκές γλώσσες, συμμετείχε στην επίλυση κουίζ με τίτλο «where am I?» και έδωσε έμφαση στη γερμανική γλώσσα. Oι μαθητές του  τμήματος Α2 την ώρα των αγγλικών και με την επίβλεψη της κας Παρούση Χρ. , καθηγήτριας Αγγλικής Γλώσσας, αξιοποίησαν τις δυνατότητες του διαδραστικού πίνακα της αίθουσάς τους αρχικά για να αναζητήσουν λέξεις που εκφράζουν αισιοδοξία στα αγγλικά και σε διάφορες άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες και στη συνέχεια για να σχηματίσουν ακροστιχίδες με αυτές.

Paroysiash2

Όσον αφορά τη Β΄ τάξη, τα παιδιά του Β2 σε συνεργασία με την κα Σιώπη Α., φιλόλογο, αφιέρωσαν ένα δίωρο αναπτύσσοντας ποικίλες δραστηριότητες ανά ομάδες: κάποια δημιούργησαν ψηφιακές ή χειροποίητες αφίσες με λέξεις με θετική σημασία σε αρκετές ευρωπαϊκές γλώσσες, τις οποίες ανάρτησαν αργότερα σε πίνακες ανακοινώσεων μέσα στο σχολείο, μερικά έγραψαν ευχές ή φράσεις σε ευρωπαϊκές γλώσσες και τις αντάλλαξαν, ενώ άλλα παιδιά διαγωνίστηκαν σε σύντομο διαγωνιστικό κουίζ γνώσεων για τις ευρωπαϊκές γλώσσες.

Paroysiash1

Μετά το πέρας των δράσεων οι μαθητές δήλωναν χαρούμενοι και οι εμπλεκόμενες καθηγήτριες ευχαριστημένες από τη συμπεριφορά και την ανταπόκριση των παιδιών. Όλοι μαζί, μικροί και μεγάλοι έκαναν πράξη το σύνθημα:

«Η γλώσσα είναι πολιτισμός – η πολυγλωσσία, πλούτος!»

Ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων των μαθητών της Α’ Λυκείου

Την πρώτη επίσημη συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης με τους γονείς και τους κηδεμόνες των μαθητών και των μαθητριών της Α΄ Λυκείου πραγματοποίησε η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας το απόγευμα της Τετάρτης 24/9/2025 στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΓΕ.Λ. Χορτιάτη μέσα σ’ ένα ευχάριστο κλίμα.

IMG 4871Ο Διευθυντής, κ. Παπαδόπουλος Δημήτριος, μετά το καλωσόρισμα τόνισε το γεγονός ότι το σχολείο είναι επαρκώς στελεχωμένο με εκπαιδευτικό προσωπικό και ότι καλύπτονται σχεδόν όλες οι ώρες διδασκαλίας σε όλα τα μαθήματα. Αναφέρθηκε, λοιπόν, σε θέματα εύρυθμης λειτουργίας του Λυκείου, σε καίρια σημεία του εσωτερικού κανονισμού του, αποσαφήνισε τις διατάξεις σχετικά με την επαρκή φοίτηση και το όριο των απουσιών και υπενθύμισε ότι θα λειτουργήσει η «Τράπεζα Θεμάτων» για τις προαγωγικές εξετάσεις στη Β ΄Τάξη. Επίσης, υπογράμμισε πως όλοι οι μαθητές οφείλουν να προσέρχονται εγκαίρως καθημερινά, επιδεικνύοντας την πρέπουσα συμπεριφορά και τηρώντας την κείμενη νομοθεσία.

Στη συνέχεια, ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους ότι στο σχολείο υλοποιούνται κάθε χρόνο ευρωπαϊκά, πολιτιστικά, περιβαλλοντικά και προγράμματα αγωγής υγείας με πλούσια και ποικίλη θεματολογία. Μάλιστα, γνωστοποίησε τις εθελοντικές δράσεις αλληλεγγύης και προσφοράς των μαθητών κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά και τόνισε πως η εμπλοκή τους σε αυτές λειτούργησε θετικά τόσο για τα ίδια τα παιδιά, όσο και για την τοπική κοινωνία.

IMG 4877Μετά, η κα Δρίτσαρη Χρυσούλα, φιλόλογος του σχολείου, ενημέρωσε το κοινό για τα προγράμματα και τους ομίλους που πρόκειται να υλοποιηθούν κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά και τόνισε πως η συμμετοχή των παιδιών σε αυτά συνιστά έναν διαφορετικό τρόπο μάθησης και κοινωνικοποίησης.

IMG 4904Έπειτα έδωσε τον λόγο στην κα Λαλάγκα Στυλιανή, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και υπεύθυνη καθηγήτρια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Erasmus», για να παράσχει επιπλέον πληροφορίες γι’ αυτό. Προβλήθηκαν διαφάνειες που αφορούσαν τις μετακινήσεις στο εξωτερικό και αποσαφηνίστηκαν επιμέρους θέματα.

Κλείνοντας, ο κ. Διευθυντής κάλεσε τους γονείς να ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των μαθητών σε όλες τις δραστηριότητες του σχολείου, καθώς αυτές στοχεύουν στη βελτίωσή τους και ενισχύουν την αυτοπεποίθηση, την αυτογνωσία, τις γνωστικές και τις κοινωνικές δεξιότητές τους.

Αμέσως μετά όλοι οι καθηγητές συστήθηκαν ξεχωριστά ο καθένας, αναφέροντας την ειδικότητα τους και τα μαθήματα που διδάσκουν σε κάθε τμήμα. Φυσικά, δόθηκε  πολύς χρόνος στο τέλος, για να απαντηθούν και ερωτήσεις των γονέων και κηδεμόνων για διάφορα θέματα της σχολικής ζωής. Μάλιστα, πολλοί από αυτούς συζήτησαν ιδιαιτέρως με τους καθηγητές για ζητήματα που τους απασχολούσαν.

Η εκδήλωση άφησε θετικές εντυπώσεις σε όλους και απέδειξε στην πράξη τη σπουδαιότητα της τακτικής επικοινωνίας και της γόνιμης συνεργασίας των εκπαιδευτικών και των γονέων και κηδεμόνων!

2024-2025

Ομαλή μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο

IMG 2922

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΧΟΡΤΙΑΤΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΟΡΤΙΑΤΗ

IMG 2926 Την Τετάρτη 14 Μαΐου 2025, στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά στην ομαλή μετάβαση από τη μια βαθμίδα εκπαίδευσης στην άλλη, επισκέφτηκαν το ΓΕΛ Χορτιάτη οι μαθητές και οι μαθήτριες της τρίτης τάξης του Γυμνασίου Χορτιάτη με τη συνοδεία εκπαιδευτικών του σχολείου τους. Οι στόχοι της εν λόγω επίσκεψης γνωριμίας ήταν οι εξής:

  • Να προσφερθεί βοήθεια στους μαθητές και τις μαθήτριες του γυμνασίου ώστε να κατανοήσουν καλύτερα την  έννοια και τον σκοπό του Γενικού Λυκείου.
  • Να τους δοθούν οι κατάλληλες πληροφορίες για τη διάρθρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος του Γενικού Λυκείου και τα επιστημονικά πεδία που αυτό προσφέρει.
  • Να ενημερωθούν για την οργάνωση και τη λειτουργία του Γενικού Λυκείου.
  • Να τους δοθούν πληροφορίες για τα μαθήματα και τον τρόπο αξιολόγησής τους.
  • Να ενημερωθούν για την πολιτική του σχολείου.
  • Να ενημερωθούν για δράσεις του Λυκείου Χορτιάτη.
  • Να γνωρίσουν το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου καθώς και τις εγκαταστάσεις του.

Stigmiotypo othonhs 2025 05 19 7.03.38 mmΑφού πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου και απαντήθηκαν ερωτήσεις των μαθητών του γυμνασίου, έγινε η ξενάγηση τόσο στις εσωτερικές, όσο και στις εξωτερικές εγκαταστάσεις του του ΓΕΛ Χορτιάτη.

Stigmiotypo othonhs 2025 05 19 7.03.22 mmΤόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί, έμειναν ικανοποιημένοι από την παρουσίαση και την επίσκεψή τους στο σχολείο μας και οι μαθητές δήλωσαν πως ανυπομονούν να ξεκινήσουν την καινούργια σχολική χρονιά στον νέο σχολικό χώρο που θα αποτελέσει το «σπίτι» τους για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο Διευθυντής του σχολείου μας κ. Παπαδόπουλος Δημήτρης καθώς και ο Σύλλογος Διδασκόντων, περιμένουμε  με χαρά να καλωσορίσουμε τους καινούργιους μας μαθητές και τις καινούργιες μας μαθήτριες τη νέα σχολική χρονιά.

Ιωάννα Καρατάσιου, Φιλόλογος ΠΕ02
 Συντονίστρια δράσεων Σ. Ε. Π

Ενημερωτική εκδήλωση για τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και τους τρόπους αντισύλληψης

ChatGPT Image 10 Apr 2025 12 03 15 pmΤη Δευτέρα 17 Μαρτίου 2025 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΓΕ.Λ. Χορτιάτη ενημέρωση, σχετικά με τα Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα (ΣΜΝ) και τους τρόπους αντισύλληψης. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγή Υγείας «Σωματική Υγεία», που εκπονείται στο σχολείο μας από μαθητές και μαθήτριες της Α’ και της Β’ Λυκείου, καθώς και στο πλαίσιο δράσεων –παρεμβάσεων του Υπουργείου Υγείας για την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του μαθητικού πληθυσμού «Αγωγή Υγείας σε εθνικό επίπεδο 2024-2025».

WhatsApp Image 2025 04 09 at 23.44.00Την εκδήλωση παρακολούθησαν όχι μόνο οι μαθητές που συμμετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, αλλά όλοι οι μαθητές της Α’ και της Β’ Λυκείου, με στόχο τον προβληματισμό τους και την κατανόηση από όλα τα παιδιά της αξίας της πρόληψης για την σωματική υγεία.

WhatsApp Image 2025 04 09 at 23.44.14Η εκπρόσωπος της 3η ΥΠΕ, μαία του Κ.Υ Νεάπολης κα Μαλλογιάννη Πηνελόπη, παρουσίασε με επιστημονικό, σαφή, απλό και κατανοητό τρόπο στους μαθητές τα δεδομένα για τα ΣΜΝ, όπως τα υψηλά ποσοστά νόσησης από ΣΜΝ που παρατηρούνται στις νεαρές ηλικίες, το πόσο απειλητικά μπορούν να γίνουν για την ποιότητας της ζωής τους αλλά και την ίδια τους τη ζωή, καθώς και τα μέτρα προφύλαξης και αντιμετώπισής τους.

Σημαντική, επίσης, ήταν και η ενημέρωση που αφορούσε στις μεθόδους αντισύλληψης, δεδομένου ότι η Ελλάδα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις στη λίστα των ευρωπαϊκών χωρών με τις περισσότερες εκτρώσεις σε νεαρές ηλικίες.

Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και παρακολούθησαν προσεκτικά την ομιλήτρια, κάνοντας εύστοχες παρατηρήσεις και ερωτήσεις, τόσο κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης, όσο και μετά το πέρας της εκδήλωσης, κατ’ ιδίαν με την ίδια την κα Μαλλογιάννη.

Μετά από τη συγκεκριμένη ενημέρωση, στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής «Σωματική Υγεία», μαθητές και μαθήτριες που συμμετέχουν σ’ αυτό το πρόγραμμα, και ύστερα από σχετική διαδικτυακή έρευνα, βασισμένη σε έγκυρη βιβλιογραφία, έγραψαν συνεργατικά σχετικό άρθρο για τα ΣΜΝ, που δημοσιεύτηκε στην ηλεκτρονική μαθητική εφημερίδα του σχολείου μας «Γυάλινος Κόσμος»

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Το ΓΕΛ Χορτιάτη τιμάει την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

«Για μια ζωή με υγεία, ισότητα και αξιοπρέπεια»

Διαφάνεια1Εκπαιδευτική Δράση Ευαισθητοποίησης διοργανώθηκε στο σχολείο μας την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2024, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία ήταν εστιασμένη στους κανόνες συμπεριφοράς προς τα άτομα με αναπηρία, όπως αυτοί ορίζονται στον οδηγό που εκπονήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας, σε συνεργασία με την έδρα της UNESCO στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.Στιγμιότυπο οθόνης 2024 12 12 11.12.20 μμΑξίζει να σημειωθεί ότι η ορθότητα των όρων που χρησιμοποιήθηκαν κατά την υλοποίηση της δράσης έχουν ελεγχθεί από την Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία. Για την ευαισθητοποίηση των συμμετεχόντων αξιοποιήθηκε και υλοποιήθηκε ένα παιχνίδι ερωτήσεων με καρτέλες (πηγή https://kiriaataxia.gr/) και προβλήθηκε ένα τρίλεπτο σχετικό βίντεο.

Διαφάνεια2Σε όλη τη διάρκεια της πραγματοποίησης της δράσης το ενδιαφέρον όλων των μαθητών ήταν έκδηλο και ζωηρό. Με προθυμία και σοβαρότητα τα παιδιά όλων των τάξεων ανταποκρίθηκαν στις επιμέρους δράσεις που έγιναν και εξέφρασαν τις απόψεις τους πάνω στο θέμα της αναπηρίας. Δυστυχώς, κυρίαρχη ήταν η διαπίστωση ότι υπάρχει έλλειψη επαρκών γνώσεων σε σχέση με τη σωστή συμπεριφορά προς τα άτομα με αναπηρία.

Διαφάνεια3Επίσης, μέσα από τη συζήτηση αναδείχθηκε και η απουσία ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού και της ευρύτερης κοινωνίας για τα άτομα που εντάσσονται στο φάσμα του Αυτισμού. Μάλιστα, επειδή οι περισσότεροι είχαν πλήρη άγνοια ή διαστρεβλωμένη αντίληψη για το συγκεκριμένο θέμα, έγινε εμφανής η ανάγκη διοργάνωσης δράσεων ενημέρωσης μαθητών, γονέων και κηδεμόνων για τον Αυτισμό από ειδικούς ψυχιάτρους.

Διαφάνεια4Η συγκεκριμένη δράση του σχολείου μας, λοιπόν, λειτούργησε θετικά σε πολλά επίπεδα: αρχικά προβλημάτισε και ευαισθητοποίησε όλους τους μαθητές, ώστε να αναπτύξουν ενσυναίσθηση και κατανόηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία, αλλά ταυτόχρονα στάθηκε και η αφορμή να γίνει σαφές πως οι μαθητές, αλλά και οι γονείς τους θα μπορούσαν στο μέλλον να συμμετάσχουν σε ανάλογες δράσεις ευαισθητοποίησης που θα διοργανώσει το σχολείο μας.

Διαφάνεια5Σίγουρα πάντως, αποχωρώντας από τη συγκεκριμένη εκδήλωση τα παιδιά κατανόησαν τη βαρύτητα του συνθήματος:

«ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ!»

                                                                                 

2023-2024

28/6/2024 Τελευταία μέρα 

Παρουσίαση1Ευχαριστούμε θερμά την Ευστρατία Νικολαΐδου που καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς φροντίζει και ομορφαίνει το σχολείο μας δημιουργώντας ευχάριστη ατμόσφαιρα.

Καλό Καλοκαίρι!

Ομαλή μετάβαση από το Γυμνάσιο στο Λύκειο- Επίσκεψη μαθητών/τριών του Γυμνασίου Χορτιάτη στο ΓΕ.Λ Χορτιάτη

unnamedΤην Τετάρτη 15 Μαΐου, στο πλαίσιο του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά στην ομαλή μετάβαση από τη μια βαθμίδα εκπαίδευσης στην άλλη, επισκέφτηκαν το ΓΕΛ Χορτιάτη οι μαθητές και οι μαθήτριες της τρίτης τάξης του Γυμνασίου Χορτιάτη με τη συνοδεία της Διευθύντριας του σχολείου και εκπαιδευτικών. Οι στόχοι της εν λόγω επίσκεψης γνωριμίας ήταν οι εξής:

  • Να προσφερθεί βοήθεια στους μαθητές και τις μαθήτριες του γυμνασίου ώστε να κατανοήσουν καλύτερα την  έννοια και τον σκοπό του Γενικού Λυκείου.
  • Να τους δοθούν οι κατάλληλες πληροφορίες για τη διάρθρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος του Γενικού Λυκείου και τα επιστημονικά πεδία που αυτό προσφέρει.
  • Να ενημερωθούν για την οργάνωση και τη λειτουργία του Γενικού Λυκείου.
  • Να τους δοθούν πληροφορίες για τα μαθήματα και τον τρόπο αξιολόγησής τους.
  • Να ενημερωθούν για την πολιτική του σχολείου.
  • Να ενημερωθούν για δράσεις του Λυκείου Χορτιάτη.
  • Να γνωρίσουν το εκπαιδευτικό προσωπικό του σχολείου καθώς και τις εγκαταστάσεις του.

unnamed.3jpgΑφού πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών και των εκπαιδευτικών στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου και απαντήθηκαν ερωτήσεις των μαθητών του γυμνασίου, έγινε η ξενάγηση τόσο στις εσωτερικές, όσο και στις εξωτερικές εγκαταστάσεις του του ΓΕΛ Χορτιάτη.

Τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί, έμειναν ικανοποιημένοι από την παρουσίαση και την επίσκεψή τους στο σχολείο μας και οι μαθητές δήλωσαν πως ανυπομονούν να ξεκινήσουν την καινούργια σχολική χρονιά στον νέο σχολικό χώρο που θα αποτελέσει το «σπίτι» τους για τα επόμενα τρία χρόνια.

Ο Διευθυντής του σχολείου μας κ. Παπαδόπουλος Δημήτρης καθώς και ο Σύλλογος Διδασκόντων, περιμένουμε  με χαρά να καλωσορίσουμε τους καινούργιους μας μαθητές και τις καινούργιες μας μαθήτριες τη νέα σχολική χρονιά.

Ιωάννα Καρατάσιου, Φιλόλογος
Συντονίστρια δράσεων Σ. Ε. Π

 

Ενημέρωση για το ζήτημα του σχολικού εκφοβισμού

1718222207212Την Τρίτη 14 Μαϊου 2024 στο πλαίσιο των δράσεων του σχολείου μας για την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού επισκέφτηκε το σχολείο μας ο κος Σωζόπουλος, Ψυχολόγος από το «Χαμόγελο του παιδιού»

Το ζήτημα του εκφοβισμού και της βίας στο χώρο του σχολείου παρουσιάζει αυξανόμενες και πολυδιάστατες τάσεις τα τελευταία χρόνια τόσο στην Ελλάδα όσο και σε χώρες του εξωτερικού.

17182221833951718222183386

1η Διαλυκειακή γραπτή δοκιμασία στο μάθημα “μαθηματικά προσανατολισμού”

4Την Πέμπτη 25 Απριλίου μαθητές και μαθήτριες των Θετικών Σπουδών και των Σπουδών Οικονομικών & Πληροφορικής της Γ΄Λυκείου  έλαβαν μέρος στην 1η Διαλυκειακή Γραπτή Δοκιμασία στο μάθημα «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ».
Την οργάνωση της διαδικασίας, που έγινε για πρώτη φορά στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, είχαν οι Σύμβουλοι 1Μαθηματικών των σχολείων της  Ανατολικής Θεσσαλονίκης οι κυρίες Μιχαηλίδου Χριστίνα και Γραμματικοπούλου Αρχοντία
Οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν τη δυνατότητα να βιώσουν μια προσομοίωση της εξέτασης των Μαθηματικών που σε λίγο καιρό καλούνται να εξεταστούν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις .

3Πολλοί μαθητές δήλωσαν συμμετοχή με ενθουσιασμό και ενδιαφέρον για τη δράση αυτή. Τους δόθηκε η ευκαιρία να εξοικειωθούν με τη διαδικασία και τις συνθήκες των εξετάσεων. Όλα κύλησαν ομαλά και χωρίς κανένα πρόβλημα χάρη και στη βοήθεια των συναδέλφων που με προθυμία δέχτηκαν να επιτηρήσουν κατά τη διάρκεια της εξέτασης.

8Ευχαριστούμε πολύ όλους όσους συνέβαλαν να διεξαχθεί αυτή η εξέταση.

Μηλιάδου Ελισάβετ, Μαθηματικός
Τζανίδης Ευάγγελος, Μαθηματικός

Συμμετοχή του ΓΕ.Λ Χορτιάτη σε διασχολική έρευνα για τον σχολικό εκφοβισμό

Η συντακτική ομάδα της εφημερίδας «Γυάλινος Κόσμος» ανέλαβε τη διεξαγωγή της έρευνας για το Λύκειο Χορτιάτη, από το οποίο συμμετείχαν 80 μαθητές. Εικαστικό έργο φιλοτέχνησε η μαθήτρια της Γ Λυκείου, Πετρίδου Διαλεχτή.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να φυλλομετρήσετε το ψηφιακό βιβλίο.

https://read.bookcreator.com/OjXSj3dghFgzty8Z8u6uxE25J4i2/-8-eDSqASjGO-eQwgT3YjA/B4pZf7xoRK25xixYmZCI_g

 

IMG 5154 Ξεκινώντας από τη φετινή σχολική χρονιά, καθιερώνεται η 4η Απριλίου ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας, η οποία συμπίπτει και με την Παγκόσμια Ημέρα Αδέσποτων Ζώων. Η σπουδαιότητα της συγκεκριμένης ημέρας, έγκειται στο γεγονός πως αρχίζουμε- ή τουλάχιστον έτσι πρέπει- να συνειδητοποιούμε ότι δεν αποτελούμε, ως άνθρωποι, τα μόνα έμβια όντα πάνω στον πλανήτη Γη που έχουν δικαιώματα. Αν κοιτάξουμε γύρω μας, είτε στον αστικό ιστό είτε ευρύτερα στη φύση, θα διαπιστώσουμε ότι η σχέση ανθρώπου- ζώου έχει διχοτομηθεί και η ηθική μας δεν περιλαμβάνει στις περισσότερες περιπτώσεις και την ευζωία των ζώων εκτός από τη δική μας. Καθώς όμως ο πλανήτης δεν μας ανήκει, αλλά εμείς ανήκουμε σ ’αυτόν, οφείλουμε να αποδεχτούμε πως πρέπει η οπτική μας να περιλαμβάνει τον σεβασμό και την αποδοχή της ύπαρξης όλων των πλασμάτων που διαβιούν μαζί με εμάς στη Γη.

IMG 5163      Στο πλαίσιο λοιπόν της προώθησης, ευαισθητοποίησης, υπεύθυνης στάσης απέναντι στα ζώα και εν γένει την ανάπτυξη των φιλοζωικών αισθημάτων στους μαθητές του σχολείου μας, για να τιμήσουμε τη συγκεκριμένη ημέρα,  συμμετείχαμε  με την προβολή της ταινίας  «The Bear» του Jean-Jacques Annaud. Η ταινία αποτελεί ύμνο στην άγρια φύση, στο σεβασμό της και στην ανάγκη της συνύπαρξης των ανθρώπων με τα ζώα, στη χαρά του να επιτρέπεις στο ζώο να ζει και όχι να το σκοτώνεις για ευχαρίστηση και στα αισθήματα πόνου, φόβου, απογοήτευσης, αγωνίας, ελπίδας, συγχώρεσης, προστασίας του αδύναμου, που μπορεί να βιώσουν τα ζώα όπως και ένας άνθρωπος.

IMG 5157       Προκειμένου να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές μας καλύτερα την αξία όλων των παραπάνω, πριν την προβολή της ταινίας έγινε εκτενής αναφορά σε ένα βάρβαρο θέαμα κακοποίησης των αρκούδων που γινόταν παλιά: αυτό του αρκουδιάρη με την περιφερόμενη αρκούδα, δεμένη με χαλκά από τη μύτη από την οποία οι αρκουδιάρης την έσερνε από χωριό σε χωριό, αλλά και από πόλη σε πόλη, εξευτελίζοντας αυτό το άγριο ζώο με το να το αναγκάζει να εκτελεί διαταγές προς ευχαρίστηση του κοινού που παρακολουθούσε το «θέαμα». Κι όλα αυτά βέβαια τα πετύχαινε με τον βασανισμό του δύστυχου ζώου!

IMG 5160      Με την  ελπίδα ότι βοηθήσαμε τους μαθητές μας να αναλογιστούν τη δική τους συνεισφορά στη δημιουργία μιας καλύτερης και βαθύτερης σχέσης ανάμεσα στους ανθρώπους και στα ζώα, ευχόμαστε στο μέλλον να υπάρχουν λιγότερα δυστυχισμένα ζώα στη Γη και περισσότερος σεβασμός απέναντι σε όλα τα πλάσματα αυτού του πολύπαθου πλανήτη!
Ιωάννα Καρατάσιου
Φιλόλογος

Ενημέρωση των μαθητών του ΓΕ.Λ Χορτιάτη για θέματα πολιτικής προστασίας

IMG 3732Την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών του σχολείου μας για θέματα Πολιτικής προστασίας στην αίθουσα εκδηλώσεων του λυκείου, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων για το Σχέδιο Δράσης «Προστασία από φυσικές καταστροφές και αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης». Συγκεκριμένα, αντιπροσωπευτικό κλιμάκιο από το Σώμα Εθελοντών Πολιτικής Προστασίας Πανοράματος προχώρησε σε μία δράση ουσιαστικής αλληλεπίδρασης με τους μαθητές, παρουσιάζοντας το πρόγραμμα IMG 3728 «Προστατεύω το Δάσος», ώστε τα παιδιά να αφυπνιστούν και να κινητοποιηθούν ως ενεργοί πολίτες στην περιοχή τους.

Αξιοποιώντας την προβολή διαφανειών, αλλά κυρίως με τρόπο βιωματικό και διαδραστικό, με ερωταπαντήσεις μεταξύ των υπεύθυνων και των μαθητών, οι κυρίες Χριστίνα Βλαχοπούλου και Μαρία Καραμητρούδη ενέπλεξαν σχεδόν όλους τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση μαθητές σε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση IMG 3737σχετικά με το περιεχόμενο του όρου «Πολιτική Προστασία», την αξία της ύπαρξης του δάσους γενικά και του δάσους του Χορτιάτη ειδικότερα. Με τη συμμετοχή των παιδιών στον διάλογο τονίστηκαν τα οφέλη για την κοινωνία από την ύπαρξη ενός «πνεύμονα οξυγόνου», δόθηκαν διευκρινίσεις σχετικά με τα είδη της χλωρίδας και της πανίδας που ενδημούν στο δάσος του Κισσού, επισημάνθηκαν οι πιθανοί κίνδυνοι που αυτό μπορεί να διατρέξει και οι πιθανές αιτίες πυρκαγιάς. Φυσικά, βασική επιδίωξη της συντονίστριας ήταν να πληροφορηθούν οι IMG 3742 μαθητές πώς πρέπει να δρουν οι κάτοικοι της περιοχής, για να προστατεύουν το φυσικό περιβάλλον που στολίζει την περιοχή και πώς πρέπει να συνεργάζονται ως ομάδες ενεργών πολιτών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι μαθητές του σχολείου ανταποκρίθηκαν με τον καλύτερο τρόπο στο κάλεσμα των υπευθύνων για κατάθεση προβληματισμών, IMG 3746προσωπικών σκέψεων και συναισθημάτων σχετικά με το θέμα της διαφύλαξης και της περιφρούρησης του δάσους του Χορτιάτη. Μάλιστα, ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε – καθώς όλα τα παιδιά συμφώνησαν με το περιεχόμενό της – η ρήση, σύμφωνα με την οποία:

«Δεν κληρονομούμε τη φύση από τους προγόνους μας, αλλά τη δανειζόμαστε από τα παιδιά μας!»

Συντάκτρια κειμένου
Άννα Σιώπη
Φιλόλογος

Κοπή πίτας ΓΕ.Λ Χορτιάτη. Σε ποιον έπεσε το φλουρί;φωτο

  Μέσα σ’ ένα ευχάριστο κλίμα γεμάτο ευχές για υγεία και καλή πρόοδο πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας στο ΓΕΛ Χορτιάτη την Τετάρτη 17/1/2024.

IMG 3366Νωρίτερα, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Βαρελάς Σωτήριος έφερε στο σχολείο τη μεγάλη πίτα για τους καθηγητές και όλους, όσοι συμβάλλουν στην καθαριότητα και τον εξωραϊσμό του Λυκείου, ατομικά τεμάχια για τους μαθητές και τις μαθήτριες, καθώς και δώρα για τους τυχερούς της εκδήλωσης. IMG 3380Μικροί και μεγάλοι δέχτηκαν με ενθουσιασμό το κομμάτι τους, ενώ οι ευνοημένοι από την τύχη μαθητές ανά τμήμα κέρδισαν από ένα βιβλίο.

Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕΛ Χορτιάτη, εκφράζοντας τις ευχαριστίες τους προς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου για την χορηγία της συγκεκριμένης εκδήλωσης, εύχεται σε όλους:

ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ 2024!

Συντάκτρια κειμένου
Άννα Σιώπη

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ…



Λήψη αρχείου

 

Ενημέρωση των μαθητών από ψυχολόγο της Ελληνικής Αστυνομίας για του κινδύνους στο διαδίκτυο
20231218 092201

IMG 3070

Η πρόληψη και η αντιμετώπιση των προβλημάτων που ελλοχεύουν στο διαδίκτυο ήταν το βασικό θέμα της ημερίδας που πραγματοποιήθηκε στο ΓΕΛ Χορτιάτη τη Δευτέρα 18/12/2023. Στο πλαίσιό της ο ψυχολόγος της Ελληνικής Αστυνομίας, κ. Αθανάσιος Κανάκης, μετά από πρόσκληση του Διευθυντή και του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου και σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ενημέρωσε τους μαθητές για την κρισιμότητα του συγκεκριμένου ζητήματος.

IMG 3074Αρχικά, αφού συστήθηκε στα παιδιά, τόνισε τη χρησιμότητα, την αναγκαιότητα, αλλά και την επικινδυνότητα του διαδικτύου και αναφέρθηκε στην επίδρασή του στην ανθρώπινη ψυχοσύνθεση. Φυσικά, σε όλη του την ομιλία κατέστησε σαφές ότι η εξάρτηση του ανθρώπου από το αλκοόλ, τις ουσίες και τον τζόγο μπορεί να τον οδηγήσει σε μοιραία αυτοκαταστροφικά μονοπάτια, σε αδιέξοδα όχι μόνο για τον ίδιο, αλλά και για την οικογένειά του. Καθώς όμως το ενδιαφέρον της δραστηριότητας εστιάστηκε στο διαδίκτυο, επισημάνθηκαν οι αρνητικές αποχρώσεις της προβληματικής και υπερβολικής χρήσης του.

20231218 094702Ο ομιλητής κέρδισε αμέσως την προσοχή και το ενδιαφέρον των παιδιών, καθώς πέρα από τη διάλεξή του, εμπλούτισε την ενημέρωσή με οπτικοακουστικό υλικό σχετικά με το θέμα και κυρίως έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να εκφράσουν τις απορίες και τις σκέψεις τους πάνω στον εκφοβισμό μέσω διαδικτύου, στα προβλήματα που προκύπτουν από την κακόβουλη διαρροή προσωπικών δεδομένων και στους κινδύνους από την δημόσια έκθεση οικονομικών στοιχείων και συναλλαγών. Μάλιστα, προκειμένου τα μηνύματα της εκδήλωσης να μεταδοθούν με άμεσο τρόπο δραματοποιήθηκαν οι ρόλοι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από δύο εθελοντές μαθητές.

IMG 3076Η ενημέρωση ολοκληρώθηκε κατά γενική ομολογία με επιτυχία, αφού ο κ. Κανάκης απευθύνθηκε στα παιδιά όχι μόνο ως ένας εξειδικευμένος επαγγελματίας, αλλά χρησιμοποιώντας παραστατικές εκφράσεις με ύφος οικείο, που τους άγγιξαν συναισθηματικά. Δίνοντάς τους την ευκαιρία να εκφράσουν συναισθήματα και να μιλήσουν ειλικρινά μαζί του και με τους συμμαθητές τους, ο ομιλητής κατάφερε την ενεργή συμμετοχή των παιδιών στη συζήτηση και την ουσιαστική αφύπνισή τους.

Τελικά, όσα ειπώθηκαν κέντρισαν το ενδιαφέρον των μαθητών και παράλληλα τους πρόσφεραν γνώσεις, ευαισθητοποιώντας τους, ώστε να είναι πιο προσεκτικοί στον αχαρτογράφητο ψηφιακό κόσμο.

Συντάκτρια κειμένου
Άννα Σιώπη, φιλόλογος

Ευρωπαϊκή ημέρα γλωσσών

Τη φετινή χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε στον εορτασμό της Ευρωπαϊκής Ημέρας Γλωσσών για το 2023, που έχει οριστεί στις 26 Σεπτεμβρίου με απόφαση της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης, με ένα poster challenge.

363531682 350020144052117 7286268722203911937 n 367360336 1795119520934686 7875017306363106021 n

 

 

 

Οι μαθητές κλήθηκαν να δουλέψουν ομαδικά για να δημιουργήσουν τη δική τους αφίσα στην οποία απέδωσαν μια ελληνική λέξη της επιλογής τους σε όσες περισσότερες γλώσσες μπορούσαν, γνωστές αλλά και άγνωστες ως εκείνη τη στιγμή σ ’αυτούς.

370292836 710105197258305 2901319216031959292 n 371464791 1618694048662353 1802719439239261780 n 371494104 3699438453610786 230289145122043594 n395224531 1021405765579469 2941009207549184491 n371513129 551802067130100 6267458038589830057 n394377356 936588614244039 6116230447338819915 n396570463 3601980793417018 4296154696503202191 n

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σκοπός της δραστηριότητας αυτής ήταν η απόκτηση γνώσης του γλωσσικού μας πλούτου, η ανάδειξη λιγότερο ομιλούμενων γλωσσών από αυτές που συνήθως χρησιμοποιούμε και γνωρίζουμε, και η προώθηση της ανάγκης διατήρησης της πλούσιας πολιτισμικής κληρονομιάς του ανθρώπου. Παρακάτω παραθέτονται τα έργα των μαθητών

IMG 2341 IMG 2342 IMG 2343 IMG 2344 IMG 2345 IMG 2346 IMG 2347 IMG 2348

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

unnamed 1Το σχολείο μας θα συμμετέχει επίσης στο διαγωνισμό καλύτερου T-shirt με θέμα την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών, που διοργανώνει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σύγχρονων Γλωσσών (ECML/CELV) για το έτος 2024 με μια από τις αφίσες αυτές.

Από 26 Νοεμβρίου 2023 μέχρι της 15 Δεκεμβρίου 2023, διεξήχθη ηλεκτρονική ψηφοφορία προκειμένου να επιλεγεί η αφίσα που θα εκπροσωπήσει το σχολείο μας στον διαγωνισμό T-shirt.  Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας ανέδειξαν την αφίσα “ΕΙΡΗΝΗ” με ποσοστό 53,8%. Ευχόμαστε καλή επιτυχία!
Στιγμιότυπο οθόνης 2023 12 24 002817

 

 

 

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός
Χρυσούλα Παρούση
Αγγλικής Φιλολογίας

 

 

 

 

18/10/2023
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ:
Σχολικός περίπατος στα ιαματικά λουτρά Λαγκαδά

IMG 2123Στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Yγείας από τη σχολική κοινότητα του ΓΕ.Λ. Χορτιάτη και έχοντας στο μυαλό πως το σχολείο ως θεσμός διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προάσπιση, βελτίωση και προαγωγή της ψυχικής υγείας και ευεξίας των εφήβων, πραγματοποιήθηκε ο σχολικός περίπατος των μαθητών του σχολείου μας την Τετάρτη 18/10/2023.

Σε μια προσπάθεια, λοιπόν, να περιέλθουν μαθητέςIMG 2106 και καθηγητές σε μια κατάσταση ψυχικής ισορροπίας, ώστε να συνειδητοποιήσουν την προσωπική τους αξία, την αξία της συνεισφοράς των άλλων και να αλληλοεπιδράσουν θετικά μεταξύ τους εκτός του σχολικού χώρου, οργανώθηκε η σημερινή εκδρομή.

Έτσι, με φωτεινά χαμόγελα και ευχάριστη διάθεση, παρά τον συννεφιασμένο ουρανό, από νωρίς τα παιδιά γεμάτα χαρά σχεδίαζαν στο σχολείο τις δραστηριότητές τους στον χώρο αναψυχής των Λουτρών Λαγκαδά. Μάλιστα, η επιβίβασή τους στα λεωφορεία έγινε πολύ πειθαρχημένα και γρήγορα, προκειμένου η εξόρμηση να ξεκινήσει με ενθουσιασμό, αλλά και με υπευθυνότητα.

IMG 2105Φυσικά τα γέλια, τα τραγούδια και οι φωνές τους ακούστηκαν αμέσως στο Αναψυκτήριο στα Λουτρά και όλο το πάρκο πλημμύρισε από ζωή. Παρά το γεγονός, ότι ο καιρός «δεν έκανε το χατίρι στους μαθητές», τα παιδιά δε δυσανασχέτησαν. Αντίθετα, άλλα έπαιξαν μπάσκετ και ποδόσφαιρο χωρισμένα σε ομάδες, άλλα έπαιξαν τένις, πολλά έπαιξαν ομαδικά επιτραπέζια παιχνίδια και μερικά έκαναν βόλτες , για να γνωρίσουν τον χώρο. Η καλή διάθεση ήταν έκδηλη στα πρόσωπα όλων, καθώς αγόρια και κορίτσια διασκέδαζαν με τις παρέες τους πραγματικά.

Κατά την επιστροφή τους στο σχολείο όλοι δήλωναν ευχαριστημένοι και μάλιστα αρκετοί από αυτούς πληροφορούσαν για την επιτυχία της εκδρομής και τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου, οι οποίοι επέλεξαν να κάνουν μάθημα, για να μην «εκτροχιαστούν» οι σχολικές υποχρεώσεις τους.

Η δραστηριότητα χαρακτηρίστηκε κατά γενική ομολογία από επιτυχία, καθώς μικροί και μεγάλοι συμφωνήσαμε ότι:

«Βρέξει , δε βρέξει, εμείς με  θετική διάθεση περνάμε καλά!»

Συντάκτρια κειμένου
Άννα Σιώπη
Φιλόλογος

2022-2023

9 ΜΑΪΟΥ 2023 Ενημέρωση και τους κινδύνους στο διαδίκτυο



Λήψη αρχείου

ΚΡΕΠΑ3



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ του ΓΕΛ ΧΟΡΤΙΑΤΗ 28-2-2023
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου θέλοντας να εκφράσουν την θλίψη τους για το ατύχημα στα Τέμπη το οποίο σημειώθηκε στις 28 Φεβρουαρίου 2023 έγραψαν άρθρα:
«Αυτός που συγχωρεί το έγκλημα γίνεται συνένοχος»-Βολταίρος του Αλέξανδρου Κέκου
“Πόσο αξίζουν οι ζωές μας, αδερφούλη;” του Βάιου Βαϊτσόπουλου
και δημιούργησαν το παρακάτω βίντεο

2021-2022

Αντιπολεμικές δράσεις Μάρτιος 2022

Άρθρα των:
Αλέξανδρου Τσολάκου “Γιατί αξίζει να «πολεμάμε» για την Ειρήνη
Φανής Ιακωβίδου “Ο άνθρωπος ξέρει και να πετάει, ξέρει και να σκοτώνει
Διαλεχτής Πετρίδου “Ένα μήνυμα για την ειρήνη
Ποίημα της Παπακωνσταντίνου Ραφαέλας “Καμμένος Ουρανός