«Κοινότητα πρακτικής – Παιδαγωγική τεκμηρίωση στο νηπιαγωγείο»
Κύκλος επιμορφωτικών συναντήσεων
Οι οποίες έχουν ως στόχο να αναδειχθούν οι πρότερες γνώσεις των εκπαιδευτικών, να συζητηθούν βασικές παράμετροι θεωρητικές, εμπειρικές και πρακτικές που αφορούν το περιεχόμενο της παρέμβασης
2/12//2024 –Πεντέρη: Αξιολόγηση για τη Μάθηση, μια κοινωνική διαδικασία& Ατομικός Φάκελος Προόδου (ΑΦΠ/ΗΦΠ) – 3 ώρες
(στόχος α. )-Δημιουργία κοινής αντίληψης και κοινού οράματος σε σχέση με τους στόχους και την πορεία του προγράμματος. Βασικές παράμετροι θεωρητικές, εμπειρικές και πρακτικές
9/12/2024 – Ρεκαλίδου: Παιδαγωγική Τεκμηρίωση & Παρατήρηση- 3 ώρες
(στόχος γ. Να έρθουν σε επαφή με τη φιλοσοφία της Παιδαγωγικής Τεκμηρίωσης)
16/12/2024- Πεντέρη &Ρεκαλίδου: Εφαρμογές Παιδαγωγικής Τεκμηρίωσης και Εργαλεία Οδηγού Νηπιαγωγού, Συνεργασία εκπαιδευτικών, ατομικός και συλλογικός αναστοχασμός, σύνδεση Παιδαγωγικής Τεκμηρίωσης και ΑΦΠ/ΗΦΠ- 3 ώρες
( στόχος γ -Εφαρμογή στην πράξη μέσα από διαδικασίες αναστοχασμού)
Ευχαριστούμε θερμά την κα.Έφη Γεροντίδου και το σύλλογο διδασκόντων του 11ου Νηπιαγωγείου Σταυρούπολης , για το παρόν κείμενο ενημέρωσης της κοινότητας της σχολικής μας μονάδας και μέρος των φωτογραφικών στιγμιότυπων.