Άρθρα κατηγορίας Πάσχα
Το δικό μας Πάσχα!
Το Πάσχα και φέτος το προσεγγίσαμε βιωματικά μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, πασχαλινές κατασκευές (καλαθάκια, κάρτες), και εκπαιδευτικά βίντεο για τα ήθη, τα έθιμα και την ιστορία της Μεγάλης Εβδομάδας. Με στόχο την κατανόηση των εθίμων της γιορτής του Πάσχα, την ανάπτυξη λεπτής κινητικότητας μέσω των χειροτεχνιών και την καλλιέργεια πνεύματος αγάπης και προσφοράς, ήταν μια περίοδος γεμάτη δημιουργικότητα, παράδοση και βιωματική μάθηση.
Καλό Πάσχα!
Το δικό μας Πάσχα!
Στα πλαίσια των πασχαλινών δραστηριοτήτων μας όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τα παιδιά στο νηπιαγωγείο μας επεξεργάστηκαν αγιογραφίες και έργα τέχνης και έμαθαν για τη ζωή, τα θαύματα και τα πάθη τού Χριστού, καθώς και για όλα τα πασχαλινά έθιμα και τον συμβολισμό τους. Ασχολήθηκαν με χειροτεχνίες και κατασκευές, έπαιξαν πασχαλινά παιχνίδια και έλυσαν αινίγματα, φιλοτέχνησαν ευχετήριες κάρτες με πασχαλινές ευχές που θα μετέφεραν σε αγαπημένα πρόσωπα και έβαψαν τα δικά τους ξεχωριστά αβγά….
Όλα φτιαγμένα με αγάπη!
Πασχαλινή καμπάνια Ε.Ε.Σ.
Ενόψει του Πάσχα και στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης που υλοποιεί φέτος το Νηπιαγωγείο μας με τον τίτλο «Σχολείο-οικογένεια-κοινότητα: Μια αλυσίδα συνεργασίας και δημιουργικότητας» και με στόχο την εξωστρέφεια του Νηπιαγωγείου μας προς την κοινότητα, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην Πασχαλινή καμπάνια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, προσφέροντας τρόφιμα σε 500 ωφελούμενες οικογένειες του νησιού μας.
Έτσι από την Πέμπτη 27 Μαρτίου έως και την Τρίτη 8 Απριλίου συγκεντρώσαμε στο Νηπιαγωγείο μας τρόφιμα μακράς διάρκειας που θα διατεθούν σε αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας μέσω του Ερυθρού Σταυρού.
Ευχαριστούμε τους γονείς του σχολείου μας για τη μεγάλη ανταπόκριση τους στο κάλεσμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
Η πράξη αυτή τους τιμά ιδιαίτερα γιατί δείχνει την ευαισθησία τους στα προβλήματα των συνανθρώπων μας και παράλληλα την εμπιστοσύνη στο φιλανθρωπικό έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
Ευχαριστούμε πολύ τη μητέρα του σχολείου μας, κ Γραμματική Κουτσουρέλη η οποία μετέφερε στα γραφεία του ΕΕΣ τα συγκεντρωθέντα τρόφιμα.
Πάσχα 2024
Την εβδομάδα που πέρασε τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν σε δραστηριότητες και δράσεις με θέμα το Πάσχα. Διαβάσαμε βιβλία για τα θαύματα και τη ζωή Tου Χριστού, επεξεργαστήκαμε αγιογραφίες και έργα τέχνης όπου είδαμε τα Πάθη Του. Ακόμη μέσα από οπτικοακουστικό υλικό γνώρισαν τα πασχαλινά έθιμα και τον συμβολισμό τους. Από τις δράσεις δεν έλειπαν και οι κατασκευές. Πασχαλινές κάρτες, αυγά από πηλό που διακόσμησαν τα παιδιά, ένα λαγουδάκι με λιχουδιές είναι μερικές μόνο από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε στο πλαίσιο των πασχαλινών μας δράσεων.
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τις μητέρες κ. Κατερίνα Κουντουρζή και κ. Γαρυφαλλιά Χοντρομπίλα για την πρωτοβουλία τους να διακοσμήσουν μαζί με όλα τα παιδιά πασχαλινά αυγά στο πλαίσιο των πασχαλινών δραστηριοτήτων μας.
Πασχαλινή Καμπάνια του Ε.Ε.Σ
Ενόψει του Πάσχα και μετά από αίτημα που λάβαμε από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην Πασχαλινή του καμπάνια προσφοράς τροφίμων σε 480 άπορες οικογένειες του νησιού μας.
Έτσι από την Δευτέρα 15 Απριλίου έως και την Παρασκευή 19 Απριλίου συγκεντρώσαμε στο Νηπιαγωγείο μας τρόφιμα μακράς διάρκειας που θα διατεθούν σε αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας μέσω του Ερυθρού Σταυρού.
Ευχαριστούμε τους γονείς του σχολείου μας για τη μεγάλη ανταπόκριση τους στο κάλεσμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
Η πράξη αυτή τους τιμά ιδιαίτερα γιατί δείχνει την ευαισθησία τους στα προβλήματα των συνανθρώπων μας και παράλληλα την εμπιστοσύνη στο φιλανθρωπικό έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
Ευχαριστούμε πολύ τη μητέρα του σχολείου μας, κ Κατερίνα Καρίκη η οποία μετέφερε στα γραφεία του ΕΕΣ τα συγκεντρωθέντα τρόφιμα.
Πάσχα 2023
Το Πάσχα φτάνει και η γιορτινή ατμόσφαιρα κυριάρχησε στο νηπιαγωγείο μας! “Λαγουδάκια”, “αβγά” και “κοτοπουλάκια” είναι οι προτάσεις των παιδιών για τις κατασκευές μας και οι δουλειές μας ξεκίνησαν! Ευκαιρία να εξοικειωθούν τα παιδιά με διαφορετικές καλλιτεχνικές τεχνικές! Αν κάτι περιμένουν περισσότερο τα παιδιά είναι οι πασχαλινές λιχουδιές! Γι’ αυτό φτιάξαμε τα πιο ωραία και χαρούμενα καλαθάκια: κοτοπουλάκια και λαγουδάκια! Τους κολλήσαμε ματάκια, ράμφος, φτερά και τα γεμίσαμε με γλυκίσματα!
Την τελευταία εβδομάδα, πριν τις διακοπές του Πάσχα, συζητήσαμε με τα παιδιά για τη ζωή του Χριστού, τα βάσανα, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και τελικά τη Σταύρωση, τον Θάνατο και την Ανάστασή Του. Μιλήσαμε για τη Μεγάλη Εβδομάδα και τα πασχαλινά έθιμα που συνδέονται μ’ αυτή.












































