Τα νήπια μας πάνε στην Α΄ Τάξη!

Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο είναι ένας από τους σημαντικότερους σταθμούς στην παιδική ηλικία. Είναι μια γέφυρα που γεμίζει τα παιδιά με ανυπομονησία, αλλά μερικές φορές και με μικρές ανησυχίες για το «άγνωστο» που έρχεται.

Για να γίνει αυτό το πέρασμα όσο το δυνατόν πιο ομαλό, ευχάριστο και δημιουργικό, πραγματοποιήσαμε μια ξεχωριστή δράση στο πλαίσιο του προγράμματος μετάβασης καθώς με τα νήπια του Νηπιαγωγείου μας  επισκεφτήκαμε το 3ο Δημοτικό Σχολείο στο Βενετόκλειο!

Τα νήπια μας περπάτησαν στους μεγάλους διαδρόμους, είδαν τις αίθουσες διδασκαλίας και κάθισαν για πρώτη φορά στα θρανία! Είχαν μάλιστα την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα μέρος του μαθήματος της Α’ Δημοτικού. Οι μεγαλύτεροι μαθητές έγιναν οι καλύτεροι οικοδεσπότες: μοιράστηκαν μαζί μας τα τετράδιά τους, μας έδειξαν τα βιβλία τους και απάντησαν σε όλες τις αυθόρμητες ερωτήσεις των μικρών μας.

Φύγαμε από το Δημοτικό με τις αποσκευές μας γεμάτες όμορφες εικόνες, πλατιά χαμόγελα και την πεποίθηση ότι τα «μεγάλα μας νήπια» είναι πλέον απόλυτα έτοιμα να γίνουν τα πιο λαμπερά «πρωτάκια»!

Ευχαριστούμε θερμά την διευθύντρια κ Τσαμπίκα Στουππή  και τις δασκάλες της Α΄Τάξης, κ.  Άννα Χατζηπέτρου και κ. Σταυρωσία Τακτικού για την άψογη φιλοξενία!

IMG 4f6fdee04089fedb2c704d51fddeb9af V IMG cd61f1366f3b88253e6a4dc9973b7dc1 V IMG fda36784e7a250179eaff8e94866e175 V