Χριστουγεννιάτικα εργαστήρια
Από τις 12 έως τις 16 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκαν στο Νηπιαγωγείο μας 5 διαφορετικά Χριστουγεννιάτικα εργαστήρια, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συνδημιουργήσουν με τους γονείς τους αλλά και οι γονείς να συναντηθούν με τα παιδιά τους μέσα στο δημιουργικό περιβάλλον μιας τάξης. Ευχαριστούμε τους γονείς που μπόρεσαν να συμμετέχουν σε αυτά, δίνοντας μια άλλη νότα στις χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες μας. Επόμενο ραντεβού μαζί τους, την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου, όπου με τη σύμφωνη γνώμη των παιδιών θα ξεφύγουμε κάπως από τα καθιερωμένα και θα γιορτάσουμε τον ερχομό των γιορτών με τον τρόπο που αρέσει περισσότερο στα παιδιά. Και όπως καταλαβαίνετε αυτός ο τρόπος είναι το παιχνίδι και το γέλιο. Τα παιχνίδια που στήσαμε με τα παιδιά έχουν δύο σημαντικά στοιχεία: δεν θα υπάρχουν νικητές και χαμένοι παρά μόνο η χαρά που προσφέρει το παιχνίδι. Ένα άλλο στοιχείο είναι ότι σε κάποιο από τα παιχνίδια θα χρειαστούμε και τη συμμετοχή των γονιών!!!
Καλές γιορτές!!!









