Πασχαλινή Καμπάνια του Ε.Ε.Σ

Ενόψει του Πάσχα και μετά από αίτημα που λάβαμε από τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην Πασχαλινή του καμπάνια προσφοράς τροφίμων σε 480 άπορες οικογένειες του νησιού μας.
Έτσι από την Δευτέρα 15 Απριλίου έως και την Παρασκευή 19 Απριλίου συγκεντρώσαμε στο Νηπιαγωγείο μας τρόφιμα μακράς διάρκειας που θα διατεθούν σε αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας μέσω του Ερυθρού Σταυρού.

Ευχαριστούμε τους γονείς  του σχολείου μας για τη μεγάλη ανταπόκριση τους  στο κάλεσμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
Η πράξη  αυτή τους τιμά ιδιαίτερα γιατί δείχνει την ευαισθησία τους στα προβλήματα των συνανθρώπων μας και παράλληλα την εμπιστοσύνη στο φιλανθρωπικό έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Ευχαριστούμε πολύ τη μητέρα του σχολείου μας, κ Κατερίνα Καρίκη η οποία  μετέφερε στα γραφεία του ΕΕΣ τα συγκεντρωθέντα τρόφιμα.

IMG 1c12686c1e1d87e040d5db1bfb726698 V20240417 111703