Πασχαλινή καμπάνια Ε.Ε.Σ.

 Ενόψει του Πάσχα και στο πλαίσιο του  Σχεδίου Δράσης που υλοποιεί φέτος το Νηπιαγωγείο μας με τον τίτλο «Σχολείο-οικογένεια-κοινότητα: Μια αλυσίδα συνεργασίας και δημιουργικότητας» και με στόχο την εξωστρέφεια του Νηπιαγωγείου μας προς την κοινότητα, το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην Πασχαλινή καμπάνια του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, προσφέροντας τρόφιμα σε 500 ωφελούμενες οικογένειες του νησιού μας.
Έτσι από την Πέμπτη 27 Μαρτίου έως και την Τρίτη 8 Απριλίου συγκεντρώσαμε στο Νηπιαγωγείο μας τρόφιμα μακράς διάρκειας που θα διατεθούν σε αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας μέσω του Ερυθρού Σταυρού.

Ευχαριστούμε τους γονείς  του σχολείου μας για τη μεγάλη ανταπόκριση τους  στο κάλεσμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
Η πράξη  αυτή τους τιμά ιδιαίτερα γιατί δείχνει την ευαισθησία τους στα προβλήματα των συνανθρώπων μας και παράλληλα την εμπιστοσύνη στο φιλανθρωπικό έργο του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.

Ευχαριστούμε πολύ τη μητέρα του σχολείου μας, κ Γραμματική Κουτσουρέλη η οποία  μετέφερε στα γραφεία του ΕΕΣ τα συγκεντρωθέντα τρόφιμα.

20250408 111508 20250408 111530

20250408 084301 20250408 083927 1