Το Πάσχα φτάνει και η γιορτινή ατμόσφαιρα κυριάρχησε στο νηπιαγωγείο μας! “Λαγουδάκια”, “αβγά” και “κοτοπουλάκια” είναι οι προτάσεις των παιδιών για τις κατασκευές μας και οι δουλειές μας ξεκίνησαν! Ευκαιρία να εξοικειωθούν τα παιδιά με διαφορετικές καλλιτεχνικές τεχνικές! Αν κάτι περιμένουν περισσότερο τα παιδιά είναι οι πασχαλινές λιχουδιές! Γι’ αυτό φτιάξαμε τα πιο ωραία και χαρούμενα καλαθάκια: κοτοπουλάκια και λαγουδάκια! Τους κολλήσαμε ματάκια, ράμφος, φτερά και τα γεμίσαμε με γλυκίσματα!
Την τελευταία εβδομάδα, πριν τις διακοπές του Πάσχα, συζητήσαμε με τα παιδιά για τη ζωή του Χριστού, τα βάσανα, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε και τελικά τη Σταύρωση, τον Θάνατο και την Ανάστασή Του. Μιλήσαμε για τη Μεγάλη Εβδομάδα και τα πασχαλινά έθιμα που συνδέονται μ’ αυτή.







