Καλή σχολική χρονιά!

     Αγαπητοί μας γονείς

σας ενημερώνουμε πως ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, τη Δευτέρα 14-9-20 θα πραγματοποιηθούν οι
ενημερωτικές συναντήσεις μαζί σας. Οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν σε διαφορετικές ώρες για τα 2 τμήματα  του Νηπιαγωγείου μας. Το Τμήμα 1 θα συναντηθεί στις 8:30 πμ και το Τμήμα 2 στις 10:00 π.μ.  στo                 Νηπιαγωγείο   μας.
Παρακαλείσθε να προσέλθετε στο σχολείο με μάσκα.
Παράλληλα σας προωθούμε τις επικαιροποιημένες οδηγίες του   ΕΟΔΥ, για την έναρξη λειτουργίας των νηπιαγωγείων       και   σας παρακαλούμε να τις διαβάσετε με προσοχή.

Καλή σχολική χρονιά!

Ευχαριστούμε!


Λήψη αρχείου