Στα πλαίσια των πασχαλινών δραστηριοτήτων μας όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος τα παιδιά στο νηπιαγωγείο μας επεξεργάστηκαν αγιογραφίες και έργα τέχνης και έμαθαν για τη ζωή, τα θαύματα και τα πάθη τού Χριστού, καθώς και για όλα τα πασχαλινά έθιμα και τον συμβολισμό τους. Ασχολήθηκαν με χειροτεχνίες και κατασκευές, έπαιξαν πασχαλινά παιχνίδια και έλυσαν αινίγματα, φιλοτέχνησαν ευχετήριες κάρτες με πασχαλινές ευχές που θα μετέφεραν σε αγαπημένα πρόσωπα και έβαψαν τα δικά τους ξεχωριστά αβγά….
Όλα φτιαγμένα με αγάπη!











