Η πόρτα του νηπιαγωγείου μας κλείνει για φέτος, γεμίζοντας τις καρδιές μας με νοσταλγία και απέραντη περηφάνια. Αγαπημένα μας παιδιά, κρατήστε την παιδική σας ανεμελιά, γεμίστε το καλοκαίρι σας με ήλιο, θάλασσα και ατελείωτο παιχνίδι. Εις το επανιδείν, με την καρδιά μας γεμάτη καλοκαιρινές αναμνήσεις!


