Κρατάμε τις στιγμές μας και πετάμε για το καλοκαίρι!

Η πόρτα του νηπιαγωγείου μας κλείνει για φέτος, γεμίζοντας τις καρδιές μας με νοσταλγία και απέραντη περηφάνια. Αγαπημένα μας παιδιά, κρατήστε την παιδική σας ανεμελιά, γεμίστε το καλοκαίρι σας με ήλιο, θάλασσα και ατελείωτο παιχνίδι. Εις το επανιδείν, με την καρδιά μας γεμάτη καλοκαιρινές αναμνήσεις!

IMG c44ee3c6e146e8f597d2ec01601b8e7d V 20260611 103121 20260611 105114

Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2025-26

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ολοκλήρωσαν και φέτος τους τέσσερις κύκλους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων για το τρέχον σχολικό έτος. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παιχνίδι και ομαδική εργασία, τα παιδιά καλλιέργησαν σημαντικές δεξιότητες ζωής, συνεργασίας και κριτικής σκέψης.

1ος Θεματικός Κύκλος: Ζω καλύτερα – Ευ ζην
Τίτλος Προγράμματος: «Χτίζω σωστά το σώμα μου»
Στον πρώτο κύκλο εστιάσαμε στην υγεία, τη σωστή διατροφή και τη σημασία της σωματικής άσκησης. Στόχος μας ήταν να κατανοήσουν τα παιδιά πώς οι καθημερινές μας συνήθειες επηρεάζουν το σώμα και την ενέργειά μας. Μάθαμε  πως λειτουργεί  το  σώμα  μας  και  πως  μπορούμε να το  διατηρούμε  υγιές. Καλλιέργησαν τις δεξιότητες του 21ου αιώνα. Έμαθαν να συνεργάζονται και να εργάζονται ομαδικά συλλέγοντας και αξιολογώντας πληροφορίες.
S1 S2 S3 S4 S5
2ος Θεματικός Κύκλος: Φροντίζω το περιβάλλον
Τίτλος Προγράμματος: «Από το σποράκι στο πιάτο»
Συνεχίζοντας το ταξίδι της γνώσης, περάσαμε στη σχέση μας με τη φύση. Ερευνήσαμε τον κύκλο ζωής των φυτών και κατανοήσαμε την αξία της αειφορίας, της τοπικής παραγωγής και του σεβασμού προς το περιβάλλον. Στο πλαίσιο  της  ευαισθητοποίησης  των  παιδιών  σε περιβαλλοντικά θέματα  και  της  ανάπτυξης  της  περιβαλλοντικής τους  συνείδησης,  ασχοληθήκαμε με τα καρποφόρα φυτά  και  δέντρα. Πειραματιστήκαμε  με την εμφύτευση  σπόρων  και παρακολουθήσαμε  την ανάπτυξή τους. Δημιουργήσαμε  τον δικό μας λαχανόκηπο  και  απολαύσαμε την παραγωγή μας. 

F1 F2 F3 F4 F5 F6
3ος Θεματικός Κύκλος: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Ενσυναίσθηση και Ευθύνη
Τίτλος Προγράμματος: «Κάθε οικογένεια μοναδική!»
Στον τρίτο κύκλο, τα νήπια άνοιξαν την αγκαλιά τους στην ποικιλομορφία και την αποδοχή. Μέσα από το πρίσμα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προσεγγίσαμε την έννοια της οικογένειας, κατανοώντας ότι η αγάπη και η φροντίδα είναι τα στοιχεία που ενώνουν όλα τα σπιτικά, όποια κι αν είναι η δομή τους. Φτιάξαμε ένα ομαδικό κολλάζ όπου αποτυπώσαμε τι σημαίνει για εμάς «οικογενειακή θαλπωρή». Συζητήσαμε για το δικαίωμα κάθε παιδιού να έχει μια οικογένεια που το προστατεύει, αναγνωρίζοντας ότι η διαφορετικότητα ομορφαίνει τον κόσμο μας. Γνώρισαν όψεις της οικογενειακής πολυμορφίας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της. Έδωσαν λύσεις σε προβληματικές καταστάσεις  διαφορετικών οικογενειών μέσα από “οικογενειακά συμβούλια”, κατανοώντας ότι κάθε οικογένεια αντιμετωπίζει δυσκολίες αλλά βιώνει και όμορφες στιγμές.
O1 O2 O3 O4 O5

4ος Θεματικός Κύκλος: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
Τίτλος Προγράμματος: «Μια βόλτα στον γαλαξία μας!»
Ο τελευταίος κύκλος μετέτρεψε τους μικρούς μας μαθητές σε επιστήμονες και αστροναύτες! Με όχημα τη μεθοδολογία STEM και την εισαγωγή στη ρομποτική, εξερευνήσαμε το ηλιακό μας σύστημα, αναπτύσσοντας παράλληλα την υπολογιστική σκέψη και τη δημιουργικότητα. Ανακαλύψαμε  την γειτονιά της  Γης  μας στο  διάστημα,  και  αναπτύσσοντας  δεξιότητες ψηφιακού εγγραμματισμού  ταξιδέψαμε μέσα στο διάστημα  διαμορφώνοντας το  ηλιακό μας  σύστημα  με τον δικό μας  τρόπο κατασκευάζοντας μακέτα του ηλιακού μας συστήματος.
D1 D2 D3 D4 D5

 

Τα νήπια μας πάνε στην Α΄ Τάξη!

Η μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο είναι ένας από τους σημαντικότερους σταθμούς στην παιδική ηλικία. Είναι μια γέφυρα που γεμίζει τα παιδιά με ανυπομονησία, αλλά μερικές φορές και με μικρές ανησυχίες για το «άγνωστο» που έρχεται.

Για να γίνει αυτό το πέρασμα όσο το δυνατόν πιο ομαλό, ευχάριστο και δημιουργικό, πραγματοποιήσαμε μια ξεχωριστή δράση στο πλαίσιο του προγράμματος μετάβασης καθώς με τα νήπια του Νηπιαγωγείου μας  επισκεφτήκαμε το 3ο Δημοτικό Σχολείο στο Βενετόκλειο!

Τα νήπια μας περπάτησαν στους μεγάλους διαδρόμους, είδαν τις αίθουσες διδασκαλίας και κάθισαν για πρώτη φορά στα θρανία! Είχαν μάλιστα την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα μέρος του μαθήματος της Α’ Δημοτικού. Οι μεγαλύτεροι μαθητές έγιναν οι καλύτεροι οικοδεσπότες: μοιράστηκαν μαζί μας τα τετράδιά τους, μας έδειξαν τα βιβλία τους και απάντησαν σε όλες τις αυθόρμητες ερωτήσεις των μικρών μας.

Φύγαμε από το Δημοτικό με τις αποσκευές μας γεμάτες όμορφες εικόνες, πλατιά χαμόγελα και την πεποίθηση ότι τα «μεγάλα μας νήπια» είναι πλέον απόλυτα έτοιμα να γίνουν τα πιο λαμπερά «πρωτάκια»!

Ευχαριστούμε θερμά την διευθύντρια κ Τσαμπίκα Στουππή  και τις δασκάλες της Α΄Τάξης, κ.  Άννα Χατζηπέτρου και κ. Σταυρωσία Τακτικού για την άψογη φιλοξενία!

IMG 4f6fdee04089fedb2c704d51fddeb9af V IMG cd61f1366f3b88253e6a4dc9973b7dc1 V IMG fda36784e7a250179eaff8e94866e175 V