Ομιλία-ενημέρωση από τον Λογοπεδικό κ. Παυλίδη
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας θέλοντας να συμβάλλει στην ενημέρωση, υποστήριξη και ενδυνάμωση μας ως γονείς, σε θέματα που σχετίζονται με τα παιδιά μας, και σε συνέχεια της συνεργασίας μας με τον κ. Μάνθο Παυλίδη λογοπεδικό και συνεργάτη του Κέντρου Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Δ.Ο.Π Δήμου Ρόδου, διοργανώνει ομιλία του με θέμα:
” Σχολική ετοιμότητα και ανάπτυξη λόγου. Σκέψεις-προβληματισμοί-προτάσεις”.
Μετά την ολοκλήρωση της εισήγησης θα γίνει συζήτηση, προκειμένου να απαντηθούν όλα τα ερωτήματα των συμμετεχόντων.
Η ενημερωτική διάλεξη θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης, την Παρασκευή 27 Ιανουαρίου στις 6:30 το απόγευμα στο χώρο του σχολείου μας.












