Απόγευμα Συμβουλευτικής Γονέων -Παθολογία του λόγου στα παιδιά

Σε συνέχεια της συνεργασίας μας με τον Λογοπεδικό και συνεργάτη του Κέντρου Παροχής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Δ.Ο.Π Δήμου Ρόδου, κ. Μ. Παυλίδη, μετά την αδρή εκτίμηση της αναπτυξιακής φάσης λόγου των παιδιών που πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας τον περασμένο Οκτώβριο, ήρθε η σειρά των γονιών να ενημερωθούν και να συνομιλήσουν μαζί του στο πλαίσιο ενός ακόμα απογεύματος Συμβουλευτικής Γονέων.
Έτσι λοιπόν, την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου στις 7:00 μ.μ στο χώρο του σχολείου, πραγματοποιήθηκε ομιλία με θέμα “Παθολογία του λόγου στα παιδιά”.
Τα θέματα που αναλύθηκαν από τον κ Παυλίδη   αφορούσαν στην ανάπτυξη του λόγου, την επικοινωνία, μάθηση, άρθρωση, τραυλισμό, έναρξη λόγου.

Ευχαριστούμε από καρδιάς τον κ. Παυλίδη για τη συνεργασία του και την πάντα πρόθυμη συμβολή του σε θέματα συμβουλευτικής τόσο προς τις εκπαιδευτικούς του Νηπιαγωγείου μας όσο και προς τους γονείς.

20260123 191331 20260123 191341

Η Βασιλόπιτα μας για το 2026!

Κόψαμε και φέτος την βασιλόπιτα μας και εκτός από την γλυκιά νοστιμιά της που όλοι γευτήκαμε, βρήκαμε και την τυχερή του φλουριού!

Συγχαρητήρια Γιασεμίν!

Υγεία και  τύχη σε όλα τα παιδιά μας!

20260113 113237 20260113 113538 20260113 114215 20260113 114517