“Τί ωραία διασκεδάζω πειράματα όταν κάνω!!”

Μια ωραία ιδέα τώρα το καλοκαιράκι είναι να αφήσουμε τα παιδιά να ανακαλύψουν τη γνώση μόνα τους , να ερευνήσουν, να ανακαλύψουν και να διασκεδάσουν…Και εμείς σήμερα αυτό κάναμε…πειράματα πολλά και έπονται και άλλα πολλά….Καλή διασκέδαση!!!

εικόνα Viber 2024 06 03 18 00 26 538εικόνα Viber 2024 06 03 18 00 33 611εικόνα Viber 2024 06 03 18 02 04 024εικόνα Viber 2024 06 03 18 06 54 284εικόνα Viber 2024 06 03 18 06 02 292εικόνα Viber 2024 06 03 18 07 24 329εικόνα Viber 2024 06 03 18 03 12 152εικόνα Viber 2024 06 03 18 02 58 008

 

Συμμετοχή των μαθητών μας στη Περιβαλλοντική δράση Το Λούνα Παρκ της Ανακύκλωσης

Στο Πάρκο της Αγίας Βαρβάρας βρέθηκαν σήμερα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι μαθητές μας προκειμένου να συμμετέχουν στη Περιβαλλοντική δράση του ΦΟΔΣΑ. Ακολούθησαν πλήθος δραστηριοτήτων που ενίσχυσαν και εμπλούτισαν τις προϋπάρχουσες γνώσεις των παιδιών ώστε να αποκτήσουν οικολογική συνείδηση και να υιοθετήσουν φιλικές στάσεις και συμπεριφορές απέναντι στη προστασία του περιβάλλοντος.

0 02 05 72a1c689653d06bce7aa474cec6cff5d2d57f09ee95936133b6cf74d81dcf8ef 993b3f2fd9495eb70 02 05 2edd67f6eda420b9f7f4777fde6e42b95bd4e7b27048eaafa93f88b553855660 b0a4fa6e89f06586

 

εικόνα Viber 2024 06 03 17 36 45 8540 02 05 1aa3cb1c0cc2cced0054c4a832336c8baa44e1ed2a00bf587151efb2944de5b5 93fcaf8f75c34c2a

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο ΚΕΠΕΑ Στυλίδας

Το ΚΕΠΕΑ Στυλίδας επισκεφθήκαμε σήμερα προκειμένου να ενισχύσουμε και να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος από διάφορες πηγές μόλυνσης. Ο τίτλος του προγράμματος που παρακολουθήσαμε ήταν Μαλιακός, ένας ξεχωριστός θαλασσότοπος.Οι υπεύθυνοι του προγράμματος, τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά, μας υποδέχθηκαν με μεγάλη θέρμη και μας ετοίμασαν πλήθος δραστηριοτήτων που παράλληλα με τη γνώση μας πρόσφεραν χαρά και πολλά χαμόγελα.Δεν έλειψε όμως και το παιχνίδι στη παιδική χαρά του γειτονικού πάρκου.

εικόνα Viber 2024 05 18 19 48 00 275εικόνα Viber 2024 05 18 19 47 46 091εικόνα Viber 2024 05 18 19 47 37 968εικόνα Viber 2024 05 18 19 46 39 383

εικόνα Viber 2024 05 18 19 46 58 785εικόνα Viber 2024 05 18 19 45 25 700εικόνα Viber 2024 05 18 19 42 15 951εικόνα Viber 2024 05 18 19 44 45 501 εικόνα Viber 2024 05 18 19 44 02 923εικόνα Viber 2024 05 18 19 43 23 078εικόνα Viber 2024 05 18 19 43 40 877εικόνα Viber 2024 05 18 19 43 31 697εικόνα Viber 2024 05 18 19 43 09 900εικόνα Viber 2024 05 18 19 42 56 707

εικόνα Viber 2024 05 18 19 41 25 031εικόνα Viber 2024 05 18 19 41 01 080

εικόνα Viber 2024 05 18 19 40 33 065εικόνα Viber 2024 05 18 19 39 24 602

“Πασχαλιά, πασχαλιά ήρθε πάλι η Πασχαλιά”

εικόνα Viber 2024 04 24 19 47 01 820εικόνα Viber 2024 04 24 19 46 38 774εικόνα Viber 2024 04 24 19 45 55 894εικόνα Viber 2024 04 24 19 48 09 932εικόνα Viber 2024 04 24 19 45 08 397εικόνα Viber 2024 04 24 19 45 19 965

εικόνα Viber 2024 05 18 19 38 15 206εικόνα Viber 2024 05 18 19 49 11 832εικόνα Viber 2024 05 18 19 49 33 512

Όπως κάθε χρόνο έτσι και εφέτος γιορτάζουμε το Πάσχα με τη δέουσα λαμπρότητα. Μικρά χεράκια των μαθητών μας κατασκευάζουν όμορφες δημιουργίες που στολίζουν το σχολείο μας και το δωμάτιό τους. Ενδεικτικά παρουσιάζουμε κάποιες από αυτές και ευχόμαστε σε όλους

    Καλό Πάσχα

Οι μαθητές του 30ου Νηπιαγωγείου Λαμίας

και οι κυρίες Ελένη, Μαρία,Ειρήνη

εικόνα Viber 2024 05 18 19 48 58 315εικόνα Viber 2024 05 18 19 48 45 134

εικόνα Viber 2024 05 18 19 49 38 397 1εικόνα Viber 2024 05 18 19 50 24 612εικόνα Viber 2024 05 18 19 50 17 126εικόνα Viber 2024 05 18 19 50 46 086εικόνα Viber 2024 05 18 19 50 44 169εικόνα Viber 2024 05 18 19 50 46 086 1εικόνα Viber 2024 05 18 19 50 53 971

εικόνα Viber 2024 05 18 19 51 16 428εικόνα Viber 2024 05 18 19 51 59 339

“Ενημέρωση-Ευαισθητοποίηση των μαθητών από μέλη του Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α”

Μέλη της Μονάδας του Ο.ΦΥ.ΠΕ.Κ.Α επισκέφθηκαν τη σχολική μας μονάδα προκειμένου να πραγματοποιηθούν δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών μας σχετικά με τη προστασία του περιβάλλοντος, τη χρησιμότητα του νερού και τις αιτίες μόλυνσης. Μετά τη παρουσίαση ακολούθησαν  δραστηριότητες κατά τις οποίες οι μαθητές εφάρμοσαν με βιωματικό τρόπο τις γνώσεις που απέκτησαν όπως δημιουργία αφίσας,κολλάζ, τραγούδια και ψυχοκινητικά παιχνίδια.

εικόνα Viber 2024 04 18 23 42 26 349εικόνα Viber 2024 04 18 23 44 18 935εικόνα Viber 2024 04 18 23 43 53 510εικόνα Viber 2024 04 18 23 44 43 551

Παιδικός Διαγωνισμός Ζωγραφικής HELMEPA 2024

Με πολύ κέφι ,φαντασία και διάθεση δημιουργήσαμε την αφίσα μας για τον Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής ΗΕLMEPΑ με θέμα: “Μην Ψαρώνεις, Μπορούμε να σώσουμε τις θάλασσες”

εικόνα Viber 2024 03 13 23 42 11 613

εικόνα Viber 2024 03 13 23 41 00 454εικόνα Viber 2024 03 13 23 41 26 240

 

Όχι στη Βία, Ναι στη Φιλία -Π.Ημέρα κατά της σχολικής βίας

Το δικό τους μήνυμα στέλνουν σε όλους ,μικρούς και μεγάλους οι λιλιπούτειοι μαθητές μας κατά της Σχολικής Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού, με αφορμή την 6 Μαρτίου, που έχει οριστεί ως Παγκόσμια Ημέρα για την αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων στα σχολεία. Δημιουργήσαμε τη δική μας αφίσα με το μήνυμα ‘Όχι στη Βία , Ναι στη Φιλία” και διακοσμήσαμε τον αύλειο χώρο του σχολείου,χορέψαμε ανά ζεύγη το γνωστό τραγούδι Αν όλα τα παιδιά της γης,διαδηλώσαμε το σύνθημά μας, στολίσαμε τα λουλούδια μας και έπειτα οι κυρίες μας μοίρασαν μπαλόνια στα οποία ήταν γραμμένα το μήνυμά μας , έτσι ώστε να γίνει διάχυση στους γονείς μας και στην ευρύτερη κοινωνία.

εικόνα Viber 2024 03 13 23 10 46 852εικόνα Viber 2024 03 13 23 10 33 375

εικόνα Viber 2024 03 13 23 22 55 000εικόνα Viber 2024 03 13 23 11 23 834

εικόνα Viber 2024 03 13 23 22 30 478 εικόνα Viber 2024 03 13 23 23 31 019εικόνα Viber 2024 03 13 23 24 22 271εικόνα Viber 2024 03 13 23 24 11 529

εικόνα Viber 2024 03 13 23 11 34 581εικόνα Viber 2024 03 13 23 11 53 596

Μαθαίνω για τον Σεισμό

Μετά την ενημέρωση από τη Πυροσβεστική Υπηρεσία για την αντιμετώπιση πυρκαγιών κρίναμε σκόπιμο να μιλήσουμε στο σχολείο μας για την αντιμετώπιση και άλλων επικίνδυνων φαινομένων όπως για παράδειγμα για το σεισμό και τους τρόπους σωστής προετοιμασίας  μας λόγω του ότι η σεισμική δραστηριότητα στον Ελλαδικό χώρο είναι μεγάλη.  Ο σεισμός είναι ένα φυσικό φαινόμενο που δημιουργεί φόβο αλλά και πανικό τόσο σε μικρούς όσο και σε μεγάλους!!! Είναι ένα φυσικό φαινόμενο που το φοβόμαστε αλλά όλοι πρέπει να μάθουμε να το αντιμετωπίζουμε με ψυχραιμία…

Αρχικά, μιλήσαμε για τις προηγούμενες εμπειρίες μας και ανιχνεύσαμε τις πρότερες γνώσεις των παιδιών για τον σεισμό. Έπειτα, αναζητήσαμε τους λόγους που μπορεί να «τρέμει η γη», είδαμε σχετικά βίντεο και μάθαμε πώς είναι η γη και πώς προκαλούνται οι σεισμοί. Και όταν πια ήμασταν έτοιμοι πραγματοποιήσαμε ασκήσεις ετοιμότητας.

Μάθαμε λοιπόν ότι μπαίνουμε κάτω από το τραπέζι και ακολουθούμε τρία βήματα:

1.Σκύβω. 

2.Καλύπτομαι

3.Κρατιέμαι.

Όταν σταματήσει ο σεισμός, κάνουμε τρενάκι μπροστά στην πόρτα.

Με ηρεμία και χωρίς πανικό, βγαίνουμε στην αυλή και πάμε στην καθορισμένη θέση μας!!

εικόνα Viber 2024 03 13 22 35 43 577εικόνα Viber 2024 03 13 22 36 10 957εικόνα Viber 2024 03 13 22 36 20 250εικόνα Viber 2024 03 13 22 36 44 095

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ 13ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΜΙΑΣ

Μια διαφορετική μέρα γεμάτη χαρά και ενθουσιασμό περίμενε τους μικρούς μας μαθητές από νωρίς το πρωί.Μετά από πρόσκληση του κ. Διευθυντή του γειτονικού μας 13ου Δημοτικού Σχολείου Λαμίας ,τον οποίον και ευχαριστούμε θερμά, βρεθήκαμε  αντί στη τάξη του Νηπιαγωγείου μας, στο προαύλιο χώρο του σχολείου. Ένα Πυροσβεστικό όχημα περίμενε εκεί και δίπλα μας πυροσβέστες αξιωματικοί να μας μεταδώσουν χρήσιμες γνώσεις προκειμένου να μάθουμε να προστατεύουμε τον εαυτό μας, τον συνάνθρωπό μας και τη φύση γύρω μας.Οι πυροσβέστες εντυπωσιάζοντας τους μικρούς  μας μαθητές μας μίλησαν για τη δουλειά τους, τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν καθημερινά, σε ποιες καταστάσεις φωνάζουμε την πυροσβεστική και μας ενημέρωσαν για τον  αριθμό που πρέπει να καλούμε σε περίπτωση που κινδυνεύουμε από εκδήλωση πυρκαγιάς. Ακόμη πιο εντυπωσιακή ήταν η στιγμή που μας επέδειξαν το σάκο με τον εξοπλισμό που έχουν πάντοτε μαζί τους αλλά και τη στολή που οι ίδιοι φοράνε σε καταστάσεις  όπου καλούνται να σβήσουνε φωτιές, προκειμένου να προστατευτούν από τη θερμότητα. Απάντησαν σε όλα τα ερωτήματα που τέθηκαν από μικρούς και μεγαλύτερους μαθητές και μετά το τέλος της παρουσίασης έγινε επίδειξη  κατάσβεσης φωτιάς στον εξωτερικό χώρο του σχολείου με το σύνολο των μαθητών να ξεσπούν σε χειροκροτήματα και αναφωνήματα θαυμασμού . Οι πυροσβέστες πρόσφεραν μια ακόμη χαρά στα παιδιά καθώς έδωσαν σε πολλά από αυτά τη μάνικα να τη χειριστούν τα ίδια με μια μικρή βοήθεια από τους ειδικούς.

Ευχαριστούμε θερμά τόσο τους αξιωματικούς της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του Δ. Λαμιέων όσο και τον κ. Διευθυντή του 13ου Δημοτικού Σχολείου και ευελπιστούμε και εις άλλες δράσεις συνεργασίας  εξίσου ωφέλιμες και ευχάριστες.

εικόνα Viber 2024 03 13 22 25 19 258εικόνα Viber 2024 03 13 22 25 41 979εικόνα Viber 2024 03 13 22 25 32 851εικόνα Viber 2024 03 13 22 27 27 851εικόνα Viber 2024 03 13 22 25 04 514

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧ.ΕΤΟΣ 2024-2025

Δείτε αναλυτικές πληροφορίες για τον τρόπο εγγραφής των μαθητών στο 30ο Νηπιαγωγείο Λαμίας-Χωροταξική Κατανομή μαθητών

Εγγραφές μαθητών και μαθητριών στα Νηπιαγωγεία  για το σχολ.έτος 2024-2025

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2024-2025 θα γίνουν μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, που θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας στο Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Οι ηλεκτρονικές εγγραφές θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2024. Μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες εγγραφές και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η είσοδος στο σχολείο γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τη Νηπιαγωγό και από ώρες 12.10 -13.00μ.μ.καθημερινά.

Στα Νηπιαγωγεία εγγράφονται μαθητές/τριες που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής συμπληρώνουν την ηλικία των τεσσάρων (4) ετών δηλ. μαθητές γεννημένοι το 2020  και τα Νηπιαγωγεία υποχρεούνται να δεχτούν όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Σε όλους τους δήμους της χώρας, ο Προϊστάμενος/η-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου δέχεται όλες τις αιτήσεις, για φοίτηση νηπίων και προνηπίων, που ανήκουν στη σχολική περιφέρεια του Νηπιαγωγείου.

Η εγγραφή προνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, θα πρέπει εν τούτοις οι γονείς που επιθυμούν τη φοίτηση σε Προαιρετικό Ολοήμερο τμήμα να επικοινωνήσουν μαζί μας και να φέρουν εκ νέου αίτηση εγγραφής για το Ολοήμερο

Α.ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 30ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΛΑΜΙΑΣ

Αυτές είναι οι οδοί περιμετρικά του σχολείου που τα παιδιά εγγράφονται στο 30ο Νηπιαγωγείο Λαμίας. Συμπεριλαμβάνονται επίσης όλοι οι λοιποί οδοί και πάροδοι που βρίσκονται εντός  αυτών των ορίων.

Περιφερειακός Ισαδάκι-Χίου μονά-Τυμφρηστού ζυγά-Ψαρών μονά-Παπασιοπούλου έως Φλέμινγκ νότια-Ερυθρού Σταυρού ζυγά-Αγίων Αναργύρων νότια-Δαναών-Δευκαλίωνος μονά-Ανοίξεως 1 έως 7-Κάλβου βόρεια-Αθηνάς δυτικά-Βελισσαρίου βόρεια-Τυμφρηστού, Περιφερειακός Ισαδάκι

Ειδικότερα οι οδοί που ανήκουν στο σχολείο μας είναι:

Υψηλάντου ( από τον αριθμό 75/78/79 , ζυγά από τον αριθμό 80 έως  τέρμα)

Κάλβου (βόρεια πλευρά)

Αθηνάς ( δυτική πευρά)

Βελισσαρίου (βόρεια πλευρά)

Τυμφρηστού ζυγά ( από τον αριθμό 40-84 και 102 έως 198)

Πάροδος 10η Τυμφρηστού

Περιφερειακός Ισιαδάκι

Κοκκαλάκη

Εγκολφοπούλου

Παρνασσού

Δρόγκαρη

Αμμοχώστου

Μυτιλήνης

Καλαμαριάς

Πάφου

Πάρου

Παπαντωνίου

Φοίνικος

Πηλέως

Βλαχογιάννη

Λέρου

Σάμου

Χίου μονά (από τον αριθμό 1 έως 19)

Ψαρών μονά (από τον αριθμό 1 έως 6Α)

Ύδρας και Τσαλτάκη (δυτικά)

Τμήμα Παπασιοπούλου έως Φλέμινγκ (νότια πλευρά)

Λαρίσης τμήμα

Φιλιαδώνος

Σταδίου

Μαλαμίδας

Ερυθρού Σταυρού ζυγά

Μελίνας Μερκούρη  ( πρώην Αγίων Αναργύρων η Νότια πλευρά)

Δαναών

Αχαιών μονά ( από τον αριθμό 27-45)

Ιπποκράτους

Δευκαλίωνος μονά ( από τον αριθμό 1 έως 25)

Νιόβης

Κοτρωνιά

Ισιόδου

Δολόπων

Μουσών

Πανδώρας

Ασκληπιού

Πύρρας

Τμήμα Καραϊσκάκη ( από τον αριθμό 117 – 113 και ζυγά 122  έως Φλέμινγκ)

Ανοίξεως (από τον αριθμό 1 έως 7)

Β. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
  • Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
  • α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή . Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή
  • β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας
  • γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας. (ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ)
  • δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, (ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ)
  • ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».*Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και (δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζει ο Προϊστάμενος/νη-Διευθυντής/ντρια του Νηπιαγωγείου.ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΕΤΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ:Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή(Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.

Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια

Βεβαίωση από ΚΕΣΥή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο χρήστης δηλώνει υπεύθυνα ότι ασκεί τη γονική επιμέλεια του τέκνου που αιτείται εγγραφή, σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα (13:00 – 16:00) δύνανται να εγγράφονται όσοι το επιθυμούν άνευ κριτηρίων.

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:00):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχήςδικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια της εγγραφής επικοινωνήστε μαζί μας.

*Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 2231047364

Email νηπ/γείου :mail@30nip-lamias.fth.sch.gr

Δ/νση νηπ/γείου:Υψηλάντου και Φοίνικος 24

Η Προϊσταμένη του 30ου Νηπιαγωγείου Λαμίας                                                                                                                Σκαρμούτσου Ειρήνη