ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2020-21 ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

 

 


 

Χρήσιμο Υλικό – Βιβλία Μαθητή για το  Γυμνάσιο

 

 

CISCO Webex Meeting – Εγγραφή εκπαιδευτικών στο webex.sch.gr

  1. Στο πρώτο βήμα η υπηρεσία αναγνωρίζει αν είσαι εκπαιδευτικός Π/θμιας ή Δ/θμιας εκπαίδευσης και σε οδηγεί στον ανάλογο server.
  2. Για να κάνεις είσοδο στο λογαριασμό σου σε αυτόν απαιτείται εκ νέου να δώσεις τα στοιχεία (email) του λογαριασμού σου στο ΠΣΔ για να συνδεθείς.
    Από εκεί μπορείς να προσθέσεις και μία φωτογραφία σου ώστε όταν δεν έχεις ανοικτό το video να σε αναγνωρίζουν πιο εύκολα στις τηλεδιασκέψεις που συμμετέχεις από την επιλογή https://minedu-secondary.webex.com/webappng/sites/minedu-secondary/myprofile/home – Edit my Profile.
  3. Μετά μπορείς να ξεκινήσεις αμέσως μία τηλεδιάσκεψη
  4. Από την κάμερα μπορείς να επιλέξεις ένα ψηφιακό παρασκήνιο ως φόντο (Virtual Background).

  • Η υπηρεσία της τηλεδιάσκεψης https://webex.sch.gr είναι διαθέσιμη σε όλες τις κατηγορίες χρηστών, εκπαιδευτικών, στελεχών και διοικητικών υπαλλήλων που εντάσσονται στην Α’/θμια και Β’/θμια εκπαίδευση, καθώς και των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, Μαθητείας και Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
  • Για να είναι δυνατή η πρόσβαση στο WebEx, όπως και σε κάθε υπηρεσία του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, θα πρέπει:
  • Η μονάδα που ανήκει ο εκπαιδευτικός να είναι εγγεγραμμένη στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ). Σε περίπτωση που δεν είναι, παρακαλούμε δείτε τις οδηγίες εγγραφής στο σύνδεσμο: Οδηγίες εγγραφής Μονάδας
  • Ο εκπαιδευτικός πρέπει να έχει λογαριασμό στο ΠΣΔ. Η εγγραφή και απόκτηση λογαριασμού στο ΠΣΔ γίνεται από την πύλη του ΠΣΔ, όπου στην πρώτη σελίδα υπάρχει η επιλογή «ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ» στο πάνω μέρος της σελίδας.
  • Η υπηρεσία WebEx παρέχεται σε λογαριασμούς φυσικών προσώπων ως δημιουργούς τηλεδιασκέψεων (Hosts) αλλά όχι σε λογαριασμούς μονάδων (επίσημοι λογαριασμοί σχολείων, λογαριασμοί Myschool ή άλλοι λογαριασμοί).
  • Οι μαθητές μπορούν να έχουν πρόσβαση ως συμμετέχοντες (attendees) μέσω του συνδέσμου τηλεδιάσκεψης που θα τους κοινοποιεί ο εκπαιδευτικός (Host).
  • Υπενθυμίζουμε ότι αν ένα χρήστης του ΠΣΔ έχει ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης του μπορεί να τον ανακτήσει από τον σύνδεσμο «Ξέχασα το όνομα χρήστη/κωδικό μου» που υπάρχει στην αρχική σελίδα στην πύλη του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου www.sch.gr.

Γ ΓΕΛ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2020-21 – ΥΛΗ – ΣΕΙΡΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2021 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ΄ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ΄ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου (94893/Δ2 22 Ιουλίου 2020 (Αρ. ΦΕΚ 3046/ 22 Ιουλίου 2020 τεύχος Β)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ΒΙΒΛΙΑ 2020 – 2021

«Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» Βιβλίο Μαθητή, Γ’ Γενικού Λυκείου των: ΒΑΚΑΛΗ Α., ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Η., ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ Ν., ΚΟΙΛΙΑΣ ΧΡ., ΜΑΛΑΜΑΣ Κ., ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ 1., ΠΟΛΙΤΗΣ Π., έκδοση (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος»

«Πληροφορική» Γ’ Γενικού Λυκείου, Βιβλίο Μαθητή, Συμπληρωματικό Εκπαιδευτικό Υλικό, έκδοση (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος»

Δείτε αναλυτικά την ύλη εδώ και εδώ.

Σημείωση: Οι μαθητές να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στα ανωτέρω διδακτικά εγχειρίδια, εκτός και αν η εκφώνηση της άσκησης αναφέρεται και ζητά άλλη μορφή αναπαράστασης του αλγορίθμου, όπως περιγράφεται στην παράγραφο 2.3 του βιβλίου: «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», Βιβλίο Μαθητή, Γ ́ Γενικού Λυκείου των: Α. Βακάλη, Η. Γιαννόπουλου, Ν. Ιωαννίδη, Χ. Κοίλια, Κ. Μάλαμα, Ι. Μανωλόπουλου, Π. Πολίτη, έκδοση (Ι.Τ.Υ.Ε.) «Διόφαντος».

Σχετικά με τη διδασκαλία της εξεταστέας ύλης για το έτος 2021 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου σας γνωρίζουμε ότι η διδασκαλία των μαθημάτων πρέπει να ακολουθεί τη σειρά των Κεφαλαίων/Ενοτήτων που ορίζει η εξεταστέα ύλη, ώστε να υπάρχει ομοιομορφία στην πρόοδο της διδακτέας / εξεταστέας ύλης στις σχολικές μονάδες. (Αρ. Πρωτ. 112948/Δ2. Γενική οδηγία για τη διδασκαλία των μαθημάτων της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου και Γ ́ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2020-2021)

 

Β’ ΓΕΛ 2020-21 Εισαγωγή στις αρχές της επιστήμης των Η/Υ – Οδηγίες Διδασκαλίας

ΟΔΗΓΙΕΣ για τη διδασκαλία του  μαθήματος «Εισαγωγή στις αρχές της επιστήμης των Η/Υ» της Β ́ τάξης του Ημερησίου Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2020-2021

 

Α’ ΓΕΛ 2020-21 Εφαρμογές Πληροφορικής – Οδηγίες Διδασκαλίας

ΟΔΗΓΙΕΣ για τη διδασκαλία του μαθήματος «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α ́ τάξης του
Ημερησίου και Εσπερινού Γενικού Λυκείου  για το σχολικό έτος 2020-2021

 

 

ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΜΟ – ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας Τομέα / Ειδικοτήτων Πληροφορικής Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. & ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. – Λ.

Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β ́ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ., των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής της Γ ́ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2020-21.

https://www.minedu.gov.gr/texniki-ekpaideusi-2/gnoriste-to-epal/tomeas-pliroforikis

Μετά από τη σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής (Πράξεις 17/16-05-2019 και 6/04-02-2020 του Δ.Σ. Ι.Ε.Π.), σας αποστέλλουμε την ύλη και τις αντίστοιχες οδηγίες για τη διδασκαλία:

  • των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β ́ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. και
  • των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής της Γ ́ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.

για το σχ. έτος 2020-2021.

Ύλη-Οδηγίες-ΕΠΑΛ-2020-21

Η ύλη και οι αντίστοιχες οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας «Πληροφορική» της Α ́ τάξης ΕΠΑ.Λ. και «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» της Β ́ τάξης και Γ ́ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. περιλαμβάνονται στην ύλη και τις οδηγίες μαθημάτων Γενικής Παιδείας

 

ΥΛΗ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. – Λ. -2020-21

Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία

α) των Τεχνολογικών – Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β ́ και Γ ́ τάξης ΕΠΑΛ  και

β) των μαθημάτων Ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής της Δ ́ τάξης του Λυκείου των Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων – Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ. – Λ.) για το σχολικό έτος 2020-2021».

66ο Ιστοσεμινάριο – Η Παρεμβαίνουσα Μη Κατευθυντικότητα (NDI) μια νέα καινοτόμος Θεωρία Μάθησης

66ο Ιστοσεμινάριο

Ντινοπούλου Καλιρρόη
 Η Παρεμβαίνουσα Μη Κατευθυντικότητα (NDI) μια νέα καινοτόμος Θεωρία Μάθησης
Τετάρτη 16/09/2020, 17:30-19:00

Πληροφορίες: https://blogs.sch.gr/webinarspe1920/2020/07/14/webinar202011/
Εγγραφή/Αίτηση»https://forms.gle/hC2fySW9qpfFpVo99«

1η Ανακοίνωση:

https://us7.campaign-archive.com/?e=__test_email__&u=9e716147b93f821c5d91e86bf&id=5cffea0ab1

32ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής : Εθνικές ομάδες Πληροφορικής για το έτος 2020

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις 3 Διαγωνιστικές Φάσεις, το CAMP προετοιμασίας και τον κανονισμό του 32ου Πανελλήνιου μαθητικού Διαγωνισμού Πληροφορικής,  προκρίθηκε για να εκπροσωπήσει την χώρα μας με τη συμμετοχή του στις Εθνικές ομάδες Πληροφορικής για το έτος 2020:

Α) Στη Διεθνή Ολυμπιάδα Πληροφορικής (International Olympiad Informatics – IOI)

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ

 

Β) Στη Διεθνή Βαλκανιάδα Πληροφορικής (Balkan Olympiad Informatics – BOI):

ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ

Πολλά Συγχαρητήρια και Καλή Επιτυχία

32ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πληροφορικής : Εθνικές ομάδες Πληροφορικής για το έτος 2020

Επιμόρφωση για Υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη συμπερίληψή τους στην τάξη & το εργαστήριο Πληροφορικής [Πέμπτη 04-06-20, 17:00-20:00]

Πρόσκληση συμμετοχή εκπαιδευτικών ΠΕ86 (Πληροφορικής) και άλλων κλάδων σε σύγχρονο εξ αποστάσεως Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα: “Υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη συμπερίληψή τους στην τάξη & το εργαστήριο Πληροφορικής ”

1η Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος Συμμετοχής 

 2η Ανακοίνωση Πρόσκληση Συμμετοχής

 Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2020 και ώρες 17:00-20:00

Εκτύπωση Βεβαίωσης

Αίθουσα Σύνδεσης (Ώρα προσέλευσης: 16:45-17:00) από εδώ https://bit.ly/2U0D0nc
Οδηγίες για την σύνδεση σας στο Cisco Webex Events θα βρείτε εδώ
  • Ο σύνδεσμος συμμετοχής στο Webex Event :https://bit.ly/2U0D0nc Κωδικός: 050620 (δεν χρειάζεται αν δεν το αλλάξετε)

Το επιμορφωτικό σεμινάριο οργανώνεται από τον ΣΕΕ ΠΕ86 (Πληροφορικής) Δρ. Σπυρίδωνα Παπαδάκη, τον Συντονιστή Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης Δρ. Δημήτρη Ζησιμόπουλο σε συνεργασία με τους Δρ. Κωτούλα Βασίλειο Σ.Ε.Ε. ΠΕ70, Οργανωτικό Συντονιστή ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας και τον Σ.Ε.Ε. ΠΕ86 Δρ. Καπανιάρη Αλέξανδρο (Αλέκος) ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας θα πραγματοποιήσουν  επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα:

Υποστήριξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη συμπερίληψή τους
στην τάξη & το εργαστήριο Πληροφορικής

Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ενημέρωση των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων σε θέματα συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και στις κυριότερες κατηγορίες ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών όπως και περαιτέρω η εξοικείωσή τους με το προφίλ των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για την εφαρμογή της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης για όλους στο γενικό σχολείο και ιδιαίτερα στα μαθήματα στην τάξη και το εργαστήριο της Πληροφορικής.

 


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

16:45 – 17:00 Προσέλευση
17:00 -17:10 Έναρξη – Χαιρετισμοί
17:10- 17:30Διαχείριση τάξης και συμπεριληπτική εκπαίδευση – Χαρακτηριστικά μαθητών με υποστήριξη από εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης (όπως η Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, η ΔΕΠΥ, η νοητική αναπηρία). Δρ. Δ. Ζησιμόπουλος, Σ.Ε.Ε. Ε.Α.Ε.Ε. Δυτικής Ελλάδας & Διδάσκων στο Παν/μιο Λευκωσίας
17:30-17:50 Ερωτήσεις – Συζήτηση

17:50-18:10 ❏ Λογισμικά που μπορούν να δώσουν απαντήσεις στις γνωστικές και συναισθηματικές ανάγκες των παιδιών με δυσλεξία. Δρ. Β. Κωτούλας, Σ.Ε.Ε. ΠΕ70, Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Θεσσαλίας & Διδάσκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
18:10-18:30 Ερωτήσεις – Συζήτηση

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ 10′

18:40-19:00Διαφοροποιημένη διδασκαλία και προσωποποιημένη υποστήριξη μαθητών – Παραδείγματα από μαθήματα της “Πληροφορικής” στην Π/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση. Δρ. Σ. Παπαδάκης, Σ.Ε.Ε. Πληροφορικής Δυτικής Ελλάδας & Διδάσκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
19:00-19:20 Ερωτήσεις – Συζήτηση

19:20-19:40Η συμβολή των εκπαιδευτικών Πληροφορικής (ΠΕ86) στην ανάπτυξη υλικού για μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (σε μαθήματα που δεν έχουν υποστήριξη από εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης), Δρ Α. Καπανιάρης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής (ΠΕ86) ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας.
19:40-19:55 Ερωτήσεις – Συζήτηση

19:55-20:00 Συμπεράσματα – Ευχαριστίες – Κλείσιμο

 


Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών δηλώνεται με τη συμπλήρωση της αίτησης στον παρακάτω σύνδεσμο: http://bit.do/fFKCF

  • Καταληκτική ημερομηνία – ώρα υποβολής αιτήσεων ενδιαφέροντος: Τρίτη, 2/6/2020, ώρα 13:00 (Παράταση έως Πέμπτη 4/6/20, 13:00)

Σε όσους κάνουν δήλωση ενδιαφέροντος θα σταλεί σύνδεσμος και οδηγίες συμμετοχής .

Γίνονται δεκτές και αιτήσεις συμμετοχής εκπαιδευτών άλλων κοινών ειδικοτήτων εφόσον έχουν ολοκληρώσει τα διδακτικά κλπ καθήκοντα τους .